دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شانه ضد شپش یا شانه الکترونیکی چیست ؟
28
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شانه ضد شپش سر در 2 نوع می باشند. مدل دستی با میله های استیلی و بلند و دیگری شانه ضد شپش مدل الکترونیکی است که در این مقاله بیشتر در این باره توضیح می دهیم.

شانه ضد شپش یا شپش کش چیست ؟

شپش سر در همه جای دنیا وجود دارد و جز فراگیر ترین موجودات موزی و مزاحم برای بشر هستند. رهایی از دست این موجودات بندپا کار ساده ای نیست ، با پیشرفت تکنولوژی راهکارهای مختلفی برای رهایی از شر این موجودات مزاحم پدید آمده است. یکی از آنها شانه های الکترونیکی یا ضد شپش است.

شانه شپش کش یا ضد شپش بگونه ای طراحی شده که با شانه کردن موها شپش ها به آن جذب می شوند و با شستن شانه از بین می روند. روش استفاده از شانه ضد شپش ساده است. به این صورت که شما ابتدا موها را خیس کرده و با شانه مخصوص ، موها را از بالا به پائین شانه می کنید تا شپش ها و تخم های آنها از موی سر جدا شوند.

این کار را چند روز تکرار کنید تا کل شپش ها از بین بروند.

معرفی انواع شانه ضد شپش

شانه ضد شپش در 2 نوع می باشند. مدل دستی با میله های استیلی و بلند و دیگری شانه ضد شپش مدل الکترونیکی است که در زیر بیشتر در این باره توضیح می دهیم.

شانه ضد شپش دستی (استیل)

شانه ضد شپش

شانه ضد شپش لیندا نیت LINDA NIT با طراحی کارآمد و کاربردی از جنس استیل ضد زنگ می باشد. دندانه های آن بسیار نزدیک به هم ساخته شده است و دارای شیارهای حلقوی در مقیاس میکرون برروی دندانه ها می باشدکه شپش ها و تخم های شپش که محکم به سطح مو چسبیده را به تله انداخته و بیرون می کشد و موجب حذف تخم شپش از روی سطح مو می گردد که باعث درمان قطعی شپش سر می شود.

شانه ضد شپش سر دستی از سایت پزشک کالا: خرید ان محصول

divider

شانه ضد شپش برقی (الکترونیک)

شانه ضد شپش برقی

شانه الکتریکی ضد شپش وی کمب V COMB محصول کشور استرالیا است و برای درمان شپش و تخم شپش بدون نیاز به مواد شیمیایی مضر و یا شامپو های ویژه با قابلیت استفاده مجدد و عاری از آلرژی برای کودکان و بزرگسالان می باشد. شانه V COMB از دندانه های تمام استیل نزدیک به هم و عاج دار تشکیل شده و با قدرت مکش زیاد به صورت نرم در سراسر پوست سر حرکت می کند و کاملا شپش و تخم شپش ها را از پوست و موی سر خارج می کند و به سمت فیلتر های جذب می فرستد. باتوجه به مقاوم شدن شپش ها درایران به شامپوهای ضد شپش ضروریست برای درمان شپش از شانه وی کمب استفاده کنیم.

شانه ضد شپش برقی از سایت پزشک کالا: خرید ان محصول


divider

در این رابطه بخوانید:

راه های بی نظیر و فوق العاده برای از بین بردن شپش سر

شپش سر: پرکاربردترین راهکارهای از بین بردن شپش سر در کودکان



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.8 از 5 (28 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits