دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
توت میوه‌ای برای تسکین دردهای روماتیسمی
2
زمان مطالعه: 1 دقیقه
وی از تاثیر توت در گردش خون گفت و اظهار داشت: تنتور میوه توت به عنوان تقویت کنند گردش خون و ازدیاد انرژی شناخته شده است.

وی از تاثیر توت در گردش خون گفت و اظهار داشت: تنتور میوه توت به عنوان تقویت کنند گردش خون و ازدیاد انرژی شناخته شده است.

توت میوه‌ای برای تسکین دردهای روماتیسمی

کارشناس مسئول گیاهان دارویی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: مصرف جوشانده ساقه توت برای تسکین دردهای روماتیسمی بالاتنه بسیار موثر خواهد بود.

اصغر نقشی افزود: میوه، ساقه و ریشه توت ارزش دارویی دارند.

وی تشریح کرد: مصرف جوشانده برگ توت برای سرماخوردگی توصیه شده است.

نقشی با بیان مزایای توت برای درمان سرماخوردگی ادامه داد: با بروز سرماخوردگی و لرز، مصرف دَم کرده برگ توت برای برطرف شدن این حالات توصیه شده است و به هنگام مصرف نعناع را نیز به آن می افزایند.

کارشناس مسئول گیاهان دارویی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی یادآور شد: کارشناسان پوست ریشه درخت توت را خلط آور خوبی برای درمان آسم می دانند.

وی از تاثیر توت در گردش خون گفت و اظهارداشت: تنتور میوه توت به عنوان تقویت کنند گردش خون و ازدیاد انرژی شناخته شده است.

نقشی تاکید کرد: لِه شده میوه توت و آب حاصل شده از آن برای بهبود زخم‌های دهان و گلودرد توصیه شده است.

منبع:ایسنا



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

۴۳۵ | ۴ سال پیش
تشکرازپاسختون. منظورمن این بوده بدلیل فیبرو رحم آیادر آینده ممکنه که نتونم باردارشم و لازم باشه زودتر برای بارداری اقدام کنم؟ باتوجه ب اینکه پرده ام ازبین رفته آیاباید زودتر اقدام کنم یا نه،هرزمانی بعدازدواج اقدام ب بارداری بکنم مشکلی نداره
0
0

hits