دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
10 مزیت معجزه آسای صابون بلغور جو دو سر برای پوست و زیبایی
2
زمان مطالعه: 6 دقیقه
صابون بلغور جو دو سر به عنوان یک لایه بردار طبیعی عمل می کند و می تواند سلول های مرده را از سطح پوستتان بردارد.استفاده منظم از صابون بلغور جو دوسر به میزان قابل توجهی رنگ پوست را روشن می کند

حتما اطلاع داشتید که بلغور جو دوسر به عنوان یک غله رژیمی محسوب می شود و در کاهش وزن و تناسب اندام نقش بسزایی دارد. اما آیا می دانستید که بلغور جو دوسر برای پوست نیز بسیار مناسب است؟ درسته! جو دوسر در سلامت و مراقبت از پوست بسیار موثر است. در واقع، اگر شما عاشق پوستتان هستید، باید مزایای صابون بلغور جو دوسر را بدانید. در این مقاله لیستی از مزایای صابون جو دوسر را بیان می کنیم:

ده خاصیت مهم صابون بلغور جو دو سر

سوزش و خارش پوستی را از بین می برد

هر گونه سوزش یا خارشی که ناشی از درماتیت می باشد، با استفاده مرتب از صابون جو دوسر درمان می شود. همچنین در تسکین علائم آفتاب سوختگی موثر است. علاوه بر این، با کمک صابون بلغور جو دوسر هر گونه خارش و سوزش پوست ناشی از واکنش آلرژیک به پیچک سمی و اگزما رفع می شود.

به طور طبیعی پوست را لایه برداری می کند

اگر شما به خرید صابون بلغور جو دوسر علاقه مند نیستید، می توانید با کمک یک قالب صابون بدون عطر و رایحه همراه با مقداری بلغور جو دوسر صابون مورد دلخواهتان را بسازید. صابون بلغور جو دو سر به عنوان یک لایه بردار طبیعی عمل می کند و می تواند سلول های مرده را از سطح پوستتان بردارد.

چربی پوست را کاهش می دهد

اگر پوستی چرب و مستعد جوش دارید، روزانه از صابون بلغورجو دوسر استفاده کنید تا میزان ترشح چربی پوستتان کاهش یابد. بلغور جو دوسر چربی اضافی را از سطح پوست جذب می کند، بدون اینکه سبب خشکی پوست شود. این صابون تعادل طبیعی PH پوست را حفظ می کند و پوست را سالم نگه می دارد.

صابون بلغور جو دو سر مفید برای پوست

بوی بد بدن را رفع می کند

بسیاری از افراد از بوی بد بدن رنج می برند. با استفاده روزانه از صابون بلغور جو دوسر، می توانید بوی بد بدن را از بین ببرید، زیرا این صابون بوی بدن را جذب می کند و بدن را خوشبو نگه می دارد.

آکنه را درمان می کند

صابون جو دوسر یک روش طبیعی برای درمان آکنه است. از آنجا که صابون بلغور جو دوسر می تواند پوست را به تدریج لایه برداری کند، جوش های چرکین سر باز می کنند و چرک آن ها خارج می شود و در نتیجه جوش ها درمان می شوند.

صابون بلغور جو دو سر
صابون دست ساز و طبیعی بلغور جو دو سر مناسب برای درمان مشکلات پوستی

حلقه های سیاه دور چشم را رفع می کند

اگر از وجود حلقه های تیره زیر چشم های خود ناراحتید، صابون بلغور جو دوسر می تواند به راحتی آن را رفع کند. این صابون در درمان حلقه های تیره دور چشم موثر است.

پوست را مرطوب می کند

شما همیشه می توانید در انتهای روز با یک حمام دلچسب و همچنین با استفاده از صابون بلغور جو دوسر پوستی با طراوت و شاداب داشته باشید. این صابون پوست را مرطوب نگه می دارد. اگر به جوان سازی پوستتان علاقه مندید، توصیه های ما را بپذیرید و صابون بلغور جو دوسر استفاده کنید!

چین و چروک را برطرف می کند

چروک صورت یک واقعیت است که با گذر عمر با آن روبرو می شویم. چین و چروک زمانی رخ می دهد که پوست ما استحکام و کشش خود را از دست می دهد. با استفاده منظم از صابون بلغور جو دوسر، رطوبت و همچنین کشسانی پوست حفظ می شود. با استفاده از صابون جو دوسر برای مدت زمان طولانی پوستی بدون چین و چروک خواهید داشت.

صابون دست ساز و طبیعی بلغور جو دو سر برای مراقبت های پوستی

اثر آرام بخش برای پوست دارد

استفاده از صابون بلغور جو دوسر می تواند اثر آرام بخش برای پوست داشته باشد. بلغور جو دوسر داراي خاصيت ضد باکتريايي و ضد التهابي است که مي تواند قرمزی پوست، خارش، بثورات و يا هر گونه عارضه های پوستی مشابه را کاهش دهد. صابون جو دوسر علائم را تسکین می دهد و عارضه های پوستی را به طور کامل درمان می کند.

رنگ(تن) پوست را روشن تر می کند

استفاده منظم از صابون بلغور جو دوسر به میزان قابل توجهی رنگ پوست را روشن می کند. ترکیبات صابون بلغور جو دوسر به گونه ای است که پوست را صاف و یکنواخت می کند و همچنین باعث بهبود تن پوست می شود. آیا دوست دارید که پوستی شفاف و درخشان داشته باشید؟ شما قطعا باید صابون بلغور جو دوسر را امتحان کنید!

آیا می خواهید به طور طبیعی زیبا به نظر برسید و چهره شفافی داشته باشید؟ دراین مقاله راه حل کامل مراقبت های پوستی را برای شما بیان کردیم. صابون بلغور جو دوسر استفاده کنید و از عوارض مربوط به پوست خلاص شوید. به طرز صحیح از پوست خود مراقبت کنید، ازمزایای صابون بلغور جو دوسر بهره مند شوید، و زندگی سالم، زیبا و ایده آلی را تجربه کنید

خواص صابون گیاهی بلغور جو دو سر برای درمان آکنه

عده ای تصور می کنند که بلغور جو دوسر رژیمی صرفا یک گزینه مناسب برای صبحانه است، اما همانطور که در مقاله فوق ذکر شد، بلغور جو دوسر یک محصول طبیعی برای مراقبت از پوست و زیبایی نیز هست. پس، صابون بلغور جو دوسر را تهیه کنید، و از مزایای صابون بلغور جو دوسر لذت ببرید و زیباتر شوید!

آیا تا به حال صابون بلغور جو دوسر استفاده کرده اید؟ تجربه شما چگونه بوده؟ آیا دیگران را به استفاده از این صابون توصیه می کنید؟ در بخش نظرات و پیشنهادات تجربیات خود را بنویسید.

با مجله دلگرم همراه باشید تا در مورد خواص صابون های گیاهی و طرز ساخت صابون های گیاهی بیشتر بیاموزید.

در این رابطه بخوانید:

فواید بی نظیر صابون نمک دریا برای زیبایی پوست و مو

فواید بی نظیر صابون زغال فعال در زیبایی و مراقبت از پوست و مو

فواید بی نظیر صابون رزماری برای پوست های چرب +طرز ساخت خانگی آن

فواید صابون آلوئه ورا برای پوست صورت ( طرز ساخت این صابون )

طرز ساخت صابون خانگی جعفری برای کاهش لکه های صورت

فواید بی نظیر صابون اسطوخودوس برای پوست و مو + طرز ساخت خانگی

فواید صابون جلبک دریایی فیتومر برای صورت و بدن

فواید صابون زردچوبه برای مشکلات پوستی

فواید جالب و بی نظیر صابون مراغه

فواید صابون های آنتی باکتریال

ترجمه و گرد آوری
سهیلا مقصودی
بخش سلامت مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

بهناز | ۴ سال پیش
صابون جو دوسر عاااليه من استفاده كردم خيلي پوستم شفاف تر شده مخصوصا اگر صابون دستساز بتونيد پيدا كنيد بخريد خيلي روي سلامت پوستتون تاثير داره يه كم قيمتش گرون هست ولي واقعا ارزش داره
0
1

hits