دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سبوس برنج استفاده کنید و جوان بمانید
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سبوس برنج استفاده کنید و جوان بمانید سبوس برنج بسیار ارزشمند است و افراد با مصرف عصاره جوشانده شده آن یا مصرف در غذاها می‎توانند نیروی جوانی‌شان را بازگردانند. برنج از نظر حرارت معتدل و مصرف آن...

سبوس برنج استفاده کنید و جوان بمانید

با مصرف سبوس برنج جوان شوید - سبوس برنج بسیار ارزشمند است و افراد با مصرف عصاره -مصرف-سبوس-برنج-جوان

سبوس برنج بسیار ارزشمند است و افراد با مصرف عصاره جوشانده شده آن یا مصرف در غذاها می‎توانند نیروی جوانی‌شان را بازگردانند.

برنج از نظر حرارت معتدل و مصرف آن برای افراد سالم موجب استمرار سلامتی و افزایش طول عمر می‎شود. برنج ایرانی خوشبو که لعاب کمتری دارد و هنگام پخت قد می‎کشد از بهترین اقسام برنج است. چلوکباب با کره از بهترین غذاهای ایرانی است البته به شرطی که کباب آن از گوشت تازه باشد.

رشد اطفال با مصرف شیربرنج

شیر برنج غذای خوب و معتدلی است که موجب رشد اطفال می‎شود و قوای جسمی و جنسی افراد را افزایش می‎دهد.

محسن ناصری متخصص طب سنتی در حفظ سلامتی از دیدگاه طب سنتی گفته است: افرادی که دچار اسهال می‌شوند بهتر است از کته ماست با کمی سیر و نعناع استفاده کنند و از عرق نعناع و گلاب هر نیم ساعت 30 سی سی به صورت متناوب زیر نظر پزشک بهره ببرند.

آب چلو که هنگام آبکش کردن برنج به دست می‎آید نیز کاربرد دارد و زنان می‎توانند دست‎های خود را به مدت چند دقیقه در آن قرار دهند البته زمانی که ولرم شده است اثر نرم کننده‎ و ترمیم کننده آن بر پوست خود مشاهده کنند.

نوشیدن لعاب برنج نیز برای ترمیم زخم‎های گوارشی مفید است

نوشیدن لعاب برنج نیز برای ترمیم زخم‎های گوارشی مفید است. برای تهیه لعاب برنج 2 قاشق غذاخوری از برنج نیم کوب را با یک لیوان آب به مدت5 دقیقه بجوشانند سپس صاف کرده مصرف کنند. زنان برای شفافیت و صورت خود می‎توانند لعاب برنج را با کمی آرد باقالی مخلوط کنند تا مایع لزجی تهیه شود سپس بر صورت خود بمالند و 20 تا 30 دقیقه صبر کنند تا اثر آن را بر پوست خود مشاهده کنند.

بازگرداندن نیروی جوانی با مصرف سبوس برنج

سبوس برنج نیز بسیار ارزشمند است و افراد با مصرف عصاره جوشانده شده آن یا مصرف در غذاها می‎توانند نیروی جوانی‌شان را بازگردانند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
1.7 از 5 (3 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits