دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مکمل یوهمبین چیست و چه کاربردی دارد ؟
0
زمان مطالعه: 7 دقیقه
مکمل یوهمبین یکی از انواع مکمل هایی است که طبیعی بوده و از درختی به همین نام گرفته می شود. این مکمل دارای خواص و عوارضی است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

مکمل یوهمبین چیست ؟

مکمل یوهمبین موضوع مورد بحث ماست. یوهیمبین (146-48-5) یک مکمل غذایی رضایتبخش است که دارای مزایای بالقوه فراوانی است که می تواند به حفظ وزن سالم و همچنین افزایش دهنده قدرت جنسی کمک کند. به این مکمل، یوهمبه هم گفته می شود.

علیرغم داشتن قفسه های طولانی تر از ویاگرا، بسیار مهم است که قبل از مصرف آن اطلاعاتی را که در مورد مکمل وجود دارد جمع آوری کنید.

امروز، یوهیمبین به عنوان یک داروی بدون نسخه که برای درمان اختلال عملکرد استفاده می شود، جایگاه شایسته ای یافته است. اگرچه بیشتر بدبینان، آن را به عنوان یکی از بیماری های آفروفیزیا قرار می دهند، اما مطالعات علمی شواهدی را نشان می دهد که نشان می دهد یوهیمبین هیدروکلراید (Yohimbine HCL) یکی است.

پزشکان فرم های استاندارد یوهیمبین را به بیماران توصیه می کنند که در زندگی جنسی خود نیاز به کمک کمی دارند. این محصول مدرن حاوی مواد فعال است که از پوست پوست درخت Yohimbe همیشه سبز استخراج می شود.

به عنوان یک داروی تجویزی، به طور معمول به آن اشاره شده است یوهیمبین هیدروکلراید (CAS 65-19-0) گفته می شود که یک آلکالوئید است. همچنین می توانید Yohimbine را به شکل قرص و کپسول پیدا کنید و به عنوان پودر خالص 98٪ به فروش می رسد.

یوهیمبین از توانایی خود در درمان اختلال عملکرد و همچنین در کاهش وزن کمک می کند. اعتقاد بر این که ماده فعال در پوست یوهیم بلوک گیرنده های آدرنرژیک آلفا-2 را متوقف می کند که نقش مهمی در بروز نعوظ دارند.

همچنین باعث آزاد شدن اسید نیتریک می شود که باعث ایجاد انعقاد خون می شود بنابراین خون را به ارگان های جنسی افزایش می دهد.

این همچنین ترکیبی از چربی سوزی مخصوص به خصوص برای از بین بردن چربی های مضر است. محصول برای کمک به از دست دادن وزن در یک دوره کوتاه استفاده می شود. مکمل گیاهی به سادگی سطح آدرنالین را در بدن افزایش می دهد. همچنین در برابر فرایند نظارتی که مانع سوزاندن چربی می شود، کار می کند.

کاربرد و مزایای مکمل یوهمبین

1. مزایای مکمل یوهمبه: مورد استفاده برای درمان اختلال نعوظ

گرایش جنسی ناکام می تواند باعث شود که یک مرد عزت نفس خود را از دست بدهد و از این طریق بر کیفیت زندگی خود تأثیر بگذارد. با توجه به دلایل بسیاری، این وضعیت در بسیاری از مردان در سطح جهان تأثیر دارد.

تعداد زیادی از مبتلایان به این بیماری در شبکه های برنامه ریزانی که فقط آن ها را پاره می کنند یا اوضاع را بدتر می کنند گرفتار می شوند. با این حال، امروز یک درمان طبیعی وجود دارد که به آن ها امکان استراحت آسان می دهد، زیرا نه تنها بی خطر است بلکه مؤثر هم است.

اکثر فروشگاه های مواد غذایی بهداشتی عصاره پوست یوهیمبین را به عنوان یک ماده جسمی کاربردی تقویت می کنند که باعث افزایش انگیزه جنسی و درمان اختلال عملکرد می شود.

2. مزایای مکمل یوهمبه: باعث کاهش وزن می شود

در حالی که شما ممکن است سعی در آموزش و خوردن درست کنید نتایج Yohimbine ممکن است بهتر شود این یک راه عالی برای خلاص شدن از وزن اضافی بدون نیاز به صرف تمام وقت خود در ورزشگاه یا گرسنگی به مرگ است.

Yohimbine HCL (65-19-0) می تواند برای رسیدن به یک وزن بسیار سالم و حفظ آن کمک کند. این طبیعی است مکمل های کاهش وزن دارای گیرنده های آدرنرژیک آلفا-2 در سلول های چربی است.

مصرف آن باعث افزایش چربی و کاهش وزن می شود. هنگامی که قبل یا بعد از ورزش مصرف می شود، فسفر چربی افزایش می یابد. همچنین گرسنگی و اشتها را کاهش می دهد و در نتیجه میزان مصرف مواد غذایی را کاهش می دهد.

Yohimbine به برنامه های کاهش وزن بعنوان بخشی از یک رژیم سالم و تمرین ورزشی برای یک اثر مؤثرتر تبدیل شده است.

مزیت از دست دادن وزن این است که نه تنها ظاهر شما را بهبود می بخشد، بلکه مانع شما از شرایط مانند کلسترول بالا، آپنه خواب، فشار خون بالا، دیابت، بیماری های قلبی و بسیاری دیگر می شود. هنگامی که Yohimbine را می گیرید، شما در حال حاضر به یک نسخه سالم تر و آرام تر شروع می کنید.

3. مزایای مکمل یوهمبه: گردش خون را افزایش می دهد

اگر سیستم گردش خون شما آهسته باشد، احتمالا با میزان بهبودی آهسته، سطح انرژی پایین و اختلال شناختی مواجه خواهید شد. در چنین مواردی احتمالا به یک وازودیلاتور نیاز دارید. یکی از مزایای مکمل یوهمبین این است که وازودیلاتور کامل است نه تنها به دلیل طبیعی بودن آن است بلکه همچنین به دلیل مفید بودن آن است.

رگ های خونی را گسترش می دهد که به نوبه خود جریان خون را افزایش می دهد و بنابراین مواد مغذی لازم و اکسیژن را به تمام ارگان ها و سلول ها تحویل می دهد.

4. مزایای مکمل یوهمبه: کاهش فشار خون بالا

هنگامی که تنش در رگ های خونی کاهش می یابد، سلامت قلب و عروق شما بسیار بهتر است. اگر رگ های خونی شما تنگ و محکم باشند، بدان معنی است که قلب شما باید دوبار فشار خونتان را از طریق بدن انجام دهند که می تواند باعث افزایش فشار خون شود.

این وضعیت در نهایت منجر به سکته مغزی، مسدود شدن عروق خونی و حملات قلبی می شود. هنگامی که شما یوهیمبین را به رژیم غذایی خود اضافه می کنید، احتمال ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید: فشار خون بالا (htn) و راه های کنترل آن

5. مزایای مکمل یوهمبه: افسردگی را کاهش می دهد

دوپامین هورمون است که مغز انسان را فعال و کارآمد نگه می دارد. هنگامی که سطوح پایین دوپامین وجود دارد، احتمال دارد که خستگی را تجربه کنید، نوسانات خلقی و در آخرین مورد منجر به افسردگی می شود.

Yohimbine دارای ویژگی های منحصر به فرد است که شناخته شده است به افزایش سطح dopamine، در نتیجه کاهش احساس بدبختی.

6. مزایای مکمل یوهمبه: درمان دهان خشک

Yohimbe جریان بزاق را افزایش می دهد. اگر شما دارو مصرف می کنید که دهان شما خشک می شود، یوهیمبین به شما در مقابله با این بیماری کمک می کند. خشکی دهان یا زرستومیا وضعیتی است که غدد بزاق قادر به تولید بزاق کافی برای نگه داشتن دهان خود نیستند که معمولا یک اثر جانبی برخی از داروهای خاص است.

عوارض جانبی احتمالی یوهمبین

تمامی داروها می‌توانند عوارض جانبی ایجاد کنند اما ممکن است افراد عوارض جزئی را تجربه کنند یا برخی هیچ عوارضی را مشاهده نکنند. اگر عوارض جانبی شایع زیر را مشاهده کردید یا دچار مشکل شدید با پزشک مشورت کنید:

سرگیجه؛ سرخ‌ شدگی؛ سردرد؛ تهوع؛ عصبانیت

اگر عوارض جانبی شدید زیر را مشاهده کردید بلافاصله به پزشک مراجعه کنید:

واکنش‌های آلرژیک شدید (بثورات،کهیر، خارش، مشکلات تنفسی، تنگی قفسه سینه، ورم دهان، لب ها، صورت یا زبان)؛ اضطراب؛ کاهش ادرار یا دفع ادرار دردناک؛ ضربان قلب سریع؛ توهم؛ بی‌حوصلگی؛ حملات هراسی؛ بی‌قراری، سردرد شدید؛ عرق کردن؛ لرز؛ استفراغ.

موارد بالا تمامی عوارض جانبی که می‌توانند رخ دهند نیستند. اگر سوالی در مورد عوارض جانبی دارید با پزشک خود تماس بگیرید. همچنین از پزشک خود در مورد توصیه‌های بهداشتی در مورد این عوارض سوال کنید. به منظور گزارش عوارض جانبی به مقامات مناسب لطفا راهنمای گزارش مشکلات به FDA را مطالعه کنید.

اگر مشکوک به اُوردوز هستید:

بلافاصله با اورژانس 115، مرکز کنترل مسمومیت محلی یا اورژانس تماس بگیرید. علائم احتمالی عبارتند از سرگیجه؛ اضطراب؛ خستگی؛ بی‌حوصلگی، عصبانیت؛ خواب‌رفتگی؛ تشنج؛ ناراحتی شدید معده و ضعف.

شرایط مناسب نگهداری:

یوهیمبین را در دمای اتاق بین 59 تا 86 درجه فارنهایت (حدود 15 تا 30 درجه سانتی‌گراد) نگهداری کنید. یوهمبین را دور از حرارت، رطوبت و نور نگهدارید. یوهمبین را در حمام قرار ندهید. یوهمبین را دور از دسترس اطفال و حیوانات خانگی نگه دارید.

بیشتر بخوانید:

مکمل گابا چیست ؟ فواید و عوارض مکمل گابا

کاربرد مکمل پروتئین + نحوه مصرف پودر مکمل پروتئین

آشنایی با خواص مکمل پروتئین کازئین و نحوه مصرف مکمل کازئین

آشنایی با فواید شگفت انگیز مکمل اکسید نیتریک

مکمل نیتروتک : نظر کاربران درمورد مکمل نیتروتک



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits