دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی انواع مکمل یونیورسال و ویژگی های منحصر به فرد آن ها
1
زمان مطالعه: 7 دقیقه
شاید تا به حال نام مکمل های یونیورسال را شنیده باشید. این مکمل ها انواع مختلفی دارند و می توانند اثری جادویی در تمرینات بدنسازی داشته باشند. تا انتها با ما همراه باشید.

مکمل یونیورسال

مکمل یونیورسال موضوع مورد بحث ماست. این مکمل ها می توانند در حین تمرین استقامت عضلانی را افزایش داده و موجب ریکاوری عضلات شوند.

انواع مکمل یونیورسال

1. مولتی ویتامین یونیورسال

آمینو بیف یونیورسال/آمینو یونیورسال

ویژگی های مولتی ویتامین یونیورسال:

(Daily Formula) مولتی ویتامین پایه، ساده اما بسیار کارامد می‌باشد که دارای ۲۳ ماده مغذی مورد نیاز بدن می‌باشد. به علاوه در این مکمل یک ترکیب منحصر به فرد از آنزیم‌ های گوارشی نیز وجود دارد که م یتواند به بهبود جذب در بدن کمک کند.

(Daily Formula) بدون هیچ اما و اگری می تواند برای افراد فعال هر آنچه برای بهبود و حفظ سلامتی‌ خود نیاز دارند را فراهم کند.


2. آمینو بیف یونیورسال

گینر یونیورسال/وی یونیورسال

ویژگی های آمینو بیف یونیورسال:

مکمل (100% Beef Aminos) از کمپانی یونیورسال یک مکمل آمینو اسید‌های شاخه دار می‌باشد که برای افزایش سنتز پروتئین، ریکاوری عضلات و استقامت آن ها حین تمرین ضروری می‌ باشد.

برای دریافت بیشترین نتایج از این مکمل، توصیه می شود که حداقل ۲ قرص همراه وعده‌های غذایی یا حداکثر ۶ قرص در روز را مصرف کنید. این مکمل می تواند به حفظ جریان مستمر آمینو اسید‌های با کیفیت در جریان خون درون بدن کمک کند.


3. آمینو یونی لیور یونیورسال

مکمل بدنسازی/مکمل گینر

ویژگی های آمینو یونی لیور یونیورسال:

(UNI-LIVER) یک مکمل غذایی طبیعی حاوی آمینو اسید‌های ضروری، ویتامین‌ ها و مواد معدنی می‌باشد. این ترکیبات درون بدن به منظور بهبود سلامت عمومی‌ و کارکرد آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این مکمل به منظور استفاده تمام بدن سازان طراحی شده و بسیار مناسب می‌باشد. این مکمل بیش از یک دهه است که به فروش می‌رسد و مصرف کنندگان آن به دلیل مزایای بسیار خوب آن به خرید آن ادامه داده‌ اند.

این محصول به شدت خالص می‌ باشد به طوری که کمپانی تولید کننده آن به شکل کاملا اختصاصی این مکمل را از گاو‌های آرژانتینی تغذیه شده با علف مرغوب تهیه میکند. این گاو‌ها بدون وجود حتی یک ماده شیمیایی در بدن آن ها رشد می کنند.

همین امر باعث می شود تا مصرف کننده از ایمنی این محصول کاملا مطمئن باشد. به علاوه در این مکمل دیگر مواد تشکیل دهنده فعال دیگر نیز وجود دارد که کارایی محصول را بیشتر نیز می کنند.

تمام این مواد تشکیل دهنده به شکل یکپارچه طوری با هم عمل می کنند که دارای خواص سلامتی‌ بسیار زیادی هستند که در نهایت می تواند به رشد عضلات شما کمک کند.

این مکمل اساسا به منظور رشد عضلات و گسترش آن ها طراحی شده است و برای بعد از تمرین به شکل کارامدی عمل می‌کند و اغلب هم مورد استفاده آقایان قرار می‌گیرد.

بنابراین افرادی که خواهان بهبود سلامت عضلات خود و رشد آن ها هستند می توانند خرید این محصول را مد نظر قرار دهند.


4. انیمال پمپ یونیورسال

مکمل گینر/مکمل کراتین

ویژگی های انیمال پمپ یونیورسال:

مکمل (Animal Pump) را دقیقا نمی‌ توان یک مکمل بهبود دهنده سطح نیتریک اکسید دانست زیرا اینطور نیست. این مکمل چیزی بیش از آرژنین می‌باشد و در کنار آن از انواع دیگر بهبود دهنده‌ های عضله سازی نیز استفاده شده است. این مکمل را بیشتر می‌ توان یک مکمل قبل از تمرین دانست.


5. آمینو تک یونیورسال

مکمل افزایش حجم عضلات/مکمل حجم خشک

ویژگی های آمینو تک یونیورسال:

(Amino Tech) یک مکمل غذایی می‌باشد که بر اساس ادعای سازندگان آن دارای یک کامپلکس قدرتمند از مواد مغذی آنابولیک می‌باشد. این مکمل برای استفاده بدن سازان طراحی شده است و همینطور کسانی‌ که قصد انجام تمرینات سخت و پر فشار را دارند.

این مکمل در فرم کپسول عرضه شده است و مصرف آن راحت و آسان می‌باشد. مصرف منظم آن می تواند به افزایش قدرت بدن کمک کند و در نتیجه می توانید سریع تر به اهداف تمرینی خود دست یابید.

این مکمل در سطوح سلولی می تواند به عضلات سوخت رسانی کند و می تواند فرد مصرف کننده را قوی و پر انرژی کند و همچنین آن ها را برای انجام یک جلسه تمرینی پر فشار آماده کند.

این مکمل سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی می‌باشد و مصرف آن به بهبود سلامت عمومی‌ بدن کمک می‌کند. این مکمل همچنین باعث بهبود سنتز پروتئین، افزایش استقامت و بهبود ریکاوری سریع عضلات آسیب دیده کمک می‌کند.

این مکمل همچنین در چربی‌ سوزی نیز به شما کمک می‌کند و می تواند در رسیدن به بدنی کم چرب و جذاب نیز شما را یاری کند. هر مکمل حاوی ۳۷۵ کپسول می‌باشد.


6. آمینو ۱۹۰۰ یونیورسال

مکمل وی/مکمل گلوتامین

ویژگی های آمینو ۱۹۰۰ یونیورسال:

(Amino 1900) یک محصول آمینو اسیدی پپتایدی زود هضم می‌باشد که می تواند باعث بهبود جذب، افزایش سنتز پروتئین و احتباس نیتروژن شود و در عین حال می تواند از تجزیه پروتئین‌ها در بدن بکاهد.

این مکمل برای مصرف بعد از تمرین، قبل از خواب یا بین وعده‌ های غذایی محصول بسیار خوبی‌ می‌باشد. این مکمل دارای پروتئین‌های می‌باشد که می تواند در رشد عضلات، ترمیم و بازسازی آن ها کمک زیادی به شما کند.

سازندگان آن مدعی هستند که مکمل (Amino 1900) دارای فرمول تهیه کاملا طبیعی می‌باشد که سرشار از آمینو اسید‌ها بوده و میتواند به بهبود رشد عضلات و بهبود ترمیم آن ها کمک کند. این مکمل همچنین در تولید انرژی نیز موثر است و از این طریق می تواند باعث افزایش عملکرد، تمرکز و قدرت ذهنی‌ شما هنگام انجام تمرینات شود.


7. انیمال پک یونیورسال

مکمل افزایش وزن/مکمل کاهش وزن

ویژگی های انیمال پک یونیورسال:

اساسا این مکمل یک مولتی ویتامین روزانه می‌باشد که برای سلامت عمومی‌ و کارکرد مناسب بدن طراحی شده است. مکمل (Animal Pak) به شکل مخصوص برای سلامت بدن طراحی شده است.

به همین ترتیب، این مولتی ویتامین می تواند از ورزشکاران جدی و حرفه ای نیز که تمرینات سخت و سنگینی‌ را دارند حمایت کرده و باعث افزایش قدرت و توان آن ها شود.

مواد تشکیل دهنده این مکمل چندین ویتامین مختلف هستند که به منظور حفظ سلامت عمومی‌ بدن به کار برده شده‌اند. اگر برای رژیم مکملی خود به دنبال یک بنیان بسیار پایدار هستید (Animal Pak) بهترین گزینه شما از جهت حمایت بدن در تمرینات سنگین و پر فشار می‌باشد.

این محصول مورد اعتماد مصرف کنندگان آن می‌باشد زیرا که یک مولتی ویتامین کارامد و اصیل می‌ باشد که به منظور اهداف بدن سازی و پاورلیفتینگ طراحی شده است.

به مدت بیش از ۳ دهه است که این مولتی ویتامین بهترین گزینه در بازار می‌باشد. این مولتی ویتامین برای آن دسته از ورزشکارانی است که نیازمند حداکثر عملکرد در تمرینات پر فشار می باشند.


8. انیمال کات یونیورسال

مکمل بدنسازی/قیمت مکمل بدنسازی

ویژگی های انیمال کات یونیورسال:

(Animal Cuts) یک محصول تولید شده از کمپانی کاملا مشهور یونیورسال می‌باشد که برای چند دهه است که در زمینه تولید مکمل‌های مخصوص بدن سازی در بالاترین سطح فعالیت می‌کند.

این محصول نیز جزو خط تولید کامل آن ها با نام (Animal) می‌ باشد که در این خط تولید انواع محصولات برای بدن سازان و ورزشکاران با اهداف گوناگون طراحی شده است.

مکمل (Animal Cuts) با عنوان یک مجموعه کامل ویتامینی توصیف می شود، کلمه ای که اغلب برای این دست از مکمل‌های بدن سازی اطلاق می شود. این مکمل حاوی چندین کامپلکس متفاوت می‌باشد که هر کدام از طریقی روی بخش‌های مختلف بدن عمل می کنند.


بیشتر بخوانید:

انواع مکمل سلوکور : ویژگی های مکمل سلوکور

با انواع مکمل شگفت انگیز ناترند آشنا شوید !

10 نمونه از بهترین مکمل های سایتک با اثرگذاری فوق العاده

آشنایی با مکمل تیریبولوس و خواص منحصر به فرد آن

10 نمونه مکمل نولیمیت برای داشتن اندامی ایده آل



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits