دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیمار مبتلا به ایدز را معرفی کنید؛ پاداش بگیرید!

دریافت پاداش به ازای معرفی یک بیمار ایدزی

بیمار مبتلا به ایدز را معرفی کنید؛ پاداش بگیرید!
0
زمان مطالعه: 1 دقیقه
پاداش برای معرفی بیماران مبتلا به ایدز / معاون بهداشت وزیر بهداشت با اشاره به اینکه برای هر یک مورد بیماریابی جدید HIV پاداش قرار داده‌ایم، گفت: کسانی که بتوانند یک مورد جدید را پیدا کنند به آنها پاداش تعلق خواهد گرفت

مجله دلگرم : معاون بهداشت وزیر بهداشت با اشاره به اینکه برای هر یک مورد بیماریابی جدید HIV پاداش قرار داده‌ایم، گفت: کسانی که بتوانند یک مورد جدید را پیدا کنند به آنها پاداش تعلق خواهد گرفت. باید توجه کرد که برای بیش از یک میلیون نفر در کشور رپید تست انجام شده که ۵۲ درصد نسبت به سال ۹۵ افزایش داشته است.

علیرضا رئیسی در مراسم روز جهانی ایدز با بیان اینکه امیدوارم امروز بهانه‌ای برای حرکت قوی‌تر در راستای مبارزه با بیماری HIV ایدز باشد، گفت: مهم‌ترین چیزی که طی ۴۰ سال گذشته در این زمینه یاد گرفته‌ایم این است که آموزش و اطلاع رسانی، مهم‌ترین عامل پیشگیری از بیماری‌های عفونی از جمله HIV است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits