دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
علائم کرونا انگلیسی چیست و چه سنی را درگیر میکند ؟
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
علائم کرونا انگلیسی مانند علائم قبلی کرونا مانند تب، سرفه و... است اما بسیار شدیدتر است و ظرف ۳ روز بیمار را از پا می‌اندازد.

علائم کرونای جهش یافته انگلیسی

کرونا انگلیسی : میزان بیماری در کشور رو به افزایش است، هشدار داد که اگر به همین منوال افزایش بیماری پیش رود باید منتظر موج چهارم بیماری در کشور باشیم و به هر حال هر موجی از بیماری که ایجاد شود با مرگ و میر و تعداد زیادی بستری بیماران و بیماران بدحال همراه است. در حال حاضر بیماری در حال افزایش است و به صورت بدی دارد میزان بیماری بالا می‌رود.

زیرا گردش ویروس جهش یافته‌ای که در انگلیس جهش پیدا کرده، در حال افزایش است و این ویروس هم سرعت انتقال بسیار بالایی دارد.البته باید توجه کرد که وقتی تعداد بیماران افزایش یابد، تبعا تعداد بیماران بدحال و نوع شدید بیماری و کشندگی هم بیشتر می‌شود.

علائم کرونای جهش یافته انگلیسی / کرونای انگلیسی چه سنی را درگیر میکند ؟

علائم کرونا انگلیسی

سرعت انتقال کرونا انگلیسی

سرعت انتقال ویروس جهش یافته انگلیسی بسیار بسیار بالاست و بر همین اساس می‌تواند تعداد بیماران بدحال و میزان مرگ و میر را با افزایش تعداد بیماران در افراد، افزایش دهد.

علائم ویروس جهش‌یافته انگلیسی با ویروس قبلی تفاوتی ندارد.

صرفا قدرت سرایتش بسیار بالاتر است.به محض اینکه مردم کرونا را فراموش می‌کنند و پروتکل‌های بهداشتی را جدی نمی‌گیرند، کرونا افزایش پیدا می‌کند. توصیه ما این است که مانند گذشته عمل کنند.

خواهشم از مردم این است که اصلا از حالا برای عید برنامه ریزی نکنند؛ چراکه اصلا مشخص نیست که وضعیت بیماری به چه صورت پیش می‌رود. تنها اقدامی که باید انجام شود، رعایت پروتکل‌ها مانند حفظ فاصله‌گذاری فیزیکی، استفاده از ماسک و... است.

اگر به همین منوال افزایش بیماری پیش رود باید منتظر موج چهارم بیماری در کشور باشیم و به هر حال هر موجی از بیماری که ایجاد شود با مرگ و میر و تعداد زیادی بستری بیماران و بیماران بدحال همراه است. باید سعی کنیم که موج جدیدی از بیماری در کشور ایجاد نشود.

علائم کرونای جهش یافته انگلیسی / کرونای انگلیسی چه سنی را درگیر میکند ؟

علائم کرونا انگلیسی در کودکان

کرونای انگلیسی چه سنی را درگیر میکند ؟

موارد ابتلا به کرونا انگلیسی در سن ۵ تا ۱۷ سال افزایش یافته؛ به طوری که در استان تهران از ۴ درصد به ۱۱ درصد افزایش پیدا کرده است.موارد زیر ۱۲ سال بستری ها افزایش پیدا کرده است؛ ضمن اینکه موضوع بسیار خطرناک در خصوص کرونا ویروس سرعت بالا و قدرت سرایت بسیار زیاد این ویروس است.

این ویروس ظرف چند روز می‌تواند بیمار خود را بستری کرده و می‌تواند در ۲ تا ۳ روز به سرعت تکثیر شود. احتمال ابتلای مجدد کسانی که قبلا به ویروس کرونا مبتلا شده بودند وجود دارد.

علائم کرونای جهش یافته انگلیسی / کرونای انگلیسی چه سنی را درگیر میکند ؟

نشانه های کرونا انگلیسی

روش‌های درمان بیماران کرونای انگلیسی

در حال حاضر هیچ داروی اختصاصی برای درمان بیماری کرونا وجود ندارد و ما هم داروی خاصی نداریم اما تعدادی داروی ضد ویروس، ضد انعقاد و داروهای ضد التهاب وجود دارد که هرچقدر مریض زودتر مراجعه کنند تاثیر آنها بیشتر است.

متاسفانه اکنون افراد در خانه به محض مشاهده علائم بیماری کرونا شروع به خوددرمانی می‌کنند و وقتی که حالشان بد می‌شود نزد پزشک می‌روند که در این شرایط تاثیر داروها به شدت کاهش پیدا می‌کند چون زود مراجعه کردن به پزشک در زودتر بهبود پیدا کردن فرد تاثیر بسزایی دارد.

واریانت انگلیسی که هم اکنون در کشور شیوع پیدا کرده خطرناک تر از نوع قبلی ویروس کروناست به همین دلیل از مردم می‌خواهیم شوخی نگیرند و وقت را تلف نکنند و در صورت مشاهده علائم بیماری، سریعا به پزشک مراجعه کنند تا با داروهای ضد ویروسی مراحل درمانشان شروع شود و پزشکان تشخیص دهند چه نوع درمانی بر آنها اعمال شود.

طبق نتایج مقالاتی که منتشر شده همانگونه که میزان کشندگی واریانت انگلیسی بیشتر است بیماری زایی و درگیری آن هم بیشتر است بنابراین مردم باید آن را جدی بگیرند و حتی یک دقیقه هم تلف نکنند چون اگر مریض به موقع مراجعه کند مراحل اولیه درمان

علت بیماری کرونا چیست؟ آیا این بیماری قابل درمان است؟



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits