دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
درمان باور نکردنی ایدز در طب سنتی چین
5
زمان مطالعه: 2 دقیقه
طب سنتی چین می تواند با استفاده از گیاهان دارویی در درمان ایدز به خصوص وقتی در دوران نهفتگی است مقابله کند.

با مجله دلگرم همراه باشید

درمان ایدز در طب سنتی چین


در چین یک تحقیقات بالینی به مدت پنج سال صورت گرفت که نتایج آن نشان داد طب سنتی چین با تقویت سیستم ایمنی بدن بیماران مبتلا به HIV+ کیفیت زندگی آن ها را بهبود می بخشد. در سال 2006 گروهی متشکل از ده محقق که در زمینه مبارزه با ایدز از طریق طب های سنتی تحقیق می کردند به مناطق دور افتاده استان سیچوان رفتند تا آثار شیوه های طب سنتی را در درمان بیش از سیصد بیمار ایدز آزمایش کنند.


ژانگ یی که نایب رئیس آکادمی علوم پزشکی واقع در استاد سیچوان است گفت: ما پس از مدت ها تحقیق و پژوهش به این نتیجه رسیده ایم که طب سنتی چین می تواند با استفاده از گیاهان دارویی در درمان این بیماری مهلک به خصوص وقتی در دوران نهفتگی است مقابله کند.

طب سنتی چین و تقویت سیستم ایمنی


اگر از همان ابتدا که آلوده بودن افراد به ویروس اچ آی وی محرز شد از روش های طب سنتی چین برای درمان استفاده کنند می توانند سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنند و عوارض و نشانه های بیماری مانند خستگی، اختلالات گوارشی و آسیب پذیری در برابر سرما را بهبود ببخشند.

زمان اقدام به درمان


متاسفانه اکثر بیماران مبتلا به ایدز زمانی به درمان خود اقدام می کنند که میزان اچ آی وی موجود در پلاسمای خونشان بالا رفته و سیستم ایمنی بدنشان آسیب دیده است.

این محقق چینی تصریح کرد اگر بیماران بلافاصله پس از آگاهی از آلودگی با استفاده از طب سنتی چین اقدام کنند می توان از افزایش میزان ویروس ها جلوگیری به عمل آورد و از لطمه دیدن سیستم ایمنی بدنشان جلوگیری کرد.

قدمت طب سنتی چین


طب سنتی چین دو هزار سال قدمت دارد و از نظر علمی و فکری با طب نوین و جدید تفاوت های بسیاری دارد. طبق آخرین آماری که توسط اداره سلامت سازمان ملل متحد ارائه شده است حدود 34 میلیون نفر آلوده به ویروس ایدز در جهان هستند که چهارصد و بیست و نه هزار نفرشان در چین زندگی می کنند.

تهیه شده مجله دلگرم

مرضیه ملایری



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.4 از 5 (5 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits