دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فواید مصرف کپسول ویگارکس برای مشکلات جنسی آقایان
11
زمان مطالعه: 4 دقیقه
کپسول ویگارکس یک مکمل کاملا گیاهی برای رفع مشکلات و ناتوانی های آمیزشی آقایان است


معرفی کپسول ویگارکس


کپسول ویگاریکس (VigRX) یک ترکیب کاملاً گیاهی است که از گیاهان متنوعی برگرفته از تمدن ها و فرهنگ های شهیر سراسر جهان تهیه شده است. این گیاهان در طب سنتی جوامع مختلف به عنوان برطرف کننده مشکلات و ناتوانی های آمیزشی کاربردهای فراوانی داشته اند. ویگاریکس سبب جلوگیری از انزال زود هنگام (PE) و افزایش زمان نزدیکی، بهبود نارسایی های نعوظی (ED) و افزایش وضعیت سختی آلت می گردد. همچنین باعث افزایش فشار و حجم خون پذیری بافت اسفنجی آلت تناسلی (ICP) و متعاقباً افزایش حجم، قطر، طول و چگالی آلت می شود. فراد بالغ و با هر وضعیت سنی می توانند از ویگارکس استفاده نمایند.


از سایر اثرات مصرف کپسول ویگارکس می توان به افزایش تمایلات جنسی (Lipido)، شور جوانی (Vigor) و ضریب سلامتی جنسی ، بهبود کلی وضعیت گردش خون، تولید گنادها و هورمون های جنسب اشاره نمود. در صورت استفاده از این ترکیب مؤثر 100% گیاهی در کنار دستگاه افزایش سایز آندروپنیس می توان در کنار اثرات اصلی، افزایش سایز تضنین شده تری را انتظار داشت. سنجش اثر گذاری و بررسی اثرات فوق در مراجع معتبر بین المللی نظیر سازمان AIBMR آمریکا، مرکز تحقیقاتی-آزمایشگاهی فلورا در آمریکا، مؤسسه علوم زیستی Vedic و مرکز درمان های طبیعی (Natural Remedies Center) در هند، دانشگاه مائوفالوآنگ در تایلند و ... انجام گرفته، منتشر و به اثبات رسیده است.


موارد مصرف کپسول ویگارکس

درمان مشکلات آمیزشی مردان

مشکلات جنسی

ویژگیهای کپسول ویگارکس

  • بالابردن حالت شـق پذیری هر چه بیشتر آلـت تناسـلی در هنگام تحـریک جنسی
  • افزایش سایز آلـت تناسـلی به شکل همیشگی ، بدون خطر
  • جلوگیری از انـزال زود هنگام و افزایش زمان مقـاربت
  • تسلط بر زمان ، قدرت و کیفیت نزدیـکی
  • افزودن به درازا ، ضخامت و سختی آلـت تـناسلی در حالت نعوظ

مکانیسم اثر کپسول ویگارکس


مکمل جنسی VigRX دارای مواد غنی شده و محرک جنسی گیاهی (Aphrodiasiac Herbals) است که برگرفته ازطب سنتی فرهنگ ها و تمدن های کهن چین ، اروپا و آمریکای جنوبی برای درمان عقیمی ، تحریک فعالیت های ج ن س ی ، نگهداری حالت نعـوظ آلـت در هنگام نزدیکی و افزایش تعداد و تولید اسپرم های ترشحی در بیضه ها که سال های متمادی از آنها بهره گرفته شده است. این مکمل اتساع عروقی نسوج دور آلـت تنـاسلی را بالابرده و از این راه موجب بهبود و درمان مشکلات شریانی نظیر شق پذیری آلـت(Arterial Erectile Dysfunction) می شود. از سوی دیگر بدون آنکه هیچگونه تاثیری در فشار خون سیستماتیک بدن داشته باشد ، شدت جریان خون را در سرخ رگ ها و سیا هرگ های تناسلی با اثرگذاری مستقیم برسلول های اپیتلیال داخل عروقی (Epithelial Cells) بهبود می دهد.


روش مصرف کپسول ویگارکس

  • روش مصرف نسبت به فیزیولوژی بدن فرد ، انتظارات او از خودش و تمایلات شخصی وی تغییر می یابد.
  • در حالت کلی مصرف دو عدد کپسول در روز ترجیحاً همراه با غذا (یک یا دو کپسول هنگام صبحانه و یک یا دو عدد دیگر هنگام شام) شرایط معمول استفاده از این مکمل است.
  • شایان ذکر است که مصرف بیش از چهار کپسول در روز به غیر از موارد خاص و به دستور پزشک متخصص توصیه نمی گردد.

در بالا اثرات استفاده از این مکمل تا نه ماه شرح داده شد ، لیکن جهت دستیابی به اثرات دیر هنگام نظیر افزایش سایز و طول ، مصرف حداقل سه بسته و یا بیشتر کپسول ویگارکس به شکل متوالی ضروری است.

ویگارکس


توضیحات در رابطه با مزایای مصرف کپسول ویگارکس


همه افراد با هر وضعیت سنی می توانند از ویگاریکس استفاده نمایند. در استفاده از این مکمل به تنهایی و همراه با داروهای دیگر عوارض جانبی مشاهده نشده و در افرادی با سابقه بیماری های زمینه ای نظیر : مشکلات قلبی-عروقی، دیابت، افرادی که از داروهای نیتریت دار استفاده می نمایند، افراد با سابقه بیماری های روحی-روانی و ... مشکلی ایجاد نمی نماید.


لازم به توضیح است که با توجه به طیف اثر گذاری وسیع این فراورده در کنار تکیه بر اصل کلی استفاده صرف از ترکیبات کاملاً گیاهی، ضمن حذف هرگونه اثرات جانبی احتمالی، اساساً با درمان های مشابه شیمیایی موجود نظیر داروهای حاوی سیلدنافیل، تادافیل، وردنافیل و ... که فقط بر عارضه عدم نعوظ تأثیر داشته و دارای طیف اثرات جانبی شدید و وسیعی نظیر کوری ناگهانی یا بیماری نابیون، مشکلات قلبی، عروقی، مشکلات گوارشی، سر درد، سرگیجه، توهم، مشکلات عصبی و ... هستند متفاوت می باشد.


ویگاریکس تنها مکمل آمیزشی می باشد که به تأیید وزارت بهداشت و درمان جمهوری اسلامی ایران رسیده و دارای مجوز NPN از وزارت بهداشت کانادا نیز می باشد.


شرایط نگهداری کپسول ویگارکس


کپسول ویگارکس درجای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

divider

بیشتر بخوانید:

مزایای مصرف و عوارض قرص ارکتو 100(Erecto100)

همه چیز در مورد قرص داپوکستین و درمان زودانزالی

رایج ترین قرص های تاخیری برای درمان اختلالات جنسی در آقایان

divider

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (11 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

شاه | ۴ سال پیش
فرق بین وایگارکس اصلی و جعلی در چیست ؟
و قرص چند گرم هست و در یک قوطی چند عدد قرص هست؟
0
7

hits