دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی مکمل کلیر ماسل و فواید آن در بدنسازی
16
زمان مطالعه: 6 دقیقه
مکمل کلیر ماسل محصولی فوق العاده برای عضله سازی با کیفیت بدون داشتن کمترین عوارض به همراه افزایش قدرت و استقامت عضلات می باشد .

مزایای مصرف مکمل کلیر ماسل

مکمل کلیر ماسل محصولی فوق العاده برای عضله سازی با کیفیت بدون داشتن کمترین عوارض به همراه افزایش قدرت و استقامت عضلات می باشد . کلیر ماسل مکمل بدنسازی جدیدی است که از ترکیب ماده ای به نام بتا تور ( BetaTOR ) تشکیل شده است و این ترکیب خاص شامل مشتقات اسید آزاد HMB و متابولیت های آمینو اسید شاخه ای لوسین می باشد . در واقع می توان این طور بیان کرد که این ترکیب ویژه ، پتانسیل واقعی برای رشد هرچه بیشتر ، اثربخش بودن و پیشرفت را آزاد می کند . کلیر ماسل اولین مکمل حاوی ماده بتا تور ( BetaTOR ) است .


ماهیت اسیدی مواد تشکیل دهنده کلیر ماسل باعث شده است که محتوای داخل کپسول های آن چسبنده و همانند آب و شفاف باشد . همین مسئله هضم آن را ساده کرده و باعث می شود که به سرعت در جریان خون وارد شود و بتواند به سرعت توسط عضلات بدن جذب شود .


ویژگیهای مکمل کلیر ماسل

  • افزایش توده عضلانی بدون چربی
  • افزایش ضخامت عضلانی
  • بهبود استقامت و قدرت
  • بهبود و ارتقاء ریکاوری
  • افزایش فعالیت آنابولیک تا 70 درصد
  • کاهش کاتابولیسم تا 58 درصد

کلیر ماسل

مکانیسم عمل ماسل کلیر


به محض اینکه کلییر ماسل وارد عضله ها شد فرآیند آنابولیک (عضله سازی) را در عضله که روش MTOR نام دارد را فعال می کند.این یک روش کلی است که باید یک عضله برای خودسازی خودش انجام دهد .این ماده همچنین بر روی یک روش مجزای دیگر نیز عمل می کند – روش یوبیکوییتین-پروتئوسام-پروتئولیتیک(UPPP) – که به غیر فعال کردن کمک می کند. به طور طبیعی,وقتی UPPP فعال باشد,عضله ی شما دچار کاتابولیسم می شود .اما چون این ماده UPPP را متوقف می کند,تجزیه عضله ای کاهش میابد.بنابراین به طور خلاصه,هر دوز از کلییر ماسل سوخت وساز پروتئین در عضلات شما را افزایش داده و تجزیه عضله ای را کاهش می دهد و شما را در وضعیت عالی ای از عضله سازی قرار می دهد.


بنابراین پس از مصرف مکمل کلیر ماسل هنگامی که به عضلات می رسد با فعال سازی مسیر p70S6k / mTOR) BETA TOR) این مسیر برای ساخت عضله فعال شده و از طریق تقویت سیستم MTOR به طور چشمگیری موجب تقویت سنتز پروتئین و همچنین به طور همزمان با مهار مسیر UPP با کاتابولیسم عضلات (تجزیه عضلات) مقابله می کند.


در یک مطالعه ی دیگر,محققان مجذوب بررسی اثرات دقیق مصرف بتاتور بر مکانیسم های رشد عضله شدند.با بررسی های نشانه های بیوشیمیایی رشد عضله و شکست عضله,محققان نشان دادند که مصرف مقدار دوز روزانه ی بتاتور به صورت یکجا فعالیت آنابولیکی را افزایش می دهد(سوخت و ساز پروتئین عضله) و تجزیه ی پروتئینی را کاهش می دهد که مقادیر افزایش و کاهش به ترتیب تا +۷۰% و -۵۸% میباشند.نتایج مطالعه ی آنها پشتیبانی مکانیسمی برای قدرت عضله سازی فوق العاده ی بتاتور فراهم می کند.


فواید مصرف مکمل کلیر ماسل


مکمل کلیر ماسل با فرمولاسیون انقلابی خود را با ماده ای به نام بتا تور ( BetaTOR ) عرضه می کند . بتاتور دارای توان فوق العاده ای برای ایجاد شرایط آنابولیک برای رشد هر چه بیشتر عضلات مصرف کنندگان تنها در 2 کپسول می باشد . آزمایشات نشان می دهد که مصرف 200 گرم پروتئین وی خالص با مصرف تنها 1 گرم بتاتور موجود در کپسول های کلیر ماسل برابری می کند . علاوه بر آن این ماده از کاتابولیسم عضلات جلوگیری می کند و باعث حاصل شدن نتایج فوق العاده ای در حجیم شدن و با کیفیت شدن عضلات می شود .


میزان عضله سازی برای افراد مختلف باتوجه به ژنتیک ، تغذیه و سطح تمرینات آن ها متفاوت می باشد . آن چه که مشخص می باشد این است که همه افراد پس از استفاده از محصول عضله ساز کلیر ماسل دارای رضایت کامل بوده اند . تاثیرات Beta Tor موجود در کلیر ماسل بر روی افراد مختلف پس از 12 هفته نشان داد که این محصول فوق العاده باعث موارد زیر می شود :

  • افزایش حجم و ضخامت عضلات مصرف کنندگان
  • افزایش توان و استقامت عضلات
  • افزایش سرعت ریکاوری عضلات پس از تمرینات سخت

دانشمندان دانشگاه در ایالت فلوریدای آمریکا پس از بررسی های مختلف روی افراد مختلف دریافتند که افراد پس از استفاده از کپسول های کلیر ماسل طی 12 هفته چیزی در حدود 14 پوند عضله خشک و با کیفیت دریافت کرده اند . این تنیجه چیزی فرا تر از استفاده از مکمل های بدنسازی گلوتامین ، آمینو اسید و ... می باشد .


مکمل عضله ساز کلیر ماسل یک قدرت فوق العاده آنابولیک به عضلات شما می دهد و فرایند عضله سازی را سریع تر می کند . هر دو کپسول کلیر ماسل قدرتی معادل 200 گرم پروتئین وی را به عضلات شما می دهد .کپسول های کلیر ماسل از یک مایع شفاف و چسبناک تشکیل شده است که به راحتی در دستگاه گوارش باز می شود و به سرعت تاثیر خود را می گذارد و با افزایش آنابولیک عضلات تا حدود 71 % و کاهش کاتابولیسم عضلات تا حدود 58 % در فرایند عضله سازی بسیار موثر می باشد . اثر استفاده از مکمل کلیر ماسل همانند استفاده از استروئید ها کاملاً مشهود است با این تفاوت که استفاده از آن بدون هیچ گونه عوارضی می باشد .


افراد با استفاده از مکمل کلیر ماسل در 12 هفته 16.3 پوند عضله به دست آوردند و افراد با دوره مکمل های بدنسازی 4.6 پوند عضله ظرف مدت 12 هفته ساختند . افراد با استفاده از مکمل کیلیر ماسل در حرکاتی مانند پرس سینه ، ددلیفت ، حرکات سرشانه و ...افزایش رکورد قابل توجه ای داشتند . بنابراین توصیه می شود که استفاده از کلیر ماسل را تا 12 هفته ادامه دهید تا بتوانید به بهترین نتیجه برسید .

مکمل کلیر ماسل


شیوه مصرف مکمل کلیر ماسل


دوز پیشنهادی مصرف: در روزهای تمرین 1 سرو (2 کپسول) هنگام صبح ، 30 دقیقه قبل تمرین و شب هنگام خواب...( باید طی 12 هفته ادامه داشته باشه...)


هشدار: در طی 24 ساعت نباید بیشتر از 6 کپسول مصرف شود...


موارد احتیاط مصرف کلیر ماسل

  • بيش از دوز توصیه شده مصرف نکنید
  • زنان باردار و یا مادران در دوران شیر دهی مصرف نکنند .
  • این محصول فاقد هر گونه عوارضی می باشد و تنها یک مکمل غذایی و بدنسازی می باشد .
  • اگر در حین استفاده از این محصول دچار حساسیت شدید به پزشک مراجعه نمایید .
  • قبل از مصرف مکمل کلیر ماسل ، اطلاعات روی بسته بندی را مطالعه بفرمایید .
  • قبل از استفاده با مربی بدنسازی ، پزشک و یا کارشناس تغذیه مشورت نمایید .

divider

بیشتر بخوانید:

مکمل کافئین و تاثیرات مثبت آن بر بدنسازی

مکمل فسفر و مزایای مصرف آن

معرفی مکمل جی اچ آر پی ۶ (GHRP-۶)

divider

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (16 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

۵ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

محراب | ۳ سال پیش
من بعد مصرفش حالت تهوع دارم
0
1
پاسخ ها:
اصلی آیا | ۳ سال پیش
دایی از کجا گرفتی جای مطمن میشناسی بگو منم بگیرم و آیا تو داروخونه موجود هستش ؟؟؟
0
0
اصلی آیا | ۳ سال پیش
داداش اصلیه ؟؟؟ اگه جای مطمن میشناسی بگو منم بگیرم بعد ایا تو داروخانه موجود هست یا نع ممنون
0
0
milad | ۵ سال پیش
سلام
متوجه نشدم..پیشنهادیش اینه که دوتا کپسول صبح دوتا قبل تمرین و دوتا قبل خواب؟؟
1
1
پاسخ ها:
ایمان | ۳ سال پیش
نه داداش ، روزهای تمرین ۲ عدد
0
0

hits