دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کمک به حفظ سلامت مفاصل با کپسول جوینت فری (Joint free)
17
زمان مطالعه: 4 دقیقه
جوینت فری کندرویتین و گلوکوزآمین را جهت کاهش درد در بیماری آرتروز به مصرف کننده عرضه می دارد.

موارد مصرف کپسول جوینت فری برای درد مفاصل

جوینت فری حاوی بهترین منابع گلوکزآمین و کندرویتین با کیفیت و خلوص بالا به همراه ویتامین C برای کمک به ساخت کلاژن و کاهش التهاب مفاصل است . جوینت فری کندرویتین و گلوکوزآمین را جهت کاهش درد در بیماری آرتروز به مصرف کننده عرضه می دارد.


جوینت فری به ساخت غضروف کمک و فعالیت آنرا به حالت عادی باز می گرداند و غضروف را در برابر خرابی ناشی از رادیکالهای آزاد محافظت می کند. استفاده از مقدار مناسب گلوکزآمین و کندرویتین در هر کپسول جوینت فری به منظور تنظیم میزان مصرف در افراد مختلف طراحی شده است.

جوینت فری ترکیبی کامل از گلوکزآمین،کندرویتین، منگنز و ویتامینC است . گلوکزآمین قند آمینی است که برای ساخت گلیکوپروتئین ها و گلوکزآمین ها که در مایع ساینوویال (درون مفصلی)، لیگامانها (رباط ها) و سایر ساختمانهای مفصلی یافت می شوند، ضرورت دارد.


از آنجایی که کپسول های جوینت فری حاوی ویتامین C و منگنز می باشند، اثر ضد التهابی دارند و باعث تحریک متابولیسم کندروسیت ها (سلولهای بافت غضروفی)، تشکیل کلاژن و در نهایت به ساخت غضروف های جدید و ترمیم غضروفهای آسیب دیده کمک می کند. کندرویتین از مواد اصلی تشکیل ساختمان ماتریکس مفاصل به شمار می آید. کندرویتین باعث خاصیت ارتجاعی غضروف ها و حرکت طبیعی و روان مفاصل در بدن می شود.


تحقیقات بالینی نشان داده است که ترکیب کندرویتین و مسکن های رایج در مقایسه با تجویز مسکن به تنهایی بطور موثرتری دردهای مفصلی را کاهش می دهد.

چوینت فری

ویژگیهای کپسول جوینت فری

  • بهترین منابع گلوکزآمین و کندرویتین با کیفیت و خلوص بالا
  • استفاده از ویتامین C برای کمک به ساخت کلاژن و کاهش التهاب
  • وجود منگنز به منظور تحریک غضروف سازی و کاهش التهاب و درد
  • تحریک ساخت غضروف ها و سایر اجزاء مفاصل
  • کاهش تخریب غضروفها
  • کمک به عملکرد طبیعی مفاصل

میزان مصرف کپسول جوینت فری

بزرگسالان روزانه 2 تا 3 کپسول جوینت فری را همراه با غذا (یا طبق دستور پزشک) مصرف کنند.

بیماری آرتروز

آرتروز بیماری است که در آن غضروف مفصلی آسیب دیده و تخریب می شود، به همین دلیل به این بیماری ساییدگی مفصل هم گفته می شود.
آرتروز شایعترین بیماری مفصلی در ایران است. آرتروز در دهه دوم و سوم زندگی شروع می شود و در سن 70 سالگی همه افراد درجاتی از این بیماری را تجربه می نمایند.

نشانه‌های آرتروز:
درد، خشکی مفصل از یک دوره بدون فعالیت مانند خوابیدن یا نشستن، تورم و سفتی در یک مفصل یا بیشتر و محدودیت حرکت از نشانه های آرتروز است.


اگر چه علت دقیق آرتروز شناخته شده نیست اما بعضی معتقدند که تخریب مفصل در پاسخ به استرس فیزیکی، فعالیت شدید بدنی و ضربه وارده به غضروف ایجاد می شود. با تخریب غضروف انتهای استخوان، مفصل شکل طبیعی خود را از دست می‌دهد. درد در مفصل ایجاد شده و به مرور با پیشرفت تخریب، درد و تورم در ناحیه درگیر افزایش می یابد.کپسول جوینت فری با داشتن گلوکزآمین و کندرویتین به کاهش دردهای مفصلی کمک کرده و از تخریب آنها با افزایش سن جلوگیری می کند .

کپسول جوینت فری


هشدار مصرف در رابطه جوینت فری

  • در دوران بارداری و شیردهی قبل از مصرف کپسول جوینت فری با پزشک مشورت نمایید.
  • در صورت ابتلا به دیابت، نقص کلیوی یا کبدی قبل از مصرف جوینت فری به پزشک یا داروساز اطلاع دهید.
  • اگر هم زمان داروهای دیگری مصرف می کنید برای جلوگیری از تداخلات احتمالی به پزشک یا داروساز اطلاع دهید
  • پزشک از عوارض احتمالی داروی شما آگاه است بنابراین دوره درمان دارو را مطابق تجویز پزشک تکمیل و از قطع خودسرانه دارو پرهیز کنید.

شرایط نگهداری کپسول جوینت فری

دور از دسترس اطفال و در جای خشک و دور از تابش مستقیم نور آفتاب نگهداری شود.

divider

بیشتر بخوانید:

مزایای باورنکردنی قرص جوینتیس در کاهش دردهای مفصلی

مزایای درمانی کپسول گلوکزآمین - کندروتین برای دردهای مفصلی

درمان های سنتی درد مفصل

فواید پیلاتس برای التهاب مفصل

divider

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (17 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

سپهر | ۴ سال پیش
با سلام
سوال داشتم خدمتتون كه ايا مصرف اين قرص درصورتيكه هيچ درد و مشكلي نداشته باشيم، مانعي ندارد و عوارض ندارد. و مصرف ان براي تقويت زانو توصيه ميشود يا نه؟ اگر مشكلي ندارد هفته اي چند عدد توصيه ميشود؟
من 38سالمه و ورزش متوسط ميكنم.

ممنون دكتر جان
1
0

hits