دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مکمل بهبود باروری مردان
91
زمان مطالعه: 6 دقیقه
فرتیل اید برای مردان، مواد مغذی مورد نیاز برای سلامت کلی اسپرم را فراهم می کند .دارای یک ترکیب اختصاصی از آنتی اکسیدان ها، مواد معدنی، ویتامین ها، آمینو اسید ها و عصاره های گیاهی است.

کپسول فرتیل اید آقایان و فواید مصرف آن

کپسول فرتیل اید مخصوص آقایان با ترکیباتی که در آن استفاده شده برای درمان ناباروری آقایان مناسب می باشد.

در برخی از آقایان به دلایل مختلف قدرت باروری ضعیف می باشد که نیاز به تقویت اسپرم ها و افزایش تعداد اسپرم دارند که استفاده از مکمل ها برای برطرف شدن این مورد می تواند گزینه ای مناسب باشد بویژه این مکمل برای افراد تحت درمان IVF توصیه می شود.

کپسول فرتیل اید دارای بالاترین میزان فروش بین مکمل های بهبود باروری مردان در آمریکا طی 10 سال گذشته است و کاملاً طبیعی بدون عوارض جانبی است.

شانس وقوع حاملگی در صورت فقدان مشکلات ناباروری در سنین 29 تا 33 سال در هر سیکل ماهانه 20 تا 25 درصد می باشد و این درصد با افزایش سن زنان به 35 تا 40 سال به یک سوم تا نصف کاهش می یابد.

بر اساس آمارهای موجود, 35% موارد نا باروری زوجین مربوط به مردان است. یک مرد سالم در هر نوبت انزال 120 تا 600 میلیون اسپرم خارج می کند و در طول زندگی خویش حدود 400 میلیارد اسپرم تولید می کند.
شایعترین علت ناباروری مردان, عدم توانایی آنان در تولید تعداد کافی اسپرم های سالم است که کپسول های فرتیل اید قادر به رفع این مشکل هستند.

کپسول های تقویت باروی آقایان فرتیل اید که توسط دکتر Amos Grunebaum متخصص پیشرو در زمینه باروری، تهیه و فرموله شده است، ترکیبی اختصاصی است از آنتی اکسیدان های ضروری،مینرال ها و ویتامین های مهم که به سلامت جنسی آقایان کمک کرده و احتمال بارور شدن زوج ها را افزایش می دهد.

مصرف کپسول های FertilAid به تمام آقایانی که خواهان تقویت باروری خود هستند-صرفنظر از اینکه آزمایش اسپرم داده اند یا نه توصیه می شود.

در صورتیکه کمبود تولید اسپرم تشخیص داده شد، می توانید کپسول های فرتیل اید را همراه با دو محصول مرتبط دیگر یعنی Countboost و MobilityBoost مصرف کنید.
توجه کنید که فرآیند تولید و رشد اسپرم ها، ۳ ماه به طول می انجامد پس باید مرتبا در طول این سه ماه،کپسول های فرتیل اید را مصرف کنید تا نتایج دلخواه حاصل شود.

ویژگیهای کپسول فرتیل اید مخصوص آقایان

  1. ترکیبات کاملی از ویتامین ها، املاح، اسیدهای آمینه ، آنتی اکسیدان ها و ترکیبات گیاهی
  2. کاملاً موثر بر افزایش توان باروری براساس مطالعات کلینیکی
  3. کمک به درمان ناباروری آقایان
  4. مناسب برای آقایانی که می خواهند در آینده بچه دار شوند
  5. مناسب برای آقایانی که تحت درمان IVF هستند
  6. موجب افزایش تعداد اسپرم و تقویت اسپرم
  7. ترکیب کاملی از تمام عناصر گیاهی

کپسول فرتیل اید مخصوص آقایان

برخی از عوامل نازایی شایع در مردان

  • الیگواسپرمی یا کمبود اسپرم در مردان نسبت به میزان طبیعی
  • آزواسپرمی یا فقدان اسپرم
  • مشکلات موجود در سیستم تناسلی مردان
  • مشکلات مربوط به انزال

برای بروز یک بارداری سالم نه تنها تعداد اسپرم بلکه تحرک و شکل اسپرم نیز حائز اهمیت است. علاوه بر درمان های اختصاصی در مردان استفاده از مکمل Fertilaid for men می تواند تا حدود زیادی این مشکلات را بهبود بخشد.

نتایج حاصل از مطالعات کلینیکی نشان داده است که مکمل ذکر شده موجب افزایش تعداد اسپرم متحرک تا حدود 20 درصد یا بیشتر و بهبود شکل اسپرم خواهد شد.

این مکمل با داشتن ترکیباتی چون L-carnitine” آنتی اکسیدانت های قوی مثل ویتامین C,E,A و سلنیوم، عصاره دانه انگور، Coq10 و روی" موجب بهبود باروری در مردان خواهد شد.

همچنین کپسول فرتیل اید دارای Maca root دارای لیست کاملی از اسیدآمینه های ضروری از جمله Arginine می باشد که گیاهی بسیار موثر در بهبود سلامت باروری مردان می باشد. این مکمل کاملا طبیعی و بدون عوارض جانبی است.

همچنین در مواردی که آزمایشات مشکل کم بودن تعداد اسپرم از میزان طبیعی را نشان دهد می توان از مکمل دیگری همراه با کپسول فرتیل اید به نام Countboost استفاده کرد.

در صورتی که مشکل تحرک ناکافی اسپرم گزارش شود می توان از مکمل دیگری به نام Motilityboost همراه با فرتیل اید مخصوص آقایان استفاده نمود. تمام این مکمل ها ساخت کشور آمریکا بوده و در اداره غذا و داروی ایران به ثبت رسیده است.

روش مصرف کپسول فرتیل اید مخصوص آقایان

روزی 3 عدد کپسول فرتیل اید بعد از هر وعده غذایی با مقدار آب کافی میل شود.

کپسول فرتیل اید مخصوص آقایان

ترکیبات کپسول فرتیل اید مخصوص آقایان

خواص برخی از ویتامین های موجود در ترکیب کپسول فرتیل اید برای باروری

  1. اسید فولیک : مصرف اسید فولیک برای آقایان قبل از بارداری توصیه می شود. اسید فولیک خطر نقص های مادرزادی مغز و ستون فقرات کودک را کاهش می دهد. فولیک اسید می تواند از نقص های مادرزادی که قبل از اطلاع زن از بارداریش رخ می دهد، پیشگیری می کند. همچنین قدرت باروری را افزایش می دهد.
  2. ریبوفلاوین : ریبوفلاوین یا همان ویتامین B یکی از ویتامین های مورد نیاز برای باروری است که آقایان باید این ویتامین را زمانی که تصمیم به بچه دار شدن می گیرند استفاده کنند.
  3. تیامین : تیامین یا همان ویتامین B1 یکی از ویتامین هایی است که برای آقایانی که در سنین بالا قصد بچه دار شدن دارند استفاده از آن ضروری است چون قدرت باروری را افزایش می دهد.
  4. ویتامین C : خوردن روزانه یک عدد ویتامن C برای مردان بسیار مفید است و اسپرم را تقویت می کند خوردن این قرص هیچ ضرری هم ندارد چون ویتامین بوده و برای بدن مفید است همچنین تعداد اسپرم ها را افزایش می دهد.

توصیه های دارویی در رابطه کپسول فرتیل اید

  • بهتر است از مصرف کلومیفن و دیگر داروهای نــازایی همزمان با مصرف این مکمل بدون دستور پزشک خودداری شود.
  • در صورت مثبت شدن تست حاملگی از ادامه مصرف فرتیل اید خودداری شود.

هشدار مصرف کپسول فرتیل اید مخصوص آقایان

  1. در صورت مصرف هرگونه دارو ، قبل از کپسول فرتیل اید مصرف با پزشک مشورت نمایید .
  2. مقدار توصیه شده کپسول فرتیل اید را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید .
  3. این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص ، پیشگیری یا درمان نمی باشد.

شرایط نگهداری کپسول فرتیل اید مخصوص آقایان

کپسول فرتیل اید را در جای خشک و خنک ودوراز دسترس کودکان نگهداری کنید .



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (91 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits