دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
روش ساده تهیه پودر مکمل گیاهی خانگی برای افزایش وزن
59
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پودر مکمل گیاهی چاق‌کننده خانگی از مفیدترین و بی‌ضررترین پودرهای چاق‌کننده است که علاوه بر اطمینان از تقلبی نبودن آن به‌واسطه وجود انواع این پودرها در بازار هیچ ماده شیمیایی ندارد بنابراین هیچ آسیبی به بدن شما نمی‌رساند . با دلگرم همراه باشید تا با...

مواد لازم جهت تهیه پودر مکمل گیاهی خانگی

۱.نیم کیلو پودر سفیده تخم‌مرغ ترجیحاً خارجی (دانمارکی)که در مغازه‌های مواد خام فروشی (مواد اولیه)مخصوص شیرینی یافت می‌شود.
۲.نیم کیلو شکر
۳.یک عدد پودر شیر خشک ۴۰۰ گرمی (ترجیحاً خارجی )
۴.پودر جوانه گندم ۴۰۰ گرم
۵.پنج قاشق غذاخوری پودر کاکائو یا پودر قهوه لازم به ذکر می‌باشد اضافه کردن پودر کاکائو سلیقه‌ای و برای طعم دهی می‌باشد ولی از این موضوع غافل نباشید که کافیین موجود در قهوه و کاکائو باعث افزایش نسبی قدرت در تمرین شده و به‌اصطلاح ورزش‌کاران از کم‌آوردن در تمرین به حد زیادی جلوگیری می‌کند.
۶.برای از بین بردن بوی بد پودر سفیده تخم‌مرغ به‌اندازه نصف قاشق چای‌خوری وانیل به‌کل پودر اضافه کنید اما توجه کنید اضافه کردن زیادی وانیل طعم پودر شمارا تلخ و تیز می‌کند!


روش تهیه پودر مکمل گیاهی افزایش وزن خانگی

خوب ابتدا یک قوطی خالی مخصوص پروتئین پیدا کنید (در هر ظرف جادار و تمیز دیگر هم می‌شود)بعد پودر سفیده تخم‌مرغ را درون ظرف ریخته و بعد پودر جوانه گندم را کم‌کم اضافه می‌کنیم و به هم می‌زنیم(برای سهولت درب قوطی را بسته و خوب تکان دهید)تا کاملاً مخلوط شود بعد پودر کاکائو را به همین ترتیب اضافه و ترکیب کنید ،همین کار را برای پودر شیر خشک انجام دهید انجام دهید(توجه داشته باشد اضافه کردن پودر شیر خشک زودتر از مراحل ذکرشده مخصوصا قبل از پودر کاکائو باعث نم‌دار شدن مخلوط و درنتیجه خوب مخلوط نشدن و همچنین گلوله شدن ترکیب می‌شود)درنهایت شکر را اضافه کرده و بازهم خوب مخلوط می‌کنیم تا یکدست شود .حالا این پودر گیاهی برای افزایش ۱۰۰% وزن آمادست.


شیوه مصرف پودر مکمل گیاهی افزایش وزن خانگی

  • یک تا دو قاشق غذاخوری پودر مکمل خانگی قبل از صبحانه حتماً با شیر میل شود.کازئین موجود در شیر هضم پروتئین موجود در سفیده تخم‌مرغ را به طول می‌انجامد و باعث جذب پروتئین بیشتر خواهد شد پس حتماً ترکیب را با شیر بخورید.
  • دو تا سه قاشق غذاخوری پودر مکمل گیاهی خانگی نیم ساعت قبل از تمرین مصرف شود.
  • سه قاشق غذاخوری پودر مکمل گیاهی خانگی بلافاصله بعد از تمرین مصرف شود .

پودر مکمل گیاهی افزایش وزن خانگی باعث افزایش وزن تا ۷ کیلو خواهد شد.

divider

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.7 از 5 (59 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

۲ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

مهدیا | ۲ سال پیش
این پودر مناسب چه سنی هست؟
آیا کودکان هم میشه استفاده کنند؟
0
8
رضا | ۵ سال پیش
سلام،ببخشید میخواستم بپرسم که این پودر را همراه با اب بنوشیم یا خالی بخوریم؟
6
39

hits