دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فواید مصرف پودر مکمل فیبر جهت دریافت فیبر روزانه
9
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پودر مکمل فیبر یک راه مناسب برای افزایش مصرف کلی روزانه‌ فیبر و بهینه‌سازی سلامت شما است با مجله دلگرم همراه باشید تا بیشتر بدانید ...

لزوم استفاده از پودر مکمل فیبر

پودر مکمل فیبر شرکت فوراِوِر یک ترکیب اختصاصی از چهار نوع فیبر است که یک روش مناسب و مسیر آسان برای افزودن مقداری فیبر اضافه به رژیم غذایی در اختیار شما می‌گذارد. این روش آسان با پاشیدن این محصول روی غذایی که می‌خورید، یا مخلوط کردن پودر مکمل فیبر با هر نوع نوشیدنی دیگر و یا با افزودن آن به بطری آب آشامیدنی‌تان در مواقعی که خیلی مشغله دارید، به‌راحتی ممکن خواهد شد.معمولاً «فیبر» تداعی‌کننده‌ پشتیبانی از دستگاه گوارش است، و این تداعی کاملاً درست است. فیبر، آن‌طور که نشان داده شده است، عملکرد قلبی و عروقی را پشتیبانی می‌کند.


مزایای استفاده از پودر مکمل فیبر

پودر مکمل فیبر فورِاوِر، ۵ گرم فیبر در یک بسته‌بندی مناسب را باقابلیت انحلال سریع برای کمک به یک رژیم غذایی سالم عرضه می‌کند.متخصصان توصیه می‌کنند،روزانه تا میزان ۳۰ گرم فیبر برای سلامت بهینه و بهبود عملکرد هاضمه مصرف کنیم،این در حالی است که متأسفانه بیشتر مردم،تنها در حدود نصف این میزان را مصرف می‌کنند. جست‌وجوی ما برای سادگی در غذایی که می‌خوریم نشان دهنده‌ این است که عموم ما در شیوه‌ تغذیه‌ خود حتی در اندازه‌ی حداقلی موردنیاز برای حفظ سلامتی فیبر دریافت نمی‌کنیم. ما برای آسان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تر شدن روش تغذیه با بهره‌وری بالا تلاش می‌کنیم.

فیبر منافع بسیار مهمی برای تمام بدن دارد. فیبر فورِاوِر، اگر بین وعده‌های غذایی مصرف شود می‌تواند به حفظ احساس سیری کمک کند و به این طریق اشتها و میل شدید و درنتیجه مصرف کالری را کنترل نماید. این ویژگی برای آن‌هایی که یک برنامه‌ کنترل وزن‌دارند، اگر همراه یک رژیم غذایی سالم و تمرین منظم استفاده شود، اهمیت خاص دارد. همچنین فیبر با کمک به حفظ قند خون در سطح نرمال و با کند کردن روند جذب “درشت مغذی‌ها” از غذاهایی که می‌خوریم، می‌تواند احساس سستی یا حس کاهش انرژی بعد از صرف غذا را محدود کند.


فیبر، آن‌طور که نشان داده شده است، عملکرد قلبی و عروقی را پشتیبانی می‌کند و البته، ازآنجاکه دانشمندان امروزه تشخیص داده‌اند که تا ۷۰ یا ۸۰ درصد عملکرد ایمنی در بدن با دستگاه گوارش در ارتباط است، فیبر ممکن است به حفظ سیستم ایمنی از طریق منافعی که برای عملکرد گوارشی دارد، کمک کند. مصرف کافی محلول فیبر می‌تواند دفع تولیدات زائد از بدن را تسهیل کند و ممکن است به از بین بردن یبوست گاه‌به‌گاه کمک کند.


روش مصرف پودر مکمل فیبر


پودر مکمل فیبر فورِاوِر: مصرف ۵گرم محلول فیبر در هر بسته رژیم غذایی شما را آسان می‌کند، این مقدار معادل تقریباً یک و نیم پیمانه برنج قهوه‌ای یا دو قطعه نان تست گندم است – بدون کربوهیدرات و کالری!

مکمل فیبر



گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.9 از 5 (9 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits