دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
 مکمل چربی سوز Lipo-6 و فواید آن جهت کاهش وزن
69
زمان مطالعه: 8 دقیقه
Lipo-6 یک مکمل چربی‌ سوز قوی است که تا به امروز جز بهترین و پر فروش ترین مکمل‌های لاغری موجود در بازار می‌باشد

مکمل چربی سوز لیپو سیکس (Lipo-6 ) برای کاهش وزن

لیپو سیکس جز دسته ای از مکمل‌های ورزشی است که در ترکیب آن‌ها از موادی استفاده‌شده است که باعث بالا بردن متابولیسم بدن و چربی سوزی می شود . این مکمل‌ها حتما باید طبق نظر پزشک یا متخصص تغذیه استفاده شوند . مکمل Lipo-6 به‌طور مجزا برای آقایان و خانم و همچنین برای ورزشکاران و افراد غیر ورزشکار جهت کاهش وزن تهیه‌شده است . با این مقاله از مجله دلگرم در رابطه با مکمل ورزشی و چربی سوز Lipo-6 با ما همراه باشید.

مواد تشکیل دهنده Lipo-6

Synephrine : سینفرین عصاره طبیعی میوه ای به نام پرتقال تلخ است که چربی سوزی می کند و سرعت متابولیسم را افزایش می دهد و موجب افزایش انرژی در بدن می شود.
Caffeine : کافئین بکار رفته در ترکیب Lipo-6 موجب افزایش چربی سوزی، عدم گسترش چربی ها در بدن به هنگام استفاده از مواد غذایی ناسالم و نوشابه ها، افزایش سطح انرژی و هوشیاری و کاهش اشتها می شود. به دلیل تاثیرات منفی کافئین بر روی سیستم عصبی، مقدار این ماده در لیپو-سیکس Lipo-6 کم است. به کسانی که قهوه مصرف می کنند، پیشنهاد می شود جوانب احتیاط را رعایت کنند و این دارو را با دوز پایین شروع به مصرف کنند.
Bioperine : بایوپرین ماده ای است که از فلفل سیاه می گیرند و کارکرد آن افزایش جذب غذاها و مکمل‌ها در بدن است.
Yohimbine : ماده ای است که از آن برای اختلالات جنسی مردان استفاده می شود اما پژوهش‌های اخیر مشخص کرده اند که این ماده خاصیت چربی سوزی نیز دارد. وظیفه اولیه این ماده در Lipo-6 نگهداری خون کافی در بافتهای بدن است.
Guggulsterones : گوگولسترون یک چربی سوز است که نقش حمایتی را برای غده تیروئید ایفا می کند و باعث تنظیم ترشح هورمون‌های اصلی نظیر T3 ,T4 می شود. این عمل برای حفظ سوخت‌وساز بدن در سطح ایده آل بسیار واجب است.
ترکیب نهایی این مواد در مکمل چربی سوز لیپو- سیکس باعث افزایش انرژی و تحریک سرعت متابولیسم می شود. در این کپسولها از تکنولوژی چند فازه مایع liquid Multi-phase technology استفاده شده است. به این معنا که با آزاد شدن پوسته کپسول، در حین هضم شدن، مایعات درون آن به کندی تخلیه می‌شوند و به همین دلیل اثر آن طولانی مدت است. خوردن یک عدد نیم ساعت قبل از صبحانه و شام، دوز مناسبی است. هشداری که برای مصرف این دارو وجود دارد، کاهش دادن میزان قهوه روزانه برای کسانی است که از این نوشیدنی کافئین دار استفاده می کنند. زیرا ترکیب این دو ماده موجب شوک عصبی، دل درد، تهوع، بی قراری و احساس نیروی بیش از اندازه و سرانجام تخلیه سریع انرژی می شود. همچنین لازم است یک دوره مصرف شود و بعد به بدن استراحت بدهید. همچنین خاطر داشته باشید که استفاده از این مکمل در کنار ورزش و برنامه غذایی مناسب می تواند موثر باشد.

lipo-6

انواع مختلف محصولات چربی سوز Lipo-6

لیپو 6 ایکس LIPO6X

لیپو 6 ایکس LIPO6X یک کپسول دو فازی است. در فاز اول، ابتدا قسمت مایع کپسول جذب می شود و فرد دیگر احساس گرسنگی نمی کند. در فاز دوم متابولیسم بدن بالا میرود و به چربی سوزی بسیار کمک می شود. ویژگی‌های دیگر این محصول : عضله سوزی نمی‌کند، بافتهای قدیمی چربی را از بین می‌برد و به پوست و موی فرد آسیب نمی‌رساند.

لیپو 6 بلک LIPO6 BLACK

لیپو 6 بلک LIPO6 BLACK باعث افزایش چند برابری متابولیسم بدن، ترکیبات عالی برای از بین بردن چربی‌های قهوه‌ای بدن و ترکیبات فوق‌العاده برای کاهش اشتها است . توصیه می شود همزمان با استفاده از این مکمل، از آمینواسیدها و ویتامین‌ها نیز استفاده شود زیرا به دلیل شدت سوخت‌وساز ممکن است ویتامینهای محلول در چربی نیز از بدن دفع شوند. به خاطر داشته باشید که استفاده از این مکمل باید حتما پیش از تمرین و با زمان خواب 6-7 ساعت فاصله باشد. اگر بیماری خاصی دارید یا عمل جراحی در پیشرو دارید حتما با پزشک در مورد استفاده از این مکمل مشورت کنید. اگر عوارضی چون اختلالات قلبی و تنفسی، سرگیجه و سیاهی رفتن چشم‌ها حادث شد، مصرف مکمل را قطع کنید.

لیپو 6 بلک یو سی( LIPO6 BLACK ULTRA CONCENTRATE)

  • بالاترین میزان کاهش وزن در کمترین زمان ممکن
  • چربی سوزی بالا و عدم عضله سوزی
  • افزایش متابولیسم بدن
  • نداشتن عوارضی مانند سردرد ، سر گیجه ، حالت تهوع
  • کاهش اشتهای کاذب
  • جلوگیری از جذب چربی
  • جلوگیری از آسیب به پوست و مو در اثر چربی سوزی و رژیم غذایی

در سال 2013 نسخه جدیدتر این مکمل دارویی نیز با نام لیپو 6 نهایی LIPO6 UNLIMITED تولید شد.
در سال 2014 لیپو 6 فست اکتینگ LIPO6 FAST-ACTING که سرعتش از نمونه‌های قبلی بالاتر است. در مدل فست اکتینگ بانوان به ترکیبات مکمل، مواد ژلاتینه اضافه‌شده است تا از افتادگی سینه و باسن جلوگیری شود.

لیپوایکس


چگونه با Lipo-6 چربی‌ سوزی کنیم؟

سازندگان این مکمل ادعا دارند که بهترین مکمل چربی‌ سوز را تاکنون ساخته‌اند. البته تکنولوژی چند فازه مایع ( liquid Multi-phase technology ) آن دلیلی‌ برای برتری حرف آن‌ها می‌باشد.این مکمل فعالیت خود را به عنوان یک ماده مغذی با آزاد شدن از پوسته کپسول خود آغاز می‌کند.
به محض هضم شدن کپسول در بدن مایعات درون آن به درون بدن تخلیه می‌شود.اینجاست که فاز دوم شروع می‌شود.این کپسول‌ها طوری طراحی‌شده است که فرایند تخلیه مایعات درون آن به‌کندی صورت می‌گیرد.آزادسازی مواد اصلی‌ درون کپسول باعث طولانی‌ شدن اثر آن می‌شود.
مواد تشکیل‌دهنده اصلی‌ ساعاتی‌ پس از هضم کپسول کار خود را شروع می‌کنند.دریافت یک کپسول در صبح ۳۰ دقیقه قبل از صبحانه و یکی‌ قبل از شام دوز مناسبی برای مصرف می‌باشد.

آیا مکمل Lipo-6موثر است؟

بازتاب‌های منتشرشده اکثرا به موفقیت این مکمل اشاره دارند.کارشناسان تغذیه مختلفی‌ از عملکرد این مکمل مخصوصاً Lipo- 6 Black ابراز رضایت کرده اند.آن‌ها با تحقیق در مورد مواد تشکیل‌دهنده این مکمل ابراز کردند که این مکمل میتواند به طور کارآمدی در چربی‌ سوزی کمک کند. اما همانطور که شرکت تولید کننده گفته است مصرف این مکمل باید در کنار تمرین منظم و رعایت یک رژیم غذایی متعادل صورت گیرد.
بدن‌سازانی هم که در چند ماه اول دوره حجم خود از این مکمل استفاده کرده‌اند نیز گواه بر تاثیر گذاری این مکمل هستند.یکی‌ از مصرف‌کنندگان همچنین ادعا کرده است که فقط با پیاده‌روی در یک ماه توانسته است ۲۰ پوند از وزن خود کم کند.

لیپوسیکس


قضاوت نهایی

  • Lipo- 6 یک مکمل بسیار موثر در چربی‌ سوزی می‌باشد و جای هیچ بحثی نیز نمی‌باشد.این مکمل برای افرادی که وقت کمی‌ برای تمرین دارند بسیار مناسب می‌باشد.
  • این مکمل همچنین برای افرادی نیز که مشکل هورمونی دارند و روی وزن آن‌ها تاثیر گذاشته است میتواند استفاده شود.با این وجود این افراد باید قبل از دریافت این مکمل با پزشک مربوطه مشورت نمایند.
  • لازم به ذکر است که Lipo- 6 فقط باعث تامین میزان کافی‌ انرژی و افزایش متابولیسم می شود و مصرف‌کنندگان باید همچنان از یک برنامه تمرینی و غذایی مناسب پیروی کنند.

هشدار در رابطه با مصرف مکمل Lipo-6

  • بیش از میزان دوز پیشنهادی از مکمل‌های lipo-6 روی محصول مصرف نکنید.
  • افرادی که تحت درمان قرار دارند، بیماری خاص دارند یا خانم‌های باردار از مکمل‌های lipo-6 استفاده نکنند.
  • در صورت مشاهده هرگونه علائم حساسیت به پزشک مراجعه کنید.
  • هشدارهای روی جلد مکمل‌های lipo-6 را قبل از مصرف مطالعه کنید.
  • بهتر است قبل از مصرف مکمل‌های lipo-6 با مربی ، پزشک و یا کارشناس تغذیه مشورت کنید.

divider

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (69 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

۶ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

کیوان | ۴ سال پیش
سلام
میشه لیپو رو با ال کرانتین و گلوتامین و cla مصرف کرد
2
7
پاسخ ها:
لیلا | ۱ سال پیش
من از خریدم بسیار راضی هستم . و به معرفی مربی باشگاه خریدم و حتی بدون رژیم گرفتن فقط یک ساعت قبل ورزش میخورم و وزن و خیلی بیشتر سایز کم میکنم . نکته اینه که حتما باید همراه مصرف این قرص ورزش هم داشته باشین
2
9
Pedram | ۵ سال پیش
سلام لیپو برای کسی که تیروید پرکار دارد
مشکل زاست
1
3
Mehrdad.rashidi | ۵ سال پیش
سلام.میشه قیمت لیپو6 بلک رو بگید چقده؟؟
2
4
پاسخ ها:
Ehsan | ۴ سال پیش
من خریدم ۲۳۰ هزار تومان .اونم اصلی . در تاریخ ۱۵شهریور ۹۸
گرون نخرید
2
2
مريم | ۴ سال پیش
سلام
منم با قيمت 240 خريدم ولي از زماني كه دارم ميخورم احساس ميكنم اشتهام بيشتر شده و همينطور وزنم
نميدونم چرا شايد نحوه و ساعتهاي مصرفم اشتباهه
شما چطور وزن كم كردين؟
0
5

hits