دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نحوه فعال کردن چاکراهای بدن
92
زمان مطالعه: 14 دقیقه
چاکراها در بدن انسان در واقع چرخه‌های انرژی هستند و انرژی از طریق این چاکراها به درون ما جریان می‌یابد و بین ما و جهان به چرخش در می‌آید. انرژی موجود در هر چاکرا بر قسمت خاصی از بدن تأثیر می‌گذارد و در صورت انسداد آن چاکرا و به هم خوردن تعادل انرژی...

چگونه چاکراهای خود را باز کنیم ؟

چاکرا به باور آیین هندو به مراکز انرژی در بدن انسان گفته می‌شود. چاکرا یا شاکرا در وجود هر موجود زنده ای قرار دارد حتی گیاهان. این چاکراها منابع انرژی یا به عبارتی شریان های حیات میباشند.با دلگرم همراه باشید تا با چاکراهای بدنی آشنا شوید.

چاکراها یا مراکز انرژی در حال چرخش هستند و بخش‌های بسیار مهمی از کالبد انرژی محسوب می‌شوند. همانند کالبد فیزیکی که از اعضای حیاتی و کم اهمیت تر تشکیل شده‌است، کالبد انرژی نیز دارای چاکراهای اصلی و فرعی و چاکراهای بسیار کوچک است.

در مجموع بدن انسان هفت چاکرا دارد و هر یک از این هفت چاکرا با یکی از هفت غده بدن و همچنین با گروهی از اعصاب که شبکه نامیده می‌شوند مرتبط می‌باشد. هر یک از این چاکراها به یکی از قسمتهای بدن و وظایف مخصوص درون بدن پیوسته هستند که بوسیله شبکه عصبی یا غددی که به آن چاکرا مربوط می‌باشند کنترل می‌شوند.

انرژی کیهانی یا انرژی «کی» در طب سنتی چین

طب سنتی چین، معتقداست در ساختار بدن انسان در صفحه‌ی «پرانایی»، یک شبکه انرژی،‌ مانند شبکه‌ی آب یا گاز شهری وجود دارد که با جریانِ آزاد انرژی «کی» در این مسیرها، سلامتی، شادابی و تندرستی برقرار‌می‌شود. اگر به‌ علتی در این مجاری، انسداد یا اختلالی پیدا شود، انواعی از بیماری‌ها و ناتوانایی‌ها پدید می‌آید.

برای درمان بیماری و ناتوانی، باید این مجاری، با روش هایی باز شود. این روش ها بسیار مختلف هستند که یوگا، طب سوزنی و ... بر پایه همین باور بنا شده اند.

چاکرا و طب هندی

در فلسفه‌ی آیینی و درمانی هندوستان، علاوه ‌بر باور به‌ وجود شبکه‌ی گسترده‌ای برای انتقال انرژی در بدن، به وجود ایستگاه‌های تقویت‌کننده و هدایت‌کننده‌ انرژی به نام «چاکرا» یا «چرخه» اعتقاد هست.

چاکراهای اصلی که در امتداد ستون فقرات قرار گرفته اند همانند گردبادهایی چرخیده و با مکیدن انرژی از میدان انرژی کیهانی، آن را به انرژی قابل استفاده توسط بدن تبدیل می کنند. این انرژی یا نیروی حیات، توسط کانال هایی در سراسر بدن انتقال یافته و منتشر می شود.

در این مـکتب، دلیل بیماری‌ها و ناتوانایی‌های جسمی و روانی، اختلال در توزیع انرژی حیاتی و کیهانی «پرانا» در بدن، به‌ویژه در «چاکراها» تصور‌می‌شود و درنتیجه انتظار می‌رود با رفع اشکال و اختلال در «چــاکراها» و فعال‌شدن این چرخه‌های انرژی‌، بیماری هم درمان شود.

چاکراها شامل سه دسته چاکراهای اصلی و فرعی و چاکراهای بسیار کوچک هستند.

چاکراهای اصلی درست مانند نیروگاه‌هایی هستند که انرژی حیاتی را برای اعضای حیاتی و اصلی تامین می‌کنند. اگر این نیروگاهها به خوبی کار نکنند اعضای حیاتی ضعیف یا بیمار می‌شوند، زیرا برای درست کارکردن، انرژی حیاتی کافی ندارند.

چاکراها از دو طریق "غدد درون ریز و سیستم عصبی" بر جسم اثر متقابل دارند. در مجموع، بدن انسان هفت چاکرای اصلی دارد و هر یک از این هفت چاکرا با یکی از هفت غده درون ریز بدن و همچنین با گروهی از اعصاب که شبکه نامیده می‌شوند مرتبط می‌باشد. هر یک از این چاکراها به یکی از قسمتهای بدن و وظایف مخصوص درون بدن پیوسته هستند که از طریق شبکه عصبی یا غددی که به آن چاکرا مربوط می‌باشند کنترل می‌شوند.

همه احساسات، ادراک، آگاهی ها و هر چیزی که ممکن است برای شما اتفاق بیفتد را می‌توان به هفت دسته تقسیم کرد و هر کدام از این دسته‌ها به یکی از چاکراها پیوسته‌است. پس چاکراها نه تنها نماینده اعضای بدن شما هستند بلکه نماینده قسمتهای مخصوصی از حواس و ادراک شما نیزمحسوب می‌شوند.

وقتی شما احساس تنش می‌کنید، این تنش را در چاکرای مرتبط با آن قسمت نیز احساس می‌کنید و این چاکرا و عضو مرتبط با آن دچار استرس می‌شوند.

تنش در چاکرا از طریق شبکه عصبی که به این چاکرا پیوسته‌است درک می‌شود و به اندامی که توسط این شبکه کنترل می‌شوند انتقال می‌یابد.

هنگامی که این تنشها برای مدت زمان طولانی و یا با شدت زیادی در شخص بماند علایم بیماری نمایان می‌شود. بیماری‌ها در اثر بسته شدن این مراکز انرژی پدید می‌آیند.

چاکرا

معرفی هفت چاکرا

محل چاکراهای اصلی و غدد مترشحه

  1. چاکرای مولادرا (با رنگ قرمز): در ریشه‌ی ستون مهره‌هاست که در همین ناحیه، شبکه‌ی رشته‌های اعصاب «سمپاتیک» برای ترشح «آدرنالین» قراردارد.
  2. چاکرای سوداسیتها (با رنگ نارنجی): در محل غدد تناسلی‌ست که هـورمون‌های جنــسی مــردانه و زنــانه را تــولید و ترشح می‌کند.
  3. چاکرای مانی‌پورا به نشانه‌ی قدرت (با رنگ زرد): در محل شبکه‌ اعصاب خورشیدی مستقر است که این شبکه، در جلوی غده «پانکراس» قراردارد و با ترشح هورمون مرتبط در سوخت گلوکز، مرکز تولید انرژی و قدرت در بدن است.
  4. چاکرای آناهاتا (با رنگ سبز): کانون عشق تصور‌می‌شود که مجاور غده‌ی «تیموس» و در محل قلب قراردارد.
  5. چاکرای ویشودها (با رنگ آبی): جایگاه حقیقت است که در ناحیه‌ی گلو و مجاور غده‌ی «تیرویید» قراردارد.
  6. چاکرای آجنا (با رنگ نیلی): کانون بصیرت تصورمی‌شود که در بین ابروها قراردارد و در لحظات تمرکز و تعمق، در این مکان، چینی در پوست ظاهرمی‌شود که مهم‌ترین غده‌ی مترشحه‌ی داخلی یا «هیپوفیز» در آن قراردارد.
  7. چاکرای ساهارا (با رنگ بنفش): به نشانه‌ی رحمت، در راس جمجمه و در جوار غده‌ی «صنوبری» قراردارد.

وظایف چاکرا

جذب، گوارش و توزیع پرانا (انرژی حیاتی) در بخش‌های مختلف بدن بر عهده آنهاست.

کنترل، تقویت و مسئولیت درست کار کردن کالبد جسمانی و اعضای مختلف آن را برعهده دارند. غده درون‌ریز به وسیله بعضی از چاکرا‌های اصلی تنظیم می‌شوند و انرژی می‌گیرند. با کنترل و دستکاری چاکرا‌های اصلی می‌توان غده درون‌ریز را تحریک یا مهار کرد. تعداد زیادی از ناخوشی‌ها، تا حدودی ناشی از خوب کار نکردن چاکرا‌ها هستند.

بعضی از چاکرا‌ها مراکز استعداد‌های روانی هستند. فعال‌سازی چاکرا‌های خاص ممکن است باعث توسعه یافتن استعداد‌های روانی خاص شود. برای مثال چاکرا‌های کف دست برای فعال کردن، آسانترین و امن‌ترین چاکرا‌ها هستند. با فعال کردن چاکرا‌هایی که در مرکز کف دست‌ها قرار دارند فرد می‌تواند توانایی خود را در احساس کردن انرژی‌های لطیف، هاله درونی، هاله تندرستی و هاله بیرونی توسعه دهد. این کار با تمرکز کردن به سادگی انجام می‌شود.

چاکرا‌های اصلی

چاکرا‌های اصلی مراکز انرژی در حال چرخش هستند که به‌طور معمول ۳ تا ۴ اینچ قطر دارند و اعضای اصلی و حیاتی کالبد فیزیکی را کنترل می‌کنند و به آن‌ها انرژی می‌دهند.

چاکرا‌های اصلی درست مانند نیروگاه‌هایی هستند که انرژی حیاتی را برای اعضای حیاتی و اصلی تأمین می‌کنند.

اگر این نیروگاه‌ها به خوبی کار نکنند اعضای حیاتی ضعیف یا بیمار می‌شوند، زیرا برای درست کار کردن، انرژی حیاتی کافی ندارند.

چاکرا‌های فرعی

قطر چاکرا‌های فرعی یک تا دو اینچ است و چاکرا‌های بسیار کوچک، بخش‌های کم اهمیت‌تر کالبد جسمانی را کنترل می‌کنند و به آن‌ها انرژی می‌دهند.

چاکرا‌ها در داخل کالبد فیزیکی نفوذ می‌کنند و در ورای آن نیز امتداد می‌یابند.

چاکرا‌ها از دو طریق غده درون‌ریز و سیستم عصبی بر جسم اثر متقابل دارند.

چاکرای اول یا چاکرای ریشه

چاکرای تکیه گاه (چاکرای ریشه یا پایه ستون فقرات، مولادهارا (Base chakra – Muladhara – Root chakra) محل ورود پرانا یا انرژی حیاتی است.

طیف رنگیِ مربوط به این چاکرا قرمز است که نشانه زندگی، قدرت و نیروی جسمانی است. این رنگ روی کم خونی و فقر غذایی اثر خوبی دارد و ارتعاشاتِ تقویت کننده و درمان کننده دارد.

  • منطقه: بین مقعد و دستگاه تناسلی (نشیمنگاه)
  • غدد مرتبط: فوق کلیوی (که آدرنالین تولید می‌کند)
  • رنگ: قرمز تند
  • عطر: درخت سدر – درخت میخک
  • عضو وابسته: استخوانها، دندانها، ناخن، پا، روده، مقعد، پروستات.
  • شکل: نیلوفر چهار پر
  • تاثیرات: امنیت، بقا، ایمان، ارتباط، پول، خانه. توانایی بنا کردن و حاضر بودن در زمان و مکان. همچنین این چاکرا ارتباط مادر با شخص را منعکس می‌کند و با احساسِ شخص در رابطه با بودنش بر روی زمین در ارتباط است. تنش‌هایی که در جسم بوسیله این چاکرا کنترل می‌شود در قسمتهایی که به این چاکرا ارتباط دارد نشان داده می‌شود.

چاکرای اول یا چاکرای ریشه | چاکرا در اسلام

فعال سازی چاکراهای بدن

چاکرای دوم: چاکرای خاجی یا مرکز کلیه

چاکرای خاجی یا مرکز کلیه -سواد هیستانا (Sacral chakra – Swadhisthana) در قسمت پایین شکم قرار گرفته است.

طیف رنگی مربوط به این چاکرا نارنجی می‌باشد. نارنجی علامت انرژی است. این رنگ قدرت ارتباطی، دفع خشم و کنترل بر خویشتن را متعادل می‌کند و مسائل مربوط به هضم غذا و گردش خون را منظم می‌سازد.

  • منطقه: انتهای ستون فقرات ۱ تا ۱۲ اینچ زیر استخوان خارجی
  • غدد مرتبط: پروستات، گنادها
  • رنگ: نارنجی
  • عطر: چوب صندل
  • وظیفه: تولید مثل جنسی
  • عضو وابسته: کلیه‌ها، مثانه‌ها، اسپرم‌ها، مایعات بدن، اعضای تکثیر شونده
  • شکل: نیلوفر شش پر
  • تاثیرات: این چاکرا به قسمتی از آگاهی که مربوط به غذا و روابط جنسی است مربوط است. ارتباط این چاکرا با درون است و اینکه جسم به چه چیزی نیاز دارد و چه چیزی او را خشنود می‌سازد. توانایی شخص برای داشتن بچه نیز در ارتباط با این چاکرا است. همچنین این چاکرا با احساسات و خواسته‌های احساسی شخص پیوسته است.

چاکرای سوم : چاکرای شبکه خورشیدی یا چاکرای شبکه عصبی زیر معده

چاکرای شبکه خورشیدی یا چاکرای شبکه عصبی زیر معده -مانی پورا (Solar plexus chakra – Manipura/Nabhi) با طیف رنگی زرد و زرد طلایی است که نشانه عقل، هوش و ذهنیت است.

این چاکرا بالاتر از ناف قرار گرفته است. رنگ زرد تأثیر مثبتی روی کبد، طحال، کیسه صفرا و اعصاب دارد و قدرت درمانی برای بیماری مرض قند و یبوست دارد و کنترل کننده چاقی است.

  • منطقه: در پشت و امتداد ستون فقرات مقابل ناف، پشت شکم
  • غدد مرتبط: پانکراس
  • رنگ: زرد – طلائی
  • عطر:اسطو خودوس
  • وظیفه: ساختار وجودی
  • عضو وابسته: شکم، معده، کبد، طحال، دستگاه گوارش، صفرا، سیستم عصبی خودکار
  • شکل: نیلوفر ده پر
  • تائیرات: قسمتی از آگاهی که وابسته به این چاکرا می‌باشد شامل احساس قدرت، کنترل کردن و آزادی وجود است. فعالیتهای ذهنی و ذهن نیز به این چاکرا پیوسته می‌باشند. چاکرای شبکه خورشیدی نیز با قسمتی از وجود که به آن شخصیت یا خود (ضمیر شخصی) می‌گویند مرتبط است.

چاکرا درمانی

استفاده از چاکرا

چاکرای چهارم: چاکرای قلب یا عشق الهی

چاکرای قلب یا عشق الهی -آنا هاتا (Heart chakra – Anahata) که در وسط جناق سینه و بالای قلب قرار دارد. طیف رنگی مربوط به این چاکرا سبز است.

  • منطقه: در پشت و بین دو کتف و بالاتر از قلب
  • غدد مرتبط: تیموس
  • رنگ: سبز، صورتی
  • وظیفه: عشق خالص
  • عضو وابسته: قلب، قفسه سینه، پوست، گردش خون، حفره شکم
  • شکل: نیلوفر دوازده پر
  • تاثیرات: احساس عشق و ارتباط با مردم در نزدیکی قلب (به عنوان مثال: مادر، پدر، خواهر و برادر، همسر و فرزندان). مشکل تنفس یا ششها تنش را در چاکرای قلب نشان می‌دهد.

چاکرای پنجم: چاکرای گلو یا حلق

  • چاکرای گلو یا حلق -ویهودها (Throat chakra- Vishuddha - Vishuddhi) که روی حلق قرار گرفته‌است. طیف رنگی مربوط به این چاکرا آبی است که علامت جاودانگی، اخلاص و الهام است. این رنگ روی بیماریهای گرفتگی گلو و ناراحتی‌های عصبی تأثیرگذار است.
  • منطقه: پائین و پشت مهره گردن، بین گودی گلو و حنجره
  • غدد مرتبط: تیروئید
  • رنگ: آبی کمرنگ
  • عطر: گل سرخ
  • وظیفه: بیان، بودن
  • عضو وابسته: گردن، گلو، فک و بازوها را کنترل می‌کند و به عصبهای بازویی یا گردنی مرتبط است.
  • شکل: نیلوفر شانزده پر
  • تأثیرات: نشان دهنده بیان کردن و دریافت کردن است. در اینجا بیان کردن می‌تواند از طریق ارتباط برقرار کردن با چیزی که می‌خواهید یا چیزی که احساس می‌کنید باشد و همچنین می‌تواند بصورت هنری مانند نقاشی هنرمند، موسیقی یک موسیقیدان و استفاده از اشکال برای بیان درون خود باشد.

چاکرا چیست

آیا چاکرا حقیقت دارد ؟

چاکرای ششم: چاکرای پیشانی یا چشم سوم

چاکرای پیشانی یا چشم سوم -آجنا (Brow chakra – Ajna – third eye – Bindu که در سمت پیشانی و کمی بالاتر از بین دو چشم قرار دارد. طیف رنگی مربوط به این چاکرا آبی نیلی است. این رنگ باعث بازشدن چشم سوم – دید بیرونی و درونی – است. این رنگ برای آرامش و درمان بیماریهای ذهنی مفید است. رنگ نیلی آگاهی را بالا می‌برد و برای زنده کردن خاطرات فراموش شده مفید است.

  • منطقه: بین دو ابروان، به پهنای یک بند انگشت بالای پل بینی و جلوی سر
  • غدد مرتبط: هیپوفیز صنوبری
  • رنگ: نیلی، بنفش
  • وظیفه:دانش هستی
  • عضو وابسته: صورت، چشم، گوش، بینی
  • شکل: نیلوفر دو پر(۹۶ پر)
  • تاثیرات: این چاکرا با درونی ترین قسمت وجودی انسان (به عقیده غربیهای باستان مربوط به ناخودآگاه می‌باشد) که روح نام دارد و همچنین معنویت مرتبط است. این مکانی است که محرک ما و میزانی از آگاهی که فعالیتها و در واقع زندگی ما را هدایت می‌کند در آن قرار دارد.

چاکرای هفتم: چاکرای بالای جمجمه یا تاج سر

چاکرای بالای جمجمه یا تاج سر یا ساهاسرارا (Crown chakra – Sahasrara) که در قسمت میانی بالای سر قرار دارد. طیف رنگی مربوط به این چاکرا بنفش است. این رنگ برای بیماری‌های ذهنی مناسب است و خواب را تنظیم می‌کند.

  • منطقه: در وسط سر و مغز تاج سرقرار دارد.
  • غدد مرتبط: صنوبری (کاجی شکل) و مخاطی
  • رنگ: بنفش
  • احساس: سرخوردگی، عدم غلبه برترس و اضطراب
  • وظیفه: وجود مطلق
  • عضو وابسته: مغز، مخچه
  • شکل: نیلوفر هزار پر
  • تاثیرات: این چاکرا به احساس یگانگی و جدایی مربوط است و ارتباط ما را با زمین و همچنین با پدرمان نشان می‌دهد. چاکرای هفتم نمایانگر ارتباط با پدر است که ارتباط ما با قدرت و همچنین در نهایت ارتباط ما را با خدا را نشان می‌دهد. وقتی کسی احساس جدایی از پدرش را تجربه کرده باشد این چاکرا را می‌بندد و احساس تنهایی و انزوا را تجربه می‌کند. مثل اینکه در پوسته‌ای قرار گرفته باشد و نتواند با اطراف خود ارتباط برقرار کند.

خواهشمندیم اگر سوال یا نکته‌ای برای مطلب چاکراهای بدن در ذهن شما باقی مانده است، آن‌ را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (92 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

۸۹ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

عسل جون | ۸ ماه پیش
اگه این چاکراها رو باز کنیم خطرناکه یعنی جن می‌بینیم
0
0
عابد | ۳ سال پیش
شماها اصل معلوم هست فازتون چیه .موضوع درمورد چاکراها هستش ولی بخاطر این که علم ندارین چیزاهای ممیگین و نظرات مینویسین متاسفم واستون
1
4
علی | ۳ سال پیش
سلام
من هر وقت که مدیتیشن میکنم و وقتی به آن انرژی که از کف پایم شروع میشود فکر میکنم‌آن انرژی از بین میرود چه کار کنم از بین نرود؟!!!!
0
0
ShiR | ۴ سال پیش
اینا چگونه باز و فعال میشوند این همه در همه جا است ولی فعال کردنش نیس
0
2
محمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
بسمه تعالی . هر عاقلی نگاهش افتد به این جماعت . پی می برد بسرعت هستند اهل طاعت . طاعت ز رهبر و دین با قدرت و شجاعت . کوبند بفرق دشمن سازند با قناعت . ای خصم پست و نادان فاقد ز خون در رگ . ارزش ترا نباشد حتی بقدر یک سگ
1
2
محمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
سعدی علیه الرحمه میگوید:کتو کز محنت دیگران بی غمی . نشاید که نامت نهند آدمی . یک نفر این بیت را میخواند و یا میشنود نا راحت میشود زیرابا می اندیشد که سعدی بمن توهین کرده است . میگوید ترا نمیشود آدم نامید .دیگری میگوید پس با این حساب که جنابعالی میفرما ئید بسیاری از گفتار بزرگان و دانشمندان خودمان و دنیا را باید توهین به خیلی از انسانها بدانیم. !!چون کم نیستند بزرگانی که از اینگونه پند ها و سخنان گته و هشدارها بهمردم داده اند.چرا بجای آنکه نتایج درستی از اینگونه سخنان بگیریم به منفی بافی بپردازیم و خدای نا خواسته کسانی را هم که از ما حرف شنوی دارند گمراه کنیم؟
0
1
پاسخ ها:
محمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
لطفا در متن بالا اصلاح بفرمائید: 1 _ تو کز محنت دیگران بی غمی . 2 _ زیرا میاندیشد... زیادی است . 3 _گفته اشتباها آمده . 3 _ هشدار ها به مردم داده اند که اشتباها بهمردم نوشته شده است . متشکرم.
0
1
محمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
شخص محترمی به بنده اعتراضی کرده بود .جواب اعتراضشان را با حفظ احترامشان نوشتم ولی متاسفانه متن جوابی را که نوشته بودم در کنار متن اعتراض قرار ندادند. حال آن که شرعا عقلا قانونا عرفا اخلاقا ووجدانا لازم بود که متن نوشته ی مرا بعنوان جوابی که داده بودم در همانجا میآوردند . واقعا جای تاسف است .متشکرم . والسلام .
0
0
محمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
یکی خواند از من آن هشدار کلی . گمان کرد قصدم است ایجاد ذلی . لذا آزرده خاطر شد بطوری . که در وب سایت آوردش بفوری . جوابش را بتکریمش نوشتم . ز استدلال و برهان کم نهشتم . جوابم را به وب سایتش نیاورد . بجایش متن دیگر را بیاورد . مرا هشدار عام بود این که باطل . کند کار آمدان را سخت عاطل .
0
0
پاسخ ها:
محمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
بسم الله الرحمن الرحیم. برد کشتی آنجا که خواهد خدای . کاربری محترمی از بنده خواسته بود پاسخی را که به آن شخص محترمی که معترض نظر هایم شده ومرا متهم کرده که به ایشان توهین کرده ام بنویسم .در خواستشان را اطاعت کرده و پاسخی را به آن معترض بزرگوار نوشته بودم در یکی از وب سایتها قریب بمضمون باز نویسی کرده و در اختیار این کار بر عزیز که نام شریفشان جناب آقا توماج است قرار دادم . لذا اگر خوانندگان محترم دیگری خواهان باشند که در جریان قرار بگیرند با اندک جستجوئی در وب سایتها میتوانند پاسخ بنده را ببینند .ضمنا از این وب سایت و از آن وب سایت که عرایضم را در اختیار مردم شریف حقجو قرار داده و میدهند ممنون و سپاسگزارم .خداوند همه ی ما را به راه مستقیم خودش هدایت کند . والسلام.
0
0
محمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
عقل همچون چشم سالم وحی نور . گر نباشد وحی چه بینا و چه کور . هردو محرومند و از دید ناتوان . پیر باشند خواه یا هر دو جوان . از کجا مرتاض هندی وحی داشت؟ او تخم جهل را در خود بکاشت.
0
0
پاسخ ها:
محمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
لطفا حرف را در بیت زیر اضافه بفرمائید .سهوا افتهده است . او تخم جهل را در خود بکاشت . متشکرم .
0
0
محمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
انرژی هاونی با رنگ آبی . دهد آرامشت راحت بخوابی . ولی رنگ انرژی دسته بیلی .
بود نزدیک بر خرطوم فیلی
اگر تابد برخسار مریضی . کند رخساره اش روی عریضی . ز رنگ زرد گوشتکوبی چه گویم ؟ شود دشوار کار جستجویم .
اگر یابی برای خود نگهدار. بهنگامش بتابان بر بزهکار . جلو گیرد گنهکار را ز بد ها . کرایش را برد ماند فقط چا .
برو دنبال دیگر از منابع . بری بسیار از هریک منافع . سپس خواهی گرفت تصمیم راسخ . خرافاتت کنی بر عقل ناسخ .
1
0
محمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
تهی مغزان از آئین و دین را . فراری میکنند از راه قرآن.در این بیت هم تهی مغزان متاسفانه تهی مفزان نوشته شده است .
0
0
محمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
که جوید عاقل از معنای قرآن . ولی معنایش از راه صحیحش . که متاسفانه کلمه ی صحیحش در شعر زیر غلط نوشته شده است خواهش میمنم اصلاح بفرمائید.
0
0
محمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
چاکرای شرق باشد انحراف. پس بکن از انحرا فات انصراف . باطل از هرجا که باشد باطل است . آدم کج فهم را یک قاتل است . فکر خود را کن شکوفا و جلی . محکم و قاطع برو راه علی.
0
0
پاسخ ها:
محمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
اما راه علی علیه السلام کدام است ؟ آن حضرت پس از آن که فرق مبارکش با ضربت شمشیر شقی ترین ملعون زمان خودش شکافته شد دستور داد برای معالجه ی خودش پزشک آوردند نه چاکرا باز ونه انرژی درمانگر . با آنکه امام علیه السلام علوم اولین و آخرین را داشت به این کار اقدام فرمود .این عمل یعنی یک درس بزرگ و مهم برای همه ی زمانها تا پایان دنیا آن هم نه فقط برای مسلمانان بلکه برای تمام فرزانگان عالم در هر زمان و مکانی که باشند. لذا هیچ انسان سلیم النفسی راه آن بزرگوار را رها نمیکند و به دنبال راه های انحرافی نمیرود .قول و فعل و تقریر معصوم برای مسلمان سنت و حجت است . والسلام.
0
0
محمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
هر آنکس کو شود دانای قرآن. شکوفا میشود عقلش بقرآن. شود اهل تمیز حق ز باطل . بنیکی گر کند اجرای قرآن . کدام عرفان وحکمت بهتر از این . که جوید عاقل از معنای قرآن . ولی معنایش از راه صحیصش . بیاموزد ز دانایان قرآن. نه از ابلیسیان دشمن دین. که میکوبند قرآن را بقرآن. تهی مفزان از آئین و دین را . فراری میکنند از راه قرآن. تهی مغزی که وا مانده است در راه . شده بیگانه از انوار قرآن . به تفسیر نمونه آرد ار رو . سپس تفسیر المیزان قرآن . بدقت چون بخواند نیک فهمد. بسی دور بوده است از راه قرآن . یقین پی می برد بر عزم دشمن . که میخواهد برد دستان قرآن. همان دستان نیرومند اسلام . مراجع یعنی آن حماة قرآن . چون آن سیلی که خوردند از مرجع . اثر دارد به رخ هر خصم قرآن. والسلام.
0
0
پاسخ ها:
محمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
آن سیلی که دشمنان اسلام از مراجع خوردندچه سیلی ای و در چه زمانی بود؟ جواب روشن است یکبار بطور آشکارا از حضرت آیةالله میرزای شیراز ی بزرگ قدس الله نفسه الزکیه در جریان تحریم تنباکو و بار دیگر بدست توانای بزرگ مرجع عالیقدر حضرت امام امام خمینی سلام الله نعالی علیه بود که محکمترین سیلی را بر رخ استعمار گران شرق وغرب بویژه زورگوو شیطان بزرگ زمان خودمان آمریکای جایتکار نواخته شد .این دو مورد از موارد کاملا محسوس و بارز است و گرنه همو اره بزرگان اسلام مانع سختی بوده اند در برابر ستمگریها ی طاغوت ها در امتداد زمان چس از غیبت امام زمان عجل الله تعالی فرچجه الشریف و این امر تا ظهور آن حضرت همچنان ادامه خواهد داشت . انشا ءالله تعالی .
0
0
محمد مهلطفدی اسلامی | ۴ سال پیش
لطفا در متن زیر کلمات تعالی (که بعلط نعالی نوشته شده )و پس (که اشتباهاچس تایپ شده )و فرجه الشریف را که آن هم اشتباه نوشته شده است اصلاح بفرمائید . متشکرم.
0
0
محمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
لطفا اصلاح بفرمائید : < چون آن سیلی که خوردند از مراجع >در شعر سهوا مراجع مرجع نوشته شده است . متشکرم .
0
0
محمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
انرژی هاونی با رنگ آبی . دهد آرامشت راحت بخوابی . ولی رنگ انرژی دسته بیلی . بود نزدیک بر خرطوم فیلی . اگر تابد برخسار مریضی . کند رخساره اش روی عریضی . ز رنگ زرد گوشتکوبی چه گویم ؟ شود دشوار کار جستجویم . اگر یابی برای خود نگهدار . بهنگامش بتابان بر بزهکار . جلو گیرد گنهکار را ز بدها . کرایش را برد ماند فقط چا . برو دنبال دیگر از منابع . بری بسیار از هریک منافع . سپس خواهی گرفت اصمیم راسخ . خرافاتت کنی بر عقل ناسخ .
0
0
محمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
ولی معنایش از راه صحیحش.متاسفانه در شعر کلوه ی غلط نوشته شده است . لطفا اصلاحش بفرمائید . متشکرم .
0
0
محمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
صحیحش را در شعر اشتباها بصورت غلط نوشته ام لطفا اصلاحش بفرمائید متشکرم .
0
0
محمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
اگر کسی کلامی را بطور کلی بیان میکند درست نیست دیگری آن را خدای نا کرده بخود گرفته و توهین تلقی کند. مثلا کسی که این شعر میخواند که :میازار موری که دانه کش است . غلط است که شنونده بگوید چرا بمن توهین میکنی؟ و گرنه در آنصورت دیگر هیچکس نمیتواند سخنی بگوید. برای آنکه دیگران ممکن است کلام او را توهین بخود تلقی کنند.
0
0
محمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
با عرض پوزش منظور تان از دواره تلاش کنم را متوجه نمیشوم .اگر راهنمائی بفرمائید ممنون میشوم .
0
0
محمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
لطفا بیت زیر را در آن شعری که قبلا آورده ام منظور بفرمائید .جون در آنجا اشتباها نخواهیم نوشته شده است . در صورتی که درستش است: برای آنکه از آلام بکاهیم چرا آرامش از هندو بخواهیم؟ این صحصح است. بیسار ممکنونم. اسم مستعار اینجانب محمد مهدی اسلامی (نام مستعار) است.
0
0
محمحمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
چه ما خوشمان بیاید و چه بدمان بیاید انسان کنجکاو است اگر چند صباحی هم حتی بشود او را به مطالب پوشالینی بنام انرژیهای حلقوی و دستوی از قبیل دسته بیلی دسته هاونی و غیره سرگرم کرد سر انجام حقیقت برایش معلوم میشود .پس بیهوده دست و پا نزنیم و خرافه های مرتاضان هندی را تبلیغ و ترویج نکنیم .در کشور عزیز ایران خرافه جایی برای خود باز نخواهد کرد .
0
0
محمحمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
راستی چرا این فیزیکدانان در دنیا نمی روند در مکتب چاکرا بازان و مرتاضان هندی انرژی را بشناسند و بعد آن را تدریس کنند . فیزیکدانی که هنوز نمیداند انرژی دسته گوشتکوبی و دسته هاونی و دسته بیلی چیست و برای در مان بیماران جسمی و روحی بکار میرود و باید علاوه بر طول و عرض معین ضخامت مناسبی هم داشته باشدچرا بخودش اجازه میدهدکه دم از انرژی بزند؟! اما پزشکان هم گناهکارند چون اصلا انرژی درمانی را قبول ندارند آیا این ظلم به تمام دورتو ها و تیره شوها نیست؟
0
0
محمحمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
واقعا متاسفیم که آنچه در فیزیک از انرژی یادمان میداده اند همه غلط بوده !! و فیزیکدانان بدون آن که انرژی را ابتداء خوب از چاکرا بازان بیاموزند وبی گد ار و ندانسته به آب نزده و اباطیل را بنام علم در دنیا مطرح نکنند !! بعمد یا غفلتا این کار کردند و همن غلط آموزیها سبب شد که ما خیلی دیر مطلع شویم که از پی بردن به انرژی های گوشتکوبی . دسته هاونی و دسته بیلی .محروم مانده و بیمارانمان بدون درمان مانده واز دنیا بروند .حزن انگیز تر از آن از وجود چاکرا ها منابع عظیم انرژی که با خودشان بود آگاه نشدند .اما الحمد لله امروز چاکرابازانمان از برکات تعلیمات ژاپنی ها و خرافه های مرتاضان هندی همه ی راه های انرژی شناسی را برای عموم ساده کرده اند و دیگر مشکلی بهیچ وجهی از وجوه باقی نمانده است . دورتو و تیره شوی به روانشان باد.
0
0
پاسخ ها:
محمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
چرا با نام دین یا نام اسلام . کنیم افسانه های پوچ خوشنام.
0
0
محمحمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
خوب این کسانی که انرژی میدهند باید حواسشان باشد انرژی را که میدهند اولا از کجای بیمار وارد میکنند لازم است که قطر انرژی ضخیمتر از مجرای ورودی بیمار نباشد . گرنه واردنشده و هدر میرود .همانطوری که دیروز آن شخص محترم انرژی را داده بود اما چون مجرای ورودی انرژی تنگ بوده تنوانسته بود وارد شود و بیمار متاسفانه فوت شد. .اما میدانیم که انرژی مانند گوشتکوب یا دسته بیل یا دسته ی هاون نیست که نیاز به مجرای ورودی تنگ یا گشاد با مناسب باشد پس چرا در مواردی وارد نمیشود؟!
0
0
پاسخ ها:
امحمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
لطفا اسم بنده را که محمد اسلامی (نام مستعار) است اصلاح بفرمائید که اشتباهاثبت شده است. متشکرم.
0
0
امحمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
میبینیم که برخی از چاکرا بازان از هواداران خودشان میخواهند برای فعالیت بیشتر و مؤثر شان کمک مالی کنند .در حالی که هوادار ان میگویند برای رسیدن به هر گونه قدرتی و بر طرف کردن هر مشکلی باید چاکرا هایمان بطور متوازن باز شوند و این هم بدون داشتن استاد ممکن نیست .اما از خودشان هم نمیپرسند این استادان چاکرا باز مگر چاکراهای خودشان بطور صحیح و هندو پسند باز نیستند؟! اگر بازند پس دیگر نیاز مندی چیست؟! مگر ریشه ی همه ی قدرتها بی نیاز بودن از هرچیز از جمله پول نیست؟ مگر چشمهای غیب بین این حضرات درست باز نشده است؟ یا توازن را تنوانسته اند بطور هندو پسند بگشایند؟! بیاد کولی های فالگیر قدیم یک چاکرا مع الدورتو او التیره شو.
0
0
پاسخ ها:
محمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
چرا با نام دین یا نام اسلام کنیم افسانه های پوچ خوشنام؟!
0
0
محمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
در آن نظر قبلی که به خدمتتان ارسال کرده بودم کلمه ی است لطفا اصلاح بفرمائید بصورت زیر : چرا با نام دین یا نام اسلام. افسانه های پوچ خوشنام؟!
0
0
امحمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
چاکرای کمک مالی خواستن از دیگران که همیشه باز بوده است ونیازی به تعلیم ندارد . این که بعضی از این حضرات چاکرا باز ان کمک مالی در خواست میکنند در حالی که پیروانشان هم میگویند باز کردن چاکرا ها را بیاموزید تا هر قدرتی راکه میخواهید بدست بیاورید .مگر نمیدانند یکی از قدرتها که ریشه ی اصلی همه ی قدرتها است بی نیازی است . پس چرا خود این چاکرا بازان بزرگوار هنوز نیازمند ند آن هم به پول؟ آنان که ادعا میکنند غیب ها را میبینند پس چرا گنج ها را نمیبینند و بدست نمی آورند ؟!نکند چاکرا هاشان بطور متوازن باز نشده است؟! یا عینک های چاکرا چشمیشان کهنه و فرسوده و تیره شده است و بجای دورتوی عمه نیاز داردند از تیره شو استفده کرده و در حق عمه ی مظلوم خدای نا خواسته ستم کنند؟! یا نینک جدیدی لازم دارند که بدون پول بدست نمیآید؟ بیاد کولی های قدیم یک چاکرامع الدورتو>
0
0
پاسخ ها:
امحمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
لطفا کلمات و نینک را که درمتن بالا اشتباها بصورت و ثبت شده است اصلاح بفرمائید .بسیار سپاسگزارم.
0
0
امحمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
نچسبانید لطفا کیش هندی به اسلام از چهالت یا ز رندی که اسلام با جهالت جنگ دارد
نفاق مشرکین صد رنگ دارد انرژی هاونی یا دسته گوشتکوب
کدامین شخص بیمار را نمود خوب؟ چرا با نام علم یا نام اسلام افسانه های پوچ خوشنام؟
0
0
امحمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
هر آنکو کند کار چون ابلهان انظارمردم بود یا نهان. بداند یقین میرود از جهان بذلت همانند آن کجرهان ندیدی ندامت در آمد نیوز شد آگه ولی دیر که سوختش فیوز؟ پس ار عاقلی کار باطل مکن بچاکرای هندی خود عاطل مکن انرژی ز هاون و یا گوشتکوب کجا میکند حال بیمار خوب؟
0
0
محمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
در متن بالا عینک درست است که اشتباها نینک نوشته شده است و درمتن پائین ترش چرا با نام علم یا نام اشلام . کنیم افسانه های پوچ خوشنام . درست است که کلمه ی در آن افتاده است. لطفا اصلاح بفرمائید . متشکرم .
0
0
محمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
کلمه ی را که در زیر بغلط نوشته شده است اصلاح بفرمائید.متشکرم .
0
0
امحمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
از کنار عده ای میکرد عبور . مدعی"کآن عده را اهل قبور . درخیال آورد و پنداشت جاهلند. از تفکر ناتوان و کاهلند . پس شود در چنگشان آورد گفت . ای جماعت هرچه میخواهید مفت . لب گشائید میدهم من هر چه بود . هر نیازی را که دارید هرچه زود. بعد از این آگاه باشید کاین منم . قادر مطلق خدا با این تنم . یک نفر گفتا که ای راس الرفیق . زد به رود نیل فرعون شد غریق . راست اگر گوئی گشاد کن پس کنون . چشمهای تنگ این اهل فنون . مدعی دید قافیه تنگ آمده است . ادعایش مایه ی ننگ آمده است . شرمگین و غرق شد د ر فکر دمی . خواست که تعدیلش کند آن را کمی . گفت مردم قدرت ما در زمین با انرژی میگشاید کار همین . میکنیم در مان ما هر درد را . با انرژی گر مریض است فرد را . بخش پائین را ز تن های شما . میکنیم بگشاده این است کار ما . ور نه ما خود هم که بیمار میشویم . از پی دارو و درمان میدویم . ما همه مثل همیم و پر نیاز . میخوریم گاهی خیار و گه پیاز. والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته
0
0
امحمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
جان فدایت عمه جان محروم شدیم . مانده اندر گوشه ای چون بوم شدیم . گگفته ایم از چاکرا و راه تو . لیک خجلانیم ز روی ماه تو . قدرت تطهیر دورتو را زیاد . ما بیان کردیم تا ماند بیاد. هیچ خردمندی فریب ما نخورد. وهم چاکرا آبروی ما ببرد. قدرت اسلام و عالم بین خلق . رانده ما را دربیابان همچو دلق . نا امیدیم دست و پائی می زنیم . گور خود با دست خود ما میکنیم. والسلام
0
0
پاسخ ها:
محمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
کسی کو کند کار چون ابلهان در انظار مردم بود یا نهان . لطفا کله ی < در > را که در شعر افتاده است منظور بفرمائید.
0
0
امحمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
بدورتو پاک کن هر چاکرایت . شود عمه در آن حال خاک پایت . لباس عمه خواهی را به تن پوش . اگر عالیس هم خواستی بکن گوش . دگر هم بعد از آن هرگز مزن جوش . بده برگفته های جوکیان گوش . بحدی که برندت کامل از هوش . شود ساقط دگر تکلیف از دوش . که تکلیف از خردمندان بخواهند . نه از آنان که با شیطان برهند . در آنصورت شوی کامیاب کامل . بفرمان شیاطین کلا عامل . والسلام .
0
0
پاسخ ها:
امحمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
نه از آنانکه با شیطان براهند . درست است که تایپ شده است لطفا اصلاح بفرمائید . تشکر میکنم.
0
0
امحمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
نه از آنانکه با شیطان براهند صحیح است که برهند ثبت شده است .خواهش میکنم اصلاح بفرمائید ممنونم.
0
0
امحمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
بدورتو پاک کن هر چاکرایت . شود عمه در آن حال خاک پایت . . لباس عمه خواهی را به تن پوش . اگر عالیس هم خواستی بکن نوش . دگر هم بعد از آن هرگز مزن چوش . بده برگفته های جوکیان گوش . بحدی که برندت کامل از هوش . شود ساقط دگر تکلیفت از دوش . که تکلیف از خردمندان خواهند. نه از آنان که با شیطان براهند. در آنصورت شوی کامیاب کامل . بفرمان شیاطین کلا عامل .
0
0
امحمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
بدورتو پاک کن هرچاکرایت. شود عمه در آن حال خاک پایت . لباس عمه خواهی را به تن پوش . اگر عالیس هم خواستی بگن نوش. دگر هم بعد از آن هرگز مزن جوش. بده بر گفته های جوکیان گوش . بحدی که برندت کامل از هوش . شود ساقط دگر تکلیفت از دوش . که تکلیف از خردمندان خواهند. نه از آنانکه با شیطان براهند . در آنصورت شوی کامیاب کامل . بفرمان شیاطین کلا عامل . والسلام
0
0
امحمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
چاکرا بازان گشودند چاکرا. بارور کردند تمام خاک را . مشکلی دیگر نمانده در جهان . در زمین و آسمان یا در نهان . هر که گوید مشکلی دارد دروغ . گفته و گشته درونش بی فروغ . چاکرا در حال عادی یا نبرد . گو کدامین مشکلی را حل نکرد؟ بارها داده است انرژی مرده را . روح و جان بخشیده است افسرده را . گر خردمندان نکردند باورش . نیست باکی باشد ابلیس یاورش
0
0
امحمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
با سلام واحترم بر خوانندگان گرامی عرض میکنم ما بعنوان پیروان امام صادق علیه الصلاة والسلام که آن حضرت را اسوه ی خود میدانیم انشاءالله تعالی تلاش میکنیم که مشیمان همانند مشی آن حضرت باشد که فرمود احب اخوانی من اهدی الی عیوبی بهترین برادران من کسانیهستند که عیبهای مرا بمن هدیه کنند .میدانیم که امام معصوم است .عیبی ندارد تا کسی آن را بگوید.اما همین درس بسیار بزرگ و ارزشمندی است برای انسانهای بزرگوار که خود را انتقاد پذیر و حقجو تربیت کنند . و هر سخن حق و مستدل را حتی از مشرک هم بپذیرندوسخن باطل را نیز حتی از حکیم قبول نکنند .پس مبادا در این نظر دادن ها و شنیدنها خدای ناخواسته کینه ای از کسی به دل بگیریم که این خواست شیاطین و عموم دشمنان اسلام است .حق بگوئیم وحق را نیز قبول کنیم .وبا طل را هم از هیچ کسی حتی از نزدیکترین عزیزانمان نپذیریم اما در قبول و رد به دلایل توجه داشته باشیم .انشاءالله تعالی موفق و مؤید و سربلند باشید.
0
0
امحمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
بیا عمه نمودیم چاکرا باز . به دورتو پاک کردیمش شده ناز . کنون بازند کلا چاکراها . ز سرهامان گرفته تا به پاها . نمانده جای دیگر ناگشوده . نه در معده نه در پایان روده .ز هر مرتاض هندی سر شدیم ما . در علم النفس صاحب فر شدیم ما. اطبا را بگوئید در ببندند .مطبها را به دانش ها بخندند . چون علم چاکرائی فائق آمد. به حل هرچه مشکل لائق امد.تشکر عمه جان با این کرامت .که کردی ثبت عزتها بنامت .
0
0
پاسخ ها:
امحمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
چاکرا بازان گشودند چاکرا . بارور کردند تمام خاک را .
مشکلی دیگر نمانده در جهان . در زمین و آسمان یا در نهان . هر که گوید مشکلی دارد دروغ . گفته و گشته درونش بی فروغ . چاکرا در حال عادی یا نبرد. گو کددامین مشکلی را حل نکرد؟! بارها داده است انرزی مرده را . روح و جان بخشیده است افسرده را . گر خردمندان نکردند باورش . نیست باکی باشد ابلیس یاورش .
0
0
محمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
چاکرا در حال عادی یا نبرد. گو کدامین مشکلی را حل نکرد؟!
0
0
محمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
تشکر عمه جان با این کرامت . شد عزتها بنامت بی غرامت.
0
0
امحمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
از کنار عده ای میکرد عبور . مدعی کآن عده را اهل قبور . در خیال آورد و پنداشت جاهلند . از تفکر ناتوان وکاهلند . پس شود در چنگشان آورد گفت . ای جماعت هرچه میخواهید مفت . لب گشائید میدهم من هرچه بود . هر نیازی را که دارید هرچه زود بعد از این آگاه باشید کاِن منم . قادر مطلق خدا با این تنم . یک نفر گفتا که ای راس الرفیق . زد به رود نیل و شد فرعون غریق . راست اگر گوئی گشاد کن پس کنون .چشمهای نتگ این اهل فنون . مدعی دید قافیه تنگ آمده است . ادعایش مایه ی ننگ آمده است .شرمگین و غرق شد در فکر دمی . خواست که تعدیلش کند آن را کمی .گفت مردم قدرت ما در زمین .با انرزی میگشاید کار همین. میکنیم درمان ما هر درد را .با انرژیگر مریض است فرد را .بخش پائین را زتن های شما .میکنیم بگشاده این است کار ما .ور نه ما خود هم که بیمار میشویم . از پی دارو ودرمان میدویم. ما همه مثل همیم و پر نیاز .میخوریم گاهی خیار و گه پیاز.والسلام.
0
0
پاسخ ها:
امحمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
لظفا اصلاح بفرمائید : بعد از این آگاه باشید کاین منم قادر مطلق مطلق خدا با این تنم . که بجای کان منم نوشته شده است . کاین منم درست است . متشکرم.
0
0
امحمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
با انرژی گفت بهبودی دهم . بر سر بیمار اگر دستی نهم .قدرتم زین هم که گفتم بیشتر است . تیز و نافذتر ز هرچه نیشتر است .با نگاهی عالم برزخ عیان .بینم و آرم برایت در بیان .گر چه بیمارم خودم قرص میخورم .درد بیماران بسرعت میبرم. گفتمش خوشباوریها تا کجا .میفریبد مردم از اهل دجا . ما گذشتیم از نگاه برزخی .گو که در جبیم چه باشد یا اخی .بشنو این صرب المثل بار دگر .کم به دل کن بعد از این خون جگر .کل طبیب ار بوده باشد ای رفیق . کله ی طاسش کند پرمو دقیق .اینهمه بیمار در دارالشفا (بیمارستان) .گو کدامین را نمودستی دوا .حرفهایت را نباشد هیچ دلیل . گر پذیرد کس بود از مخ علیل .آ
0
0
محمدش382753259 | ۴ سال پیش
چرا باید خرافه های مرتاضان هندی را با چسباندن به نماز اول وقت در ذهن عده ای از مظلومین نا آگاه یا کم اطلاع از اسلام وارد کرد؟ چه هدفی درپشت پرده ی این انحرافات خوابیده است ؟ اینان چه کسانی هستند که خودشان را از علماءبزرگوار اسلام اسلام شناستر میدانند؟ گاهی با زدن برچسب علم و گاهی با برچسب دین چرا تلاش میشود که حتی الامکان کسانی را به عاطل و باطل شدن بکشانند؟ مرتاضان هندی جز آنکه زندگی انگلی داشته باشندچه دسته گلی برسر مردم هند زده اند؟اکل طبیب ار بوده باشد ای رفیق کله ی طاسش کند پر مو دقیق . اینهمه بیمار در دارالشفا . گو کدامین را نمودستی دوا؟چرا مردم ما را به شیمیدان و فیزیکدان و....شدن تشویق نمیکنند ؟اگر واقعا دلشان برای اسلام لک زده است اسلام آموزی را بگذارند برای علمای اسلام و دایه ی دلسوز از مادر نشوند.علمای اسلام دامت برکاتهم کار خودشان خوب میدانند وبه چنین یاورانی نیاز ندارند.
0
0
محمدش382753259 | ۴ سال پیش
[جاکند هرکجا اگر چاکرا. دورتو پاکش کند یقین آن را. پس خبر کن چهارنفر خان را . بلکه از مردمان نادان را . عمه خانم اگر شود راضی . میدهد حکم باز شدن قاضی .
0
0
پاسخ ها:
محمدش382753259کسی | ۴ سال پیش
با سلام و عرض ادب.به استحضار خوانندگان محترم میرساند که بنده و هیچ عاقلی با علم مخالفت نمیکند که طلب العلم فریضة علی کل مسلم .اما مواظب باشیم تا علمی بودن امری ثابت نشده است آن را درمیان عامه مطرح نکنیم ومواظب باشیم که خرافات بنام علم یا دین بخورد مردم داده نشود .گوشدارد خالد ار برحرف زید. بنده ی او میشود بی شرط و قید. حرف زید ار حق بود حرف از خداست .حرف حق را مشرک ار گوید بگیر . ور حکیمی باطلی گوید نگیر.مطالبی که با نام محمد ش یا محمدمهدی اسلامی در این جا مطرح شده از بنده است .از خدای متعال توفیق خوانندگان عزیز را خواهانم .والسلام علیکم و رحمة الل و برکاته.
0
0
امحمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
چاکرا بازان گشودند چاکرا. بارور کردند تمام خاک را . مشکلی دیگر نمانده در جهان . در زمین و اسمان یا در نهان هر که گوید مشکلی دارد دروغ . گفته و گشته درونش بی فروغ چاکرا در حال عادی یا نبرد. گو کدامین مشکلی را حل نکرد؟! بارها داده است انرژی مرده را! روح وجان بخشیده است افسرده را . گر خردمندان نکردند باورش . نیست باکی باشد ابلیس یاورش. والسلام
0
0
محمدش382753259 | ۴ سال پیش
ببندد چشم چپ را و گشوده .کند راست و فشار آرد بروده . برد ابروی راست خویش بالا . ولی ابروی چپ پائین حالا. در این صورت شود چشم ششم باز . بهمراهش کمی هم گر کند ناز . ببیند برزخ و هر مرده ای را . ز دنیا رفته و افسرده ای را . خبر آرد ز برزخ حال خوبان . بگوید توپ توپند شادرویان . چنین علمیست علم جاکرائی . گر اموختی بیاموزش بدائی.
0
0
پاسخ ها:
امحمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
چنین علمیست علم چاکرائی . بغفات از تعلم پس چرائی؟
0
0
امحمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
کسی کو (که او) خواسته باشد یاد گیرد ز علم چاکرائی زاد گیرد ببننددچشم چپ را و گشوده کند راشت و فشار آرد بروده . و بقیه ی شعر . متشکرم .
0
0
امحمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
چنین علمیست علم چاکرائی بغفلت از تعلم پس چرائی؟
0
0
محمحمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
برای آن که از آلام بکاهیم چرا آرامش آز هندو بخواهیم؟! لطفا اصل شعر را که درستش همین است و متاسفانه در زیر اشتباها بجای بخواهیم نخواهیم نوشته ام اصلاح بفرمائید . البته یکی دواشکال هم در متن نوشته هست .یکی ندانسته و در ک نکرده اند را که اشتباها ندانسته و در ک نکرده نوشته شده است ولی آنها را قطعا خوانندگان محترم متوجه شده و اصلاح خواهند کرد. متشکرم .
0
0
امحمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
چنین علمیست علم چاکرائی بغفلت از تعلم پس چرائی؟
0
0
محمدش382753259 | ۴ سال پیش
نرفت هیچ آدمی دنبال چاکرا . جز آنکه داد از دست روح پاک را . کدام عاقل رود دنبال موهوم؟ حیاتش را کند سرتا به پا شوم؟
0
0
حسن | ۴ سال پیش
از دکتر جاوید یک کلیپ بسیار زیبا دیدم که از یوگا و سوریانوماسکارا و بازشدن چاکراها و دریافت پرانا میگفت ودر نهایت به روش علمی میگفت که نماز اول وقت تمام این چاکراهارو باز میکنه و بیشترین پرانا با نماز اول وقت دریافت میشه و اونایی که چشم بصیرت دارن با نماز اول وقت چشم بصیرت پیدا میکنن
پیشنهاد میکنم کلیپ دکتر جاوید در مورد تاثیر نماز اول وقت رو حتما ببینید
0
0
Ali | ۴ سال پیش
ممنون از سایت چشم سومو باید پیش یه کار بلد باز بشه که اگه اتفاق بدی افتاد سری به کمک استاد بسته بشه
0
0
پاسخ ها:
محمدش382753259کسی | ۴ سال پیش
کسی کاو(که او)خواسته باشد یاد گیرد. ز علم چاکرائی زاد گیرد. ببندد چشم چپ را و گشوده . کند راست و فشار آرد به روده .برد ابروی راست خویش بالا .ولی ابروی چپ پائین حالا . در این صورت شود چشم ششم باز . بهمراهش کمی هم گر کند ناز. ببیند برزخ و هر مرده ای را . ز دنیا رفته و افسرده ای را .خبر آرد زبرزخ حال خوبان . بگوید توپ توپند شاد رویان .چنین علمیست علم چاکرائی . گر آموختی بیاموزش به دائی.
0
0
محمدش382753259کسی | ۴ سال پیش
نرفت هیچ آدمی دنبال چاکرا . جز آنکه داد از دست روح پاک را . کدام عاقل رود دنبال موهوم . حیابش را کند سر تا بپا شوم؟
0
0
غزل | ۵ سال پیش
سلام مطالب واقعا کامل و مفید بود .اگه میشه یک مقاله هم درباره چشم سوم بنویسید.اینروزه
ا درباره چشم سوم خیلی چیزا میخونم و یک جا خوندم که باز کردن چشم سوم معایبی داره مثل اینکه دیگه آرامش نداری همش صداهای جیغ میشنوی اما وقتی درباره مزایاش میخونم بیشتر مشتاق میشم ولی باز ترسم از بین نمیره . اگه میشه بگید باز کردن چاکرا برای همه رده سنی هست یا نه ؟ درضمن من یک جا خوندم که یک نفر نظر داده بود این ها همش کار های شیطانیه و اینا گرچه زیاد من به شیطانی بودنش اعتقادی ندارم به هر حال چاکراها چیزیهایی هستن که توسط علم هم ثابت شده..
0
0
پاسخ ها:
ابولفضل | ۴ سال پیش
یک سوال اگه دنیا واقعی میخوای ببینی توصیه میکنم اینکارو نکنی یا نه میخوای یک دنیا خیالی ببنی و بعد بری توی قبرت ببنی که اون دنیا که با چشم بصیرت دیدم در اصل چشم (!!!شیطانه!!!) پس ببین اگه میخوای به مقام چشم بصیرت برسی فقط برو توس اصول شرعی یا برو حوزه های علمیه اونجا درس بخون تا علم کافی داشته باشی .
0
0
امحمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
با سلام و عرض ادب :ممکن است است بفرمائید که این جاکرا ها چه علمی هستند ؟ و ودر کدامین دانشگاه ها تدریس میشوند؟ و درستیشان چگونه ثابت شده است؟ واصلا مگر در درون بدن انسان غیر از کبد و ریه و قلب و معده و روده ها و کلیه ها و مغز . مثانه و .رگها چیزهای دیگر ی دیده میشود مگر چاکراها موجوداتی هستند که در مکانهائی از بدن مخفی شده اند که هر چشمی نمیتواند آنها را ببیند؟ آیا باذره بین هائی که هنوز ساخته نشده اند دیده میشوند؟ یا نه موجوداتی هستند مجرد و غیر مادی که فقط چشمان باطنی مرتاضان هندی آنها را میبیند ؟ مگر هرچه را که ادعا کردند علمی است بدون دلیل باید قبول کرد؟ انشاءالله موفق باشید.
0
0
امحمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
متاسفانه ما غالبا هرچه را که میشنویم بدون استدلال یا قبول میکنیم یا رد .در صورتی که افتخار میکنیم مسلمانیم و کتابمان قران است .اما توجه نمیکنیم که این کتاب شریف میفرماید از گوینده برهان بخواهیم . یعتی دلیل روشن . قل هاتو برهانکم ان کنتم صادقین .احترام دیگران را حفظ کردن بجای خود اما پذیرفتن ادعاهای بی دلیل آنان ضدیت کردن با عقل است . عقلی که با ان خدای تعالی پرستیده ملشود .که با کنار گذاشتن آن جهل و شرک وکفر جابش را میگیرد. پس بگوشیم که عقلمان را دائما افزون کنیم انشاءالله تعالی .و عادت کنیم با دلیل سخن بگوئیم و با دلیل هم از دیگران قبول یا رد کنیم.
0
0
امحمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
برای آن که از آلام بکاهیم چرا آرامش از هندو نخواهیم؟ هیچ خرافه ای با اعتقاد داشتن به علمی بودنش علمی نمیشود. کدام دانشمند و دانا خرافه را علم مینامد؟ خودمان را فریب میدهیم یا دیگران را؟ چاکرا نه تنها علم نیست که یک خرافه است .خیلی کوشش میکنند آن را به علم یا دین به هر کدام که بتوانند بچسبانند تا شاید مردم قبولش کنند اما محلش را ناشیانه انتخاب کرده اند نتوانسته درک و باور کنند که اینجا ایران است و مردمش با هوش و خردمندد خرافه در اینجا برای خود جا باز نمیکند . آری اما دکاندارن تلاش میکنند که آن را به دین یا علم
بچسبانند تا این دکانی را که باز کرده اند بسته نشود و بدون مشتری نماند . چند نفر را هم که شده باشد عاطل و باطل کنند چون شیطان صفتان از این عمل شاد میشوند .پس برای شادی و دلخوشیشان یک چاکرا مع الدورتو او التیره شوی.فتقبل الشیطان و رضی عنهم.
0
1
محمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
در متن بالاتر : چنین علمیست علم چاکرائی. بغفلت از تعلم پس چرائی؟! گر آموختن بیاموزش بدائی . ز بعد آن بنوش حهما دو چائی . که ملاحطه میفرمائید . اشتباها افتادگی روی داده است. لطفا کاملش را در این قسمت ملاحظه بفرمائید.
0
0
محمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
چنین علمیست علم چاکرائی. بغفلت از تعلم پس چرائی؟! گر آموختی بیاموزش بدائی. ز بعد آن بنوش بنوش حتما دو چائی. که در متن بالاتر اشتباها نیامده است . لطفا درست مطلب را در این قسمت ملاحطه بفرمائید. متشکرم.
0
0
agahi90.ir | ۵ سال پیش
بسیار جالب و آموزنده بود ممنون
0
0
ابراهیم | ۵ سال پیش
سلام
مطالب خوب و برای من جدید بود
ایا برای درمان بیماریها وسرطان به کار میره یا فقط انرژی درمانی هست
0
0
پاسخ ها:
محمدش382753259کسی | ۴ سال پیش
بشنو این ضرب المثل بار دگر . کم به دل کن بعد از این خون جگر . کل طبیب ار بوده باشد ای رفیق .کله ی طاسش کند پرمو دقیق .ا ینهمه بیمار در دارالشفا .گو کدامین را نمودستی دوا.گفته هایت را نباشد هیچ دلیل . گر پذیرد کس بود از مخ علیل .
0
0
چاکرا۷ | ۵ سال پیش
در چاکراه ۷ ینی در کسی ک پدرش رو از دست داده این چاکراه بسته میشه و باز کزدنش خیلی سخته؟
0
0
پاسخ ها:
محمدش382753259کسی | ۴ سال پیش
چرا راه خردمندان نپوئیم؟ کمالات الهی را نجوئیم؟ چرا باب خرد بر خود ببندیم؟ شویم بیچاره و بر خود بخندیم؟ کدامین چاکرا باز است عالم؟ چرا باید رویم دنبال ظالم؟ مگر ترک تعقل عیب و بد نیست؟ جلوی راه آدم عین سد نیست؟ بیاریم رو به دانش چون بزرگان . بیاموزیم تعلیمات قرآن .بباطل دل ببندند عاقلان کی؟ چرا افسانه ی چاکرا کنیم پی؟
0
0
امحمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
تصور کرد باطل مرد رندی . بچسباند به اسلام کیش هندی . زبودا و ز جینا شاهد آرد . که مردم را ز اسلام باز دارد . بچسباند بقرآن حرف مفت را . ز ابلیسان عالم هر چه گفت را . کند اغفال باشد جاهلان را . به ره درماندگان و کاهلان را. تلاشش باشد اما بی نتیجه . بجان عمه ی پیرش خدیجه. والسلام محمد مهدی اسلامی.
0
0
امحمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
ادعا میکرد درمان میکند. خرم و سالم بفرمان میکند. گر نداری پا برای رفتنت . نای ایستادن نداری در تنت . هان تهی گشته انرژی زین دو پا پس چنان کاری کنم یابی شفا. راحت و آسوده حرفم گوش کن . من انرژی میدهم تو نوش کن بعد از اندک مدتی نیکو شوی . در خیابان و بیابان میدوی.همچون آهوئی که باشد در ختن .بهتر از پاهایسالم در دو تن .با عرض پوزش خواهش میکنم بقیه را در قسمت مربوط به کدی که بعد از 83593 منویسم ملاحظه بفرمائید.برای آنکه مطلب طولانی است.
0
0
امحمد مهدی اسلامی | ۴ سال پیش
در جوابش گفت آن مرد فهیم.ما بدور از انحرافات رهیم . هر که پندارد ز دانایان سر است خالی از عقل و وجودش بی بر است. بس که خوردی از شیاطینت فریب . حرف دانایان بگوشت شد غریب .گفته اند تعطیل کن افکار و عقل .هرچه میگوئیم بگیر از ما بنقل. گرچه ما الله و معصوم نیستیم . خویشتن هم هیچ ندانیم کیستیم .چون پذیرفتی تو هم این حرف مفت . روح خود را باختی با آنچه گفت .هیچ نفهمیدی نباشد فکر اگر . پس چه فرقی باشد انسان را زخر. حرف قرآن کریم و عترت است .فرق انسان از بهائم فکرت است .پس برو تقوای حق را پیشه کن . در شناخت حق بسی اندیشه کن .هر که تقوای خدا را پیشه کرد . علم وحکمت در درونش ریشه کرد. یجعل الله لکم فرقانا ار . تتقو ا الله نه جز او را دگر .لحظه ای را در تفکر وقت نه . کز عبادتهای هفتاد سال به .حرف پیغمبر بگیر و گوشدار . تا بهنگام لزوم آید بگار.والسلام.این است دنباله ی کد قبلی.
1
0

hits