دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مای‌لیدی از جدیدترین محصول خود رونمایی کرد:
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
محصول اولترای برند مای‌لیدی، پس از چندین مرحله تحقیق، بررسی و نظرخواهی تولید شده و دقیقا به همین دلیل هم هست که متناسب با نیاز زنان امروز طراحی و ساخته شده‌است .

ارائه محصولات بهداشت قاعدگی مبتنی بر نیاز امروز زنان ایرانی

نام محصول جدید «اولترا» است اگرچه به‌نظر می‌آید در بین مردم با عنوان نوار نازک هم شناخته می‌شود؛ جدیدترین محصول برند «مای‌لیدی» از شرکت «زرین رویا»، حاصل حدود ۳۰ ماه بررسی، نیازسنجی و در نهایت هم ساخت با مدرن‌ترین فناوری و بهترین مواد اولیه است. این محصول که به‌تازگی به بازار ایران عرضه شده، به ‌لحاظ کیفیت با محصولات روز دنیا برابری می‌کند اما یکی از نکات مهم‌، قیمت آن است که حدود یک‌‌سوم محصولات مشابه خارجی موجود در بازار ایران است. البته آن‌طور که بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد، موارد مشابه خارجی پس از دور تازه تحریم‌ها عملا از بازار ایران خارج شده و تنها در برخی فروشگاه‌های مناطق خاص آن با هم قیمت دو سه برابری در دسترس قشر کوچکی از جامعه بوده‌است.

محصول اولترای برند مای‌لیدی، پس از چندین مرحله تحقیق، بررسی و نظرخواهی تولید شده و دقیقا به همین دلیل هم هست که متناسب با نیاز زنان امروز طراحی و ساخته شده‌است؛ جذب بالا، راحتی در استفاده، امنیت روان و آرامش خاطر بخشی از خصوصیت‌های این محصول است.

همچنین این محصول متناسب با نیاز زنان امروز جامعه و با آخرین فناوری روز دنیا ساخته شده و دلیل طولانی‌شدن روند طراحی و ساخت آن هم همین تلاش برای ساخت محصولی براساس نیاز زنان با مدرن‌ترین فناوری روز عنوان شده است. حساسیت پوستی، بروز نشتی، انتشار بوی نامطبوع و جابه‌جایی نوار بهداشتی به عنوان اصلی‌ترین دغدغه‌های مصرف‌کنندگان در تحقیقات به عمل آمده شناسایی شدند. مای‌لیدی در محصول اولترا با بکارگیری تکنولوژی ایرلید و تولید نوار بهداشتی با رویه‌ای به نرمی پنبه برای جلوگیری از بروز حساسیت، طراحی ارگونومیک و حالت‌پذیر نسبت به بدن، خنثی‌کننده بوی نامطبوع و استفاده از چسب بارکدی برای بهترین چسبندگی و عدم آسیب به لباس زیر به دغدغه‌های زنان در دوران پریود پاسخ داده است.

لازم به ذکر است این نوار بهداشتی دارای نشان «سازگاری با پوست» یا همان تست درماتولوژی است و از این نظر توسط آزمایشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت آزمایش و تایید شده‌است.

از نکات مهم دیگر درباره محصول اولترا یا نوار بهداشتی نازک مای‌لیدی، رسالت‌محوری آن است؛ به عبارت دیگر این محصول هم راستا با کارزار این مجموعه با عنوان «پیداشو» طراحی و ساخته شده است. کارزار پیداشو نام کمپینی از برند مای‌لیدی است که در آن از زنان می‌خواهد و آنان را تشویق می‌کند که جایگاه واقعی خود را در زندگی شخصی و سپس در اجتماع پیدا کنند و این برند هم در این مسیر همراه و هم‌قدم زنان و جامعه است.

در رسیدن زنان امروز به اهداف شخصی و اجتماعی خود، پریود ممکن است عاملی محدودکننده به شمار رود. به همین دلیل محصول اولترا ساخته شد تا مطابق با مدل و سبک زندگی امروزی زنان، آن‌ها را در همه این شرایط به لحاظ روحی و جسمی همراهی کند؛ محصولی که در مسیر پیدا شدن در دسترس آن‌ها باشد.

بهینه‌سازی کیفیت و قیمت هم یکی دیگر از دستاوردهای محصول اولترا است؛ به‌گونه‌ای که قیمت این محصول از موارد مشابه خارجی به شدت پایین‌تر است و همین موضوع هم این نوار بهداشتی را محصولی برای تمام جامعه ایران و نه قشر یا گروه خاصی تبدیل کرده است.

مای‌لیدی همچنین طراحی و ساخت محصول اولترا را گامی در راستای پیداشدن خود این برند می‌داند و معتقد است که در این مسیر پیداشدن همراه و هم‌گام با مخاطبان و مصرف‌کنندگان به مرحله‌ای تازه رسیده است و اکنون اولین عضو از نسل جدیدی از محصولات این برند روانه بازار شده است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits