دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بررسی iPhone 13 ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت/ اکتیو؛ پرچمدار مقرون‌به‌صرفه
0
زمان مطالعه: 7 دقیقه
موبایل اپل مدل iPhone 13 ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت نیز یکی از جدید‌ترین سری‌های آیفون است که در سال 1400 رونمایی شد.

آیفون یکی از محصولات برند اپل است که برای اولین بار در سال 2007 میلادی وارد بازار شد. موبایل اپل مدل iPhone 13 ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت نیز یکی از جدید‌ترین سری‌های آیفون است که در سال 1400 رونمایی شد.

آیفون 13 نسبت به مدل پرو و مکس، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری نسبت به مشخصاتش دارد که به شما امکان خرید یک گوشی اپل با ویژگی‌های بسیار عالی را می‌دهد.

مشخصات موبایل اپل مدل iPhone 13 ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت/ اکتیو

موبایل اپل مدل iPhone 13 یکی از گوشی های پرچمدار آیفون با قابلیت اتصال به شبکه‌ی 5G و نسخه‌ی IOS 15 است. این تلفن همراه آیفون همچنین دارای قابلیت کنترل گرمایی خوبی است که امکان استفاده از تکنولوژی‌های جدید واقعیت مجازی را برای شما به‌خوبی فراهم می‌کند.

این گوشی پرچمدار اپل دارای بلندگوهای استریو است که صدا را با کیفیت بالا منتشر می‌کند و لذت مضاعفی در هنگام تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی برای شما ایجاد می‌کند. این تلفن همراه همچنین دو سیم‌کارته است که به شما قابلیت استفاده همزمان از دو نانو سیم‌کارت را می‌دهد.

در ادامه نگاه جزئی‌تری به مشخصات این مدل می‌اندازیم.

بررسی iPhone 13 ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت/ اکتیو؛ پرچمدار مقرون‌به‌صرفه

جذابیت بالا در طراحی

اپل در طراحی جذاب موبایل اپل مدل iPhone 13 ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت موفق بوده و نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. ناچ آیفون 13 مانند سری قبل خودش یعنی آیفون 12 در بالای آن قرار گرفته؛ البته این ناچ دارای عرض کم‌تری نسبت به ناچ نسل قبلی است. سنسور دوربین و Face ID نیز در همین ناچ 1 میلی‌متر قرار گرفته‌اند.

ابعاد کلی این گوشی اپل 7.7 در 71.5 در 146.7 میلی‌متر و وزن آن نیز 174 گرم است. وزن کم و خوش‌دست بودن آن باعث می‌شود تا هنگام استفاده زیاد از آن دستتان خسته نشود.

در زیر بدنه‌ی اصلی آن یک USB Power Delivery 2.0 قرار گرفته است که می‌توانید با استفاده از آن آیفون خودتان را به راحتی شارژ کنید. دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا و حسگر اثرانگشت هم در سمت چپ گوشی قرار گرفته است.

بررسی iPhone 13 ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت/ اکتیو؛ پرچمدار مقرون‌به‌صرفه

استفاده از مواد باکیفیت در ساخت بدنه‌ی گوشی

این کمپانی برای ساخت بدنه‌ی جلویی و پشتی موبایل اپل مدل iPhone 13 ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت از گوریلاگلس استفاده کرده است. فریم کلی آن را نیز با ترکیبی از آلومینیوم و شیشه ساخته است.
بدنه‌ی این گوشی پرچمدار اپل مقاومت بسیار خوبی نسبت به ضربه و خط و خش دارد که باعث می‌شود تا خیال شما از بابت آسیب‌های مختلف راحت شود.

بدنه‎‌ی این موبایل همچنین دارای پوشش اولفوبیک است که باعث بازتاب نور و لکه‌ی دست را به حداقل می‌رساند.

این تلفن همراه سری آیفون همچنین دارای گواهی استاندارد IP68 است که باعث می‌شود درصورت قرار گرفتن گوشی تلفن همراه شما به مدت 30 دقیقه در عمق 6 متری آب دچار هیچگونه آسیبی نشود. پس می‌توانید از این موبایل در مکان‌هایی مانند استخرها با خیال راحت استفاده کنید.

صفحه نمایش بسیار باکیفیت و منحصربه‌فرد

موبایل اپل مدل iPhone 13 ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت از صفحه نمایش باکیفیت Super Retina OLED استفاده کرده است که مختص خود اپل است. استفاده از فناوری Super Retina باعث می‌شود تا این نمایشگر مدیریت رنگ و کنتراست فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

اندازه این صفحه نمایش 6.1 اینچ و نسبت آن به بدنه 87.1 درصد است که سهم بالای نمایشگر در پنل جلویی را به خوبی نمایش می‌دهد.

رزولوشن صفحه این گوشی سری آیفون اپل 1170 در 2532 پیکسل است که سبب می‌شود تا تصاویر با وضوح خوبی در نمایشگر این موبایل نشان داده شود. نسبت تصویر آن نیز 9 به 19.5 است که نسبتا مناسب است و کمک می‌کند تا حد زیادی نسبت واقعی اشیا با تصویر نمایش داده شده در صفحه نمایش این تلفن همراه تقریبا یکی باشد.

نرخ نوسازی نمایشگر موبایل اپل مدل iPhone 13 ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت 60 هرتز است که سرعت نوسازی نسبتا متوسطی است و تاخیر نسبتا کمی در نمایش عکس‌ها و موارد مختلف دارد. روشنایی این صفحه نمایش حداکثر به 1200 نیت می‌رسد. تراکم پیکسل این گوشی پرچمدار اپل نیز 4600 PPi است.

بررسی iPhone 13 ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت/ اکتیو؛ پرچمدار مقرون‌به‌صرفه

برخورداری از سنسورهای مناسب دوربین

این گوشی پرچمدار اپل دو سنسور 12 مگاپیکسل در دوربین عقب دارد. یکی از این سنسورها عریض است و از دریچه دیافراگم f/1.6 برخوردار هست. سنسور دیگر آن نیز فوق عریض است و دارای میزان گشودگی دریچه f/2.4 است. دوربین عقب همچنین دارای سنسور OIS است که در هنگام عکاسی و فیلم‌برداری لرزش‌های ناخواسته دست را به‌طور خودکار حذف می‌کند.

دوربین جلویی موبایل اپل مدل iPhone 13 ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت نیز دارای یک سنسور 12 مگاپیکسلی عریض با میزان گشودگی دریچه f/2.2 است. سنسور عمق‌سنج و بیومتریکال این گوشی اپل نیز در ناچ دوربین سلفی قرار گرفته است. دوربین عقب و جلوی این تلفن همراه سری آیفون قادر است که با سرعت 60 فریم بر ثانیه و کیفیت 4K فیلم‌برداری کند. هر دو دوربین عقب و جلو نیز دارای قابلیت HDR و عکاسی پانوراما نیز هستند.

استفاده از پردازنده پرقدرت و کم‌رقیب

یکی از نقاط قوت اصلی این گوشی پرچمدار اپل، پردازنده هسته مرکزی آن است. پردازنده آیفون 13 از نوع A15 بایونیک است که معماری 5 نانومتری دارد و شش هسته‌ای است. دو هسته‌ی این پردازنده دارای فرکانس 3.22 هرتز است. استفاده از این پردازنده قوی باعث می‌شود تا هنگام بازی‌کردن دچار لگ یا کندی نشوید.

پردازنده گرافیکی یا GPU موبایل اپل مدل iPhone 13 ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت 4 هسته‌ای است و متعلق به خود اپل است.

برخورداری از باتری و شارژر مناسب

در این گوشی از سری آیفون از باتری 3240 میلی‌آمپری استفاده شده است که دارای ظرفیت مناسبی است اما انتظار می‌رفت ظرفیت بیشتری برای این مدل گوشی اپل در نظر گرفته شود. همچنین این تلفن همراه دارای شارژر سریع 23 واتی است که قادر است در 30 دقیقه 50 درصد گوشی شما را شارژ نماید.

بررسی iPhone 13 ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت/ اکتیو؛ پرچمدار مقرون‌به‌صرفه

خرید اپل مدل iPhone 13 ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت/ اکتیو

در این مطلب در مورد مشخصات و ویژگی‌های اپل مدل iPhone 13 ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت صحبت کردیم. اگر قصد خرید آیفون 13 اکتیو را دارید، توصیه می‌کنیم خرید خود را از فروشگاه اینترنتی نورنگار انجام دهید.

نورنگار با 20 سال سابقه یکی از قدیمی‌ترین مراکز تخصصی فروش انواع کالاهای دیجیتال از جمله گوشی موبایل است که با ارائه ضمانت اصالت کالا، قیمت منصفانه و گارانتی معتبر محصولاتش، خیال شما را بابت خریدی به‌صرفه راحت می‌کند.

در نورنگار علاوه‌بر محصولات نو، امکان خرید کالاهای دست دوم ( دوربین، گوشی، لپ‌تاپ و...) هم وجود دارد. پیشنهاد می‌کنیم فرصت را از دست ندهید و همین حالا به وب‌سایت نورنگار سری بزنید و آیفون 13 پرقدرت خود را سفارش دهید!



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits