دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جشنواره فروش آیفون تصویری
0
زمان مطالعه: 7 دقیقه
آیفون تصویری یکی از وسایل مهم برای خانه است که هم از لحاظ رفاهی و هم امنیتی برای افراد مهم است.اما قیمت بالای این محصول خرید و یا تعوض این کالا را دشوار کرده.

فروشگاه سیستمهای حفاظتی و آیفون تصویری گذر کنترل با جشنواره فروش,تمامی محصولات خود را با تخفیف ویژه و قیمت مناسب به فروش میرساند.شما میتوانید با ورود به لینک سایت خرید آیفون تصویری از این محصولات بازدید فرمایید.

در ادامه این مقاله به بررسی نکات مهم در خرید آیفون تصویری میپردازیم:

  • هنگام خرید آیفون تصویری اطمینان پیدا کنید که آیفون تصویری و پنل محکم و مقاوم باشد و بتواند امنیت ساکنین را ایجاد کند.
  • کیفیت دوربین پنل آیفون تصویری باید خوب باشد و قابلیت دید در شب را داشته باشد و همچنین در شرایط پر نور محیط وضوح مناسب داشته باشد.بهتر است پنل مجهز به زنگ خطر باشد تا در صورت دستکاری پنل شمارا مطلع کند.از پنل های ضد آب استفاده کنید .

  • پنل آیفون تصویری را باید در ارتفاع مناسب و دور از نور مستقیم خورشید نصب کنید.

  • دوربین پنل آیفون تصویری باید کمی واید باشد تا فضای بیشتری را به شما نمایش دهد.

امکانات انواع آیفون های تصویری

ارتباط داخلی

ارتباط داخلی قابلیتی است که واحد ها می توانند به صورت صوتی به وسیله آیفون تصویری با یکدیگر و با نگهبانی ساختمان در ارتباط باشند.

حافظه داخلی

از مهمترین امکاناتی که در آیفون های تصویری وجود دارد حافظه جهت ذخیره سازی تصویر و ویدئو است. دسترسی به تصویر اشخاصی که به منزل شما مراجعه می کنند مخصوصاً هنگامی که شما در منزل نیستید می تواند مفید باشد. محصولات موجود در بازار به صورت ساده بدون حافظه و حافظه دار هستند که نمونه‌های حافظه دار معمولاً حدود ۲۰۰ تصویر را ذخیره میکنند که البته با اضافه کردن کارت حافظه این مقدار افزایش می یابد.

دایورت زنگ به تلفن

زمانی که از منزل خارج می شوید می توانید زنگ آیفون تصویری را به تلفن خود منتقل کنید تا به محض به صدا در آمدن آن از حضور فرد پشت درب مطلع شده و درب را در صورت تمایل باز کنید.

جشنواره فروش آیفون تصویری

اتصال آیفون تصویری به wifi
تصور کنید هنگامی که در منزل نیستید و زنگ منزل شما زده می شود با اپلیکیشن روی گوشی تلفن همراه خود بتوانید با مراجعه کننده صحبت کنید و حتی تصویر او را ببینید .این قابلیت با اتصال گوشی شما به آیفون تصویری از طریق wifi و اینترنت مهیا می شود. برخی از مدل های آیفون تصویری این قابلیت مفید و کاربردی را دارند که می تواند به شما کمک کند.

باز کردن درب پارکینگ با آیفون تصویری

جک های درب پارکینگ را می توان با بعضی از مدل های آیفون تصویری باز و بسته کرد. تنها با فشردن یک دکمه و بدون نیاز به ریموت، درب پارکینگ باز و بسته خواهد شد.

شرکت های تولید کننده آیفون تصویری در ایران

شرکت های تابا الکترونیک,الکتروپیک,سیماران,سوزوکی,تکنما و آلدو به ترتیب از تولید کنندگان خوب آیفون تصویری در ایران هستند که محصولات متنوع و با کیفیتب را با قیمت مناسب عرضه میکنند.

جشنواره فروش آیفون تصویری

فروش ویژه جک درب پارکینگ

شرکت گذر کنترل جشنواره فروشی را برای جک های درب پارکینگ برگذار کرده و بهترین انواع جک درب پارکینگ ایرانی و خارجی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب عرضه میکند.این شرکت همچنین این محصولات را توسط تکنسین های خود نصب و راه اندازی میکند.برای اطلاع از قیمت ها به صفحه جک درب پارکینگ در این لینک رفته و از محصولات دیدن کنید.

نکات مهم خرید جک درب پارکینگ

  • بیشتر درب های ساختمانها به منظور دسترسی راحت تر برای ساکنین مجهز به جک درب پارکینگ شده اند.ساختمانهایی که مجهز به جک درب پارکینگ نیستند باعث اتلاف وقت ساکنین برای باز کردن و بستن درب به صورت دستی میشوند.
  • برای تهیه و خرید جک پارکینگی باید به نکاتی توجه کرد تا محصولی را انتخاب کنید که مناسب شرایط درب پارکینگ شما باشد تا در آینده جک ها زودتر از عمرشان خراب نشود و باعث اذیت شما نشوند.
  • برای خرید جک پارکینگی باید وزن درب را به صورت حدودی بدانیم زیرا جک درب پارکینگ برای وزن های مختلف ساخته شده اند و اگر این مورد رعایت نشود طول عمر جک پارکینگی کاهش پیدا میکند.
  • عرض هر لنگه درب برای انتخاب نوع جک اهمیت ویژه ای دارد. هرچه عرض درب پارکینگ بیشتر باشد باید از جک با طول بازوی بیشتر استفاده شود زیرا گشتاور بیشتری ایجاد میشود و نیروی جک ها برای بازو بسته کردن درب ها بیشتر میشود و در نتیجه طول عمر جک ها بیشتر میشود.
  • نکته دیگر در خرید جک درب پارکینگ ,تعداد تردد ساختمان است. هر چقدر میزان تردد در ساختمانها زیاد باشد می بایست از جک درب پارکینگ بهتر و قوی تری استفاده نمود.ساختمانی با حداکثر 15 یا 2۰ واحد ,می تواند از درب های اتوماتیک الکترومکانیک استفاده نماید، اما برای مجتمع های مسکونی یا تجاری با تردد بالا جک درب پارکینگ هیدرولیکی پیشنهاد می شوند.

نصب مناسب

اهمیت نصب نباید فراموش شود,متاسفانه مشتریان به کیفیت جک درب پارکینگ اهمیت میدهند اما به کیفیت نصب جک اهمیتی نمیدهند و این باعث میشود تا بعد از نصب با مشکلات زیادی روبرو شوند که باعث اذیت مشتریان و کاهش عمر جک ها میشود.بنابراین اطمینان حاصل کنید که نصاب ماهرو با تجربه باشد و در کار دقت داشته باشد.

فروش انواع دزدگیر منزل سیمکارتی حرفه ای

جشنواره فروش آیفون تصویری

فروش بهترین انواع دزدگیر منزل و خانه و اداری با قیمت مناسب به همراه نصب در جشنواره فروش دزدگیر های گذر کنترل.دزدگیرهای سیمکارتی و خط ثابت برندهای معروف مانند فایروال,کلاسیک,سایلکس,جی ام کا,گپ و مستر با بهترین امکانات و دقت بالا.

نکات مهم در خرید انواع دزدگیر منزل

یکی از مهمترین سیستمهای بازدارنده سرقت دزدگیر منزل است. دزدگیر منزل یا خانه نقش بسیار مهمی در جلوگیری از ورود سارق به خانه یا محل کار را داشته و ضریب ایمنی را بسیار بالا می برد. با انتخاب یک دزدگیر اماکن صنعتی مناسب و نصب و استفاده درست از آن شما دارای اولین و اصولی ترین دستگاه ضد سرقت خواهید شد.

دزدگیر با تلفن کننده شهری دارای تلفن کننده خط ثابت است که به خط ثابت خانه متصل میشود و از طریق آن با کاربر تماس میگیرد و پیغامی را پخش میکند.در این حالت کاربر از سرقت مطلع شده و میتواند اقدام کند،اما در این مدل دزدگیر اگر سارق قبل از سرقت سیم های تلفن ساختمان را که معمولا از جلو درب میگذرند را قطع کند دیگر تلفن کننده عمل نخواهد کرد.

درهنگام خرید دزدگیر اماکن به نوع , برند , گارانتی و قیمت دستگاه توجه کنید,دستگاه های به روز سیم کارتی هستند و امکانات زیادی را برای شما به همراه می آورند.سعی کنید دستگاهی را خریداری کنید که شرکت خدمات دهنده آن داخل کشور باشد و از لحاظ خدمات درآینده شمارا دچار مشکل نکند.

دزدگیر خانه با ایجاد سر و صدا تمرکز دزد را از بین برده و ادامه کار را برای او پر ریسک می کند، زیرا همسایه ها صدای آژیر دزدگیر را شنیده اند و تلفن کننده دزدگیر منزل، شما را از وقوع سرقت مطلع کرده.

توجه داشته باشید که دوربین مداربسته برای جلوگیری از سرقت تقریباً هیچ کارایی ندارد و در مواردی هم سارق دوربین‌ها را با خود برده است.

حال که به اهمیت خرید دزدگیر خانه یا همان دزدگیر اماکن پی برده اید و قصد تهیه آن را دارید حتما با برند ها و انواع مختلف دزدگیر اماکن مواجه میشوید که تصمیم گیری و انتخاب بهترین گزینه برای شما دشوار است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits