دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مقدمات طراحی سایت چیست؟
0
زمان مطالعه: 6 دقیقه
در گذشته‌های نزدیک، طراحی و ساخت سایت، کار بزرگ و خاصی بود که هر کسی نمی‌توانست ادعا کند که از پس آن برمی‌آید. در این مطلب می‌خواهیم به مقدمات طراحی سایت اشاره ای کنیم‌. با ما همراه باشید.

طراحی سایت به آسانی آب خوردن! جایی که همه چیز آغاز می‌شود.

شما هم این روزها در فکر راه اندازی یک سایت خوب برای فروش آنلاین هستید اما اطلاعات کافی درباره‌ی شروع این کار ندارید؟ با ما در این مطلب که توسط تیم تولیدمحتوای وب سایت دیجی تک نوشته شده است، همراه باشید. در گذشته‌های نزدیک، طراحی و ساخت سایت، کار بزرگ و خاصی بود که هر کسی نمی‌توانست ادعا کند که از پس آن برمی‌آید. در واقع فقط افرادی که تخصص برنامه نویسی و کد نویسی را داشتند، توانایی ورود به دنیای اینترنت و طراحی سایت را داشتند، به همین علت تعرفه های طراحی سایت بسیار بالا و زمان پیاده سازی آن نیز طولانی بود اما حالا تکونولوژی طراحی سایت نیز پیشرفت کرده و در مدت زمانی کوتاه و با قیمتی مناسب می‌توانید وب سایت داشته باشید. در این مطلب می‌خواهیم به مقدمات طراحی سایت اشاره ای کنیم‌. با ما همراه باشید.

مقدمات طراحی سایت چیست؟

برای شروع طراحی سایت باید چه کنیم؟

طراحی سایت نیز مانند هر کار دیگری مستلزم دانش و تخصص و زیرساخت‌هایی است که ابتدا باید آنها را فراهم آورید بعد به سمت طراحی سایت بروید.

  1. تحقیق و بررسی رقبا در زمینه کاری شما

قبل از هرگونه اقدام در زمینه طراحی سایت بهتر است تا ابتدا به تحلیل و بررسی رقبا بپردازید. با این کار دسستان می‌آید که دیگر رقبا در چه مسیری گام برداشته‌اند و دید روشنی به دست خواهید آورد که شما چه مسیری را برای خود انتخاب کنید.

  1. خرید هاست یا فضای میزبانی

هاست مانند زمین خالی است که شما سایت خود را در آن می‌کارید! شما برای بارگذاری فایل‌ها و اطلاعات سایت خود به فضایی روی اینترنت نیاز دارید که به آن فضای میزبانی یا Host گفته می‌شود. یکی از مهم‌ترین احتیاجات ساخت سایت داشتن فضای میزبانی به شمار می‌رود. چرا که اگر زمین خالی موجود نباشد، سایتی هم وجود نخواهد داشت. این فضا را باید از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات میزبانی خریداری کنید و بعد از دریافت سرویس اقدام به راه‌اندازی سایت کنید.

  1. خرید نشانی اینترنتی یا دامنه

بازدیدکنندگان برای دسترسی به سایت شما نیازمند دامنه یا نشانی سایت شما هستند. دامنه‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند، دامنه‌های ملی که قیمت کم‌تری داشته و می‌توانید با خیال راحت به آن‌ها اطمینان کنید. دارای پسوند ir بوده و مرکز ساماندهی nic.ir مسئول این گونه دامنه‌ها است. دسته دوم دامنه‌های بین‌المللی هستند که قیمت بالاتری داشته و با پسوند‌های com، org، net و ... مشخص می‌شوند. استفاده شما از سایت تعیین کننده نوع دامنه است و بیشترین تقاضا مربوط به دامنه‌ی ملی می‌باشد. دامنه‌های اینترنتی همیشگی نیستند و شما صاحب آن‌ها نمی‌شوید! سالیانه و یا هر ۵ سال باید تمدید شوند در غیر این صورت دامنه‌ای که اکنون دست شما است با تمام حقوق دامنه به شخص دیگری منتقل می‌شود. نگران نباشید با تمدید کردن به موقع دامنه به مشکلی برخورد نخواهید کرد.نکته که بسیار مهم می باشد یک دامنه خوب می تواند باعث برند سازی و در نتیجه افزایش بازدید سایت شما شود .

  1. ساخت دسته بندی و نقشه سایت

پیش از اینکه سایت طراحی شود باید بدانید که از سایت خود چه می خواهید. بهتر است روی یک کاغذ دسته بندی و منو اصلی سایت خود را بکشید و آن را در اختیار شرکت طراحی سیات بگذارید.

5- گرفتن امتیازات و مجوزهای لازم

اگر قصد دارید یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید و آن را به درگاه بانکی متصل کنید باید مجوزهای لازم برای اعتماد کاربران به عنوان مثال ای نماد را اخذ نموده و کارهای حقوقی اتصال به درگاه بانکی را انجام دهید.

مقدمات طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت شیراز

اهمیتی ندارد در چه مکانی و برای چه کاری می‌خواهید طراحی سایت انجام دهید. با توجه به پیشرفت اینترنت و رشد کاربران آن، کسب و کار شما نیز نیاز به حرکت در مسیر پیشرفت دارد و معرفی آن از طریق اینترنت و فضای مجازی پیشنهاد عالی و بی‌نظیری است. شما با استفاده از یک سایت محصولات خود را به فروش و یا به نمایش می‌گذارید. به عنوان مثال اگر ساکن شیراز هستید کافی است عبارت طراحی سایت شیراز را در مرورگر خود جستجو کنید تا با شرکت طراحی سایت دیجی تک آشنا شوید. شرکتی که بیش از 15 سال سابقه طراحی سایت دارد و می تواند بهترین گزینه برای طراحی سایت باشد.

طراحی سایت در دیجی تک چه مزیتی دارد؟

آخرین باری که از اینترنت استفاده کردید و یک سایت را چک کردید چه زمانی بوده است؟ در پاسخ به این سوال به شما کمک می‌کنیم، احتمالا این کار را همین الان و با چک کردن سایت دیجی تک انجام داده‌اید! تغییرات با چنان سرعتی در حال اتفاق افتادن هستند که مرزی بین دنیای مجازی و واقعی وجود ندارد. اگر برندی برای معرفی، خدماتی برای ارائه یا کالایی برای فروش دارید، بدون هیچ بهانه‌ای نیاز به یک سایت حرفه‌ای دارید. دیجی تک چه کمکی به شما می‌کند؟

  • با طراحی سایت حرفه ای همیشه در دسترس خواهید بود: ( اینترنت تعطیلی ندارد! در هر زمانی وب سایت شما با جستجو دیده می‌شود. )
  • نزدیکی به مخاطب: ( مکان برای شما بی‌اهمیت می‌شود، هیچ جایی وجود ندارد که نتوانند شما را در فضای اینترنت پیدا کنند. )
  • هزینه کم‌تر: ( دیگر نیازی نیست جایی را کرایه کنید و هزینه‌ های سرسام آور آن را بپردازید، با راه‌اندازی یک وب سایت هزینه ‌های کسب و کارتان را کم‌تر می‌کنید. )

خدمات تخصصی طراحی سایت در دیجی تک

شرکت طراحی وب سایت دیجی تک در طول فعالیت خود تا به امروز توانسته است نمونه‌های موفقی از طراحی سایت را ارائه نماید و در این راه محدودیتی از لحاظ منطقه‌ی جغرافیایی وجود نداشته است و طراحی وب سایت ساری و ... را در کارنامه‌ی درخشان خود دارد. اگر به دنبال ساخت سایت حرفه‌ای( طراحی سایت asp.net core ) هستید و نمی‌خواهید خود را درگیر مسائل فنی کنید، دیجی تک شما را در این راه یاری خواهد کرد. پشتیبانی نا محدود حتی پس از اتمام قرارداد، طراحی سایت واکنش گرا و حرفه ای برای مشتریان در سرتاسر ایران از مزایای شرکت دیجی تک به حساب می آید.

ارتباط با دیجی تک :021-88373777



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits