دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سرفصل های دوره هوش مالی موسسه ثروت آفرینان
0
زمان مطالعه: 6 دقیقه
درادامه قصد داریم در این مبحث، بهترین دوره هوش مالی که طی سالهای اخیر برگزار شده است را معرفی کنیم.

امروزه دوره های هوش مالی توسط موسسات و اشخاص مختلف برگزار می شود. همین امر، انتخاب بهترین دوره را برای متقاضیان دشوار کرده است. شرکت در دوره های هوش مالی که با سرفصل هایی ویژه برای توسعه کسب و کار و ثروت آفرینی طراحی می شود، تاثیر مستقیم بر موفقیت در مشاغل بزرگ و کوچک سازمانی و انفرادی دارد.

سرفصل های دوره هوش مالی ثروت آفرینان، به عنوان جامع ترین دوره هوش مالی به صورت سمینار حضوری برگزار می شود. موسسه ثروت آفرینان بیش از سی سال در این زمینه فعالیت دارد و طی سال های اخیر بیش از 160 دوره موفق هوش مالی را با روش آموزشی فراشناخت LA برگزار کرده است. در ادامه به شرح بیشتر جزئیات این دوره های آموزشی پرداخته ایم:

دوره هوش مالی چیست و چرا باید آنرا تقویت کنیم؟

هوش مالی یا همانfinancial IQ ، به توانایی یک فرد برای تحلیل و رفع مشکلات مالی خود و دیگران گویند. هرچقدر توان و هوش مالی بالاتری داشته باشیم، زندگی مرفه تر با مشکلات مالی کمتر خواهیم داشت.

چرا باید هوش مالی خود را افزایش دهیم؟

زندگی در ایران نیاز به هوش مالی بالا دارد، در غیر این صورت زندگی شما بسیار سخت تر از سایر کشورها نظیر آمریکا و اروپا خواهد بود. زیرا در این کشورها حداقل استانداردهای سطح زندگی و درآمد بسیار بالاتر از ایران است.
یک شخص با هوش مالی پایین که در کشورهای توسعه یافته زندگی می کند از امکانات رفاهی بهتری در مقایسه با کسی که در ایران از هوش مالی متوسط و بالا برخوردار است، استفاده می کند. جالب است بدانید مطابق شاخص رفاه لگاتوم، ایران از میان 149 کشور دنیا در جایگاه 118 قرار دارد و این آمار تاییدی بر این موضوع می باشد.

بنابراین اگر هوش مالی بالا نداشته باشید، مجبور خواهید بود در ازای درآمدی ناچیز ساعت ها کار طاقت فرسا انجام دهید و با مشکلات و بحران های مالی متعدد روبرو می شوید. اما با داشتن هوش مالی بالا، می توانید به حداکثر درآمد با صرف حداقل انرژی لازم برسید. با داشتن هوش مالی بالا در هر نقطه از جهان که باشید می توانید نسبت به سایر افراد جامعه از رفاه مالی بالاتری برخوردار شوید. برای تقویت این توانمندی می توانید از دوره آموزش فروش استفاده کنید.

""مارک زاکربرگ از فیس بوک معتقد است، هوش مالی به معنی قدرت انطباق با شرایط و توانایی تغییر شرایط برای رسیدن به استقلال مالی است. این هوش، تاثیر الگوهای متعدد ذهنی است، هرچقدر الگوها کاربردی و بیشتر باشد قدرت و سرعت انطباق پذیری با شرایط برای کسب نتیجه بهتر، بیشتر می شود و هرچقدر این الگوها محدود تر باشد و اصرار و پافشاری برای تکرار روش های قدیم در شرایط جدید بیشتر شود، هوش مالی در سطح پایین قرار دارد.""

سرفصل های دوره هوش مالی موسسه ثروت آفرینان

دوره هوش مالی موسسه ثروت آفرینان

دوره هوش مالی موسسه ثروت آفرینان تاکنون بیش از 160 بار با روش آموزشی فراشناخت LA برگزار شده است. این دوره شامل 12 جلسه ویدئویی و 8 ساعت سمینار حضوری می باشد. نکته قابل توجه در دوره هوش مالی ثروت آفرینان این است که دارای پشتیبانی مادام العمر نیز می باشد.

می توان گفت این دوره، یک رویداد فوق العاده و مناسب برای همه افراد و تمامی کسب و کارهاست که خواهان رشد و پیشرفت مداوم هستند. کاربرد این دوره نه تنها به رشد و ثروت آفرینی در کسب و کار کمک می کند بلکه تاثیر مستقیم در بهبود روابط در زندگی شخصی افراد نیز دارد. زیرا با آموزش های این دوره مسیر اهداف خود را به بهترین شکل درک و تحلیل خواهید کرد، به این ترتیب قادر خواهید بود، بهترین تصمیم گیری و اقدامات لازم برای بهبود شرایط را اتخاذ کنید.

مزیت های دوره هوش مالی ثروت آفرینان

سرفصل های دوره هوش مالی موسسه ثروت آفرینان

  1. دوره هوش مالی و کلامی، یک دوره تضمینی برای موفقیت شما در سرمایه گذاری است.
  2. می توانید به طور همزمان در دو دوره هوش مالی و هوش کلامی مکتب کالیفرنیا شرکت کنید. دوره هوش مالی ثروت آفرینان مجموعه ای بی نظیر از الگوهای افراد موفق دنیا نظیر مکدونالد تا اپل با تکنیک هایی متفاوت و تکان دهنده است. مکتب کالیفرنیا نیز حاصل تحقیقات گسترده از دانشگاه استنفورد می باشد.
  3. این دوره ها چکیده تحقیقات و مطالعات گسترده بر روی 3500 شخص موفق در ایران است.
  4. دوره هوش مالی ثروت آفرینان تخفیف و هدیه ویژه نیز دارد. برای دریافت کد تخفیف کافیست به نشانیhttps://pms.ir مراجعه کرده و در دوره هوش مالی ثبت نام کنید. بعد از ثبت نام بسته آموزش رایگان نیز دریافت خواهید کرد.
  5. این دوره با روش متفاوت انجام می شود و با یادگیری تصویری همراه است که در 2 بخش ارائه می شود.
  6. دوره تکمیلی هوش مالی، دوره کوچینگ ثروت آفرینان و دوره آموزش فروش نام دارد که در کنار دوره هوش مالی ارائه می شود می شود.

ویژگی دوره هوش مالی ثروت آفرینان

سرفصل های دوره هوش مالی موسسه ثروت آفرینان

از ویژگی های مورد توجه در دوره هوش مالی ثروت آفرینان، یادگیری از سه طریق زیر است:

  • دیدن فیلم
  • تدریس خاص مدرس
  • تجربه بازی های یادگیری

نتیجه این سبک از آموزش، لذت کشف نکته های خاص و کاربردی در مورد خودتان و کسب و کارتان می باشد. ایلان ماسک معتقد است:اگر امروز دارای کسب و کاری هستید که در برای رشد آن از روش های قدیمی استفاده می کنید، متاسفانه شما در حال از دست دادن سرمایه هستید. زیرا سرعت تغییرات به قدری زیاد است که لازم است الگوی مناسب شغل خود را پیدا کرده و به سرعت به روزرسانی کنید. در غیر این صورت در رقابت با رقبای خود موفق نخواهید بود.

شناسنامه درسی سمینار

  • مدت زمان تقریبی مورد نیاز برای مطالعه : ۱ روز حضور دائم در سمینار + روزی ۲۰ دقیقه به مدت ۲۱ روز
  • محورهای اصلی تمرکز درس: الگوهای توسعه و پیشرفت مالی برای رسیدن به نقطه امن – بررسی مدلهای توسعه مالی
  • پیش نیاز درس: علاقه مندی به یادگیری و تغییر دادن زندگی روزمره
  • تمرین اجباری: در طول دوره دارد.
  • دوره پیشنهادی بعدی همزمان با مطالعه: پیوستن به دوره کوچینگ ثروت آفرینان و دوره آموزش فروش، بر مبنای نیاز

نحوه ثبت نام دوره هوش مالی ثروت آفرینان

برای ثبت نام دوره هوش مالی ثروت آفرینان و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر برای برقراری تماس با کارشناسان موسسه ثروت آفرینان استفاده نمایید:

تلفن: ۲۶۴۰۳۷۴۰ ۰۲۱

ایمیل: info@amirmazaheri.com - info@pms.ir

اینستاگرام: https://www.instagram.com/dr.amirhosseinmazaheri/

تلگرام: https://t.me/servatafarinan

لینکدین: https://www.linkedin.com/in/amir-hossein-mazaheri-seif-5729a836/

واتساپ: 09038539004 - 09038539005



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits