دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
اکران آنلاین فیلم مدیترانه
0
زمان مطالعه: 5 دقیقه
فیلم مدیترانه اثر جدید هادی حاجتمند با داستان عاشقانه‌اش درباره رشادت‌های تیپ فاطمیون است، اگر به دنبال دانلود فیلم مدیترانه و دیدن آن هستید پیشنهاد می‌کنیم قبل از تماشای آنلاین فیلم مدیترانه در ابتدا با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این اثر جذاب...

فیلم مدیترانه دومین ساخته هادی حاجتمند است که اکران آنلاین فیلم مدیترانه از طریق پلتفرم فیلم‌گردی انجام خواهد شد. اثری درباره رشادت‌های تیپ فاطمیون که تشکیل شده از نیروهای داوطلب افغانستانی است که برای مبارزه با داعش در کشور سوریه حضور دارند. اثری که در هفته دفاع مقدس اکران آنلاین می‌شود.

بازیگران فیلم مدیترانه

فیلم مدیترانه بعد از فیلم اشنوگل دومین فیلم هادی هاجتمند است که در آن مهراوه شریفی نیا و پوریا پورسرخ بازی کرده‌اند. این فیلم درباره زندگی زوج جوانی به نام لیلا و محمد است که مشکلات زناشویی بسیاری دارند. این زوج که در ابتدای زندگی خود هستند به خاطر شغل محمد که تکنسین آب و فاضلاب است به شهر مشهد مهاجرت می‌کنند.

حضور آن‌ها در مشهد باعث می‌شود تا محمد بعد از آشنایی با فرماندهان تیپ فاطمیون، تحت پوشش تیمی تخصصی به کشورهای عراق و سوریه سفر کند. سفر او همراه با نیروهای تیپ فاطمیون است تا تصفیه خانه‌های آب را در کشور سوریه تعمیر کنند.

فیلم مدیترانه هادی حاجتمند

مهراوه شریفی نیا و پوریا پورسرخ بازیگرانی هستند که بازی آن‌ها را قبل‌تر در سریال خوب کیمیا شاهد بوده‌ایم و حال بعد از گذشت مدتی دوباره این دو بازیگر در فیلم مدیترانه کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. بازیگرانی که در این فیلم نشان داده‌اند که به خوبی توانایی آن را دارند تا مخاطب را با خود همراه کنند.

خصوصا مهراوه شریفی نیا که نقش لیلا را در فیلم بازی می‌کند. نقشی که باید سختی‌های یک زن تنها را در مقابل مشکلات به نمایش بگذارد. نقش سختی که این هنرمند توانسته است آن را قابل باور برای مخاطب کند. به خصوص که تجربیات قبلی او در سریال تلویزیونی کیمیا باعث شده است تا در این فیلم نیز بتواند بازی قابل قبولی را از خود ارائه دهد.

پوریا پورسرخ نیز بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته است. هرچند که نقش او در این فیلم نسبت به دیگر بازیگران کوتاه‌تر بوده اما حضور او در کنار مهراوه شریفی نیا ترکیب خوبی را برای بازیگران فیلم به وجود آورده است.

مدیترانه داستانی عاشقانه

فیلم داستانی عاشقانه از زندگی محمد و لیلی را نشان می‌دهد که نقش قهرمان آن را لیلا بازی می‌کند. قهرمان زن شجاعی که تلاش می‌کند تا در مقابل سختی‌ها و مشکلات پیش آمده برای خود و همسرش بایستد. فیلم تمرکز خود را بر زندگی لیلا گذاشته است که چگونه بعد از مسافرت محمد تلاش دارد تا تنهایی زندگی را بچرخاند.

آن هم با وجود خطرات شغل محمد که مهندس آب و فاضلاب بوده و جهت تعمیرات شبکه آب‌رسانی به سوریه سفر کرده است. زیرا سوریه در شرایطی قرار دارد که داعش در این کشور حضور داشته و سوریه را تبدیل به کشوری جنگ زده کرده است. حال لیلا هم باید نگران زندگی خود و مشکلات تنهایی‌اش باشد و هم نگران وضعیت شوهرش در آن سوی مرزهای ایران

اکران آنلاین فیلم مدیترانه

اکران آنلاین مدیترانه در سایت فیلم‌گردی

فیلم سینمایی مدیترانه که از ماه گذشته به مناسبت هفته دفاع مقدس در سینماهای سراسر کشور به اکران درآمده است به زودی از سایت فیلم‌گردی پخش خواهد شد. فیلم گردی جزو مجموعه‌هایی با نام VOD ها یا همان سایت‌های پخش آنلاین فیلم است که به شما اجازه می‌دهند به روزترین آثار سینمایی در جهان و ایران را تنها با چند کلیک در اختیار داشته باشید. آن هم در دورانی که سینماها بسته شده‌اند و پروتکل‌های بهداشتی این اجازه را به شما نمی‌دهند که در تجمعات حضور داشته باشد یا به راحتی در سطح شهر تردد کنید.

اکران آنلاین فیلم‌گردی

تماشای آنلاین فیلم تا سال‌های گذشته به عنوان یک فعالیت همه‌گیر در بین خانواده‌ها و جوانان مطرح نبود. زیرا تماشای فیلم در سالن سینما حسی را به شما منتقل می‌کند که توصیف پذیر نیست. حس جذاب فیلم دیدن با دوستان، خانواده و کسانی که به آن‌ها علاقمند هستید.

اکران آنلاین فیلم‌گردی با ایجاد زیرساخت فنی مناسب یکی از گزینه‌های بسیار خوب برای اکران فیلم‌های ایرانی است. فیلم‌ گردی از سمتی با دارا بودن آرشیوی قوی از آثار سینمایی روز ایران و جهان می تواند تمام نیازهای خانواده ایرانی را برای سرگرم شدن در این ایام برطرف کند. پلتفرمی برای پخش آنلاین فیلم، سریال و انیمیشن، که همواره دغدغه تولید و انتشار محتوای سالم را برای خانواده‌ها داشته است.

پس شما علاقمندان به سینما و فیلم‌های ایرانی هم اکنون با مراجعه به سایت ما می‌توانید جزو اولین کسانی باشید که فیلم مدیترانه ایرانی را به صورت آنلاین خواهید دید. تا همچنان از سینما رفتن در ایام کرونا لذت ببرید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits