دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بهترین گوشی سامسونگ از نظر قوی ترین باتری کدام است؟
0
زمان مطالعه: 6 دقیقه
موبایل این روزها جزو وسیله های پرکاربرد می باشد که همه ی انسان ها از بزرگ تا کوچک از آن استفاده می کنند. موبایل دارای بخش های مختلفی می باشد که یکی از اصلی ترین بخش ها باتری می باشد.

نگهداری صحیح از باتری موبایل

باتری نیاز به مراقبت دارد و حتما باید به درستی استفاده شود تا دچار آسیب نشود. وقتی که مدتی از استفاده ی گوشی بگذرد به مرور متوجه می شوید که برخی از عملکرد های گوشی ضعیف می شود که نشانه ای از کاهش طول عمر باتری می باشد. برای اینکه گوشی شما با این مشکل مواجه نشود بهتر است به یک سری نکات توجه کنید. این نکات عبارتند از:

گوشی خود را برای مدت طولانی به شارژر متصل نکنید: ممکن است برای هر کسی پیش بیاید که گوشی خود را شب به شارژر متصل کند و باتری تا صبح در حالت شارژ بماند. در صورتی که این عمل به دفعات متعدد اتفاق بیفتد باعث اختلال در سیستم گوشی می شود. بهتر است به محض اینکه شارژ باتری پر شد از شارژر جدا منید.

شارژ باتری را بین 20 تا 80 درصد نگه دارید: بهتر است حواستان باشد تا شارژ گوشی شما کاملا خالی نشود. برخی بر این باورند که بهتر است باتری را کاملا خالی کنید اما این باور اشتباه است و فقط برای باتری های اسیدی درست می باشد. خنک نگهداشتن باتری گوشی: بهتر است هنگامی که گوشی در حالت سارژ است قاب گوشی را دربیاوریم تا مانع بیش از حد گرم شدن باتری و کاهش طول عمر آن شود.

علاوه بر آن بهتر است گوشی را در هنگام شارژ در مکان خنک و دارای تهویه نگهداریم. باتری گوشی را به صورت ماهانه کالیبره کنید: کالیبره کردن باتری گوشی را می توان مانند یک معجزه برای باتری گوشی دانست. کالیبر کردن باعث رفع بسیاری از مشکلات باتری گوشی می شود.

حتما گوشی را با شارژر خود شارژ کنید چراکه شارژر هر گوشی با خود گوشی سازگار می باشد و باعث آسیب باتری نمی شود. عدم استفاده از دستگاه پاور بانک برای شارژ باتری گوشی: دستگاه پاور بانک به دلیل اینکه گوشی را گرم می کنند به مرور باعث کاهش طول عمر گوشی می شود پس نباید زیاد از پاور بانک استفاده شود.

چگونه بفهمیم باتری گوشی سالم است یا خیر؟!

چگونه بفهمیم باتری گوشی سالم است یا خیر؟!

اگر مدت زمانی از خرید گوشی شما می گذرد و تا امروز طریقه ی نگهداری صحیح از باتری را نمی دانستید ممکن است این سوال ذهن شما را درگیر کند که آیا باتری شما سالم است یا خیر؟ یک باتری ایده آل خوب و سالم باید عملکرد خوبی داشته باشد اما برای اطمینان از سلامت باتری خود بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

یک باتری سالم شارژ را برای مدت زمان طولانی تری ذخیره می کند و به سرعت خالی نمی شود. باتری گوشی نباید به کندی شارژ شود و اگر باتری به کندی شارژ شود ممکن است نشان دهنده مشکل در باتری باشد. گوشی ای که باتری آن سالم است زیاد داغ نمی شود. گوشی ای که باتری سالمی دارد برای بارگذاری اطلاعتش مدت زمان زیادی نیاز نیست. از نشانه های آسیب دیدگی باتری گوشی این است که گوشی خود به خود ممکن است خاموش شود.

یک باتری ایده آل چه ویژگی هایی دارد؟

برای اینکه بتوانید تشخیص دهید که باتری یک گوشی ایده آل است باید در شرایط مختلف مدت زمان نگهداری شارژ توسط باتری را بررسی کنید. این شرایط عبارتند از:

مدت زمانی که گوشی می تواند بدون استفاده از آن روشن بماند مدت زمانی که گوشی در حالت مکالمه می تواند روشن بماند مدت زمانی که گوشی در حالت وبگردی گوشی به روشن بماند مدت زمانی که در حالت تماشای فیلم گوشی می تواند روشن بماند

یک باتری ایده آل چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین باتری های گوشی های سامسونگ

اکثر افراد در هنگام خرید گوشی توجه دارند تا گوشی ای خریداری کنند که باتری قوی و با دوامی داشته باشد. گوشی های بسیاری وجود دارند که باتری آنها دوام بالایی دارند و گوشی های سامسونگ از این قاعده مستثنی نیستند. برند سامسونگ یکی از برند های محبوب در بازار می باشد که گوشی های قدرتمندی ارائه می دهند که می تواند اگر بخواهید بدانید که در بین گوشی های سامسونگ کدام باتری بهتر و قوی تری دارند باید قبل از خرید گوشی دربارع این موضوع تحقیق و بررسی کنید. در ادامه با تعدادی از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر طول عمر باتری آشنا خواهید شد.

باتری گوشی سامسونگ Galaxy A21s: این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی می باشد و شارژر آن سریع شارژ می کند. باتری این گوشی یکی از پر ظرفیت ترین گوشی ها در میان گوشی های سامسونگ و همچنین در میان گوشی های دیگر نیز یکی از بهترین ها می باشد. اگر به دنبال یک گوشی عالی هستید که علاوه بر باتری پر قدرت دارای سیستم نرم افزاری و سخت افزاری قوی ای باشد این محصول می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. باطری گوشی سامسونگ Galaxy A9 pro: این مدل گوشی های سامسونگ دارای باتری قدرتمند با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت می باشد. Galaxy A9 pro دارای شارژر فوق العاده ای می باشد که طی 2 ساعت می تواند باتری آن را به طور کامل شارژ کند. این گوشی باتوجه به عملکرد درخشان خود از نظر باتری در میان رقیبان توانسته رتبه دوم را پس از Galaxy M51 به خود اختصاص دهد. باتری اصلی گوشی سامسونگ GALAXY Tab A 9.7 : ظرفیت باتری این گوشی 6000 میلی آمپر ساعت می باشد که می تواند برای مدت زیادی این گوشی را پشتیبانی کند مشکلی که وجود دارد شارژر این محصول می باشد که 15 واتی می باشد 2.5 ساعت زمان می برد تا بتواند این باتری قدرتمند را کاملا شارژکند، با این حال باز هم این گوشی در رده بندی بهترین گوشی های سامسونگ از نظر باتری قرار دارد. گوشی سامسونگ Galaxy M52 : Galaxy M52 دارای باتری قدرتمندی با ظرفیت 7000 میلی آمپر بر ساعت می باشد که یکی از بهترین گوشی ها از نظر باتری می باشد. این مدل نیز مانند مدل قبل دارای یک شارژر 15 واتی می باشد که حدودا 3 ساعت طول می کشد تا باتری را 100% شارژ کند.

بهترین باتری های گوشی های سامسونگ

جدول مدت زمان روشن ماندن مستمر

مدل گوشی

استند بای

مکالمه تلفنی

وبگردی

تماشای فیلم

Galaxy M51

156 ساعت

53 ساعت

17 ساعت

25 ساعت

Galaxy A42

144 ساعت

41 ساعت

19 ساعت

24 ساعت

Galaxy M30s

130 ساعت

35 ساعت

16 ساعت

21 ساعت

Galaxy A31

124 ساعت

32 ساعت

16 ساعت

20 ساعت



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits