دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
امکان خرید مستقیم فرش از کارخانه فرش کوروش
0
زمان مطالعه: 7 دقیقه
کارخانه فرش کوروش یکی از تولید کنندگان فرش کاشان می باشد که انواع مدل فرش ماشینی را با کیفیت بالا و قیمت ارزان عرضه می کند. اگر قصد خرید فرش را دارید، ما خرید مستقیم فرش از کارخانه فرش کاشان را به شما پیشنهاد می کنیم.

در سال های اخیر، استفاده از اینترنت برای جستجو محصولات و برند ها بسیار متداول شده است. افراد زیادی کالای مورد نظر خود را از اینترنت جستجو و از سایت های معتبر خریداری می کنند. برخی از برند ها نیز برای دسترسی راحت تر خریداران به تولیدات شان، اقدام به راه اندازی وبسایت فروش برای خود نمودند و محصولات کارخانه بدون واسطه و قیمت ارزان تر به دست خریدار می رسد. فرش نیز از لوازم ضروری منازل می باشد، که خانواده ها وقت زیادی را جهت انتخاب و خرید فرش صرف می نمایند. کارخانه فرش کوروش یکی از تولید کنندگان فرش کاشان می باشد که انواع مدل فرش ماشینی را با کیفیت بالا و قیمت ارزان عرضه می کند. اگر قصد خرید فرش را دارید، ما خرید مستقیم فرش از کارخانه فرش کاشان را به شما پیشنهاد می کنیم.

تولیدات کارخانه فرش کاشان

کارخانه فرش کاشان

کارخانه فرش کوروش، در زمینه تولید فرش های ماشینی متنوع از نظر شانه و تراکم، نقشه و طرح، ابعاد و... فعالیت دارد. و هرسلیقه ای را برای خرید از این مجموعه راضی خواهد نمود. فرش جدید کاشان از به روز ترین طرح ها که توسط طراحان زبردست ایرانی ترسیم شده است. این نقوش به صورت مدرن و کلاسیک و یا ترکیبی از این دو هستند، و اصالت نقشه های ایرانی را به همراه دارند.

نخ و الیاف مورد استفاده در فرش های ماشینی این مجموعه، از جمله بهترین و با کیفیت ترین مواد می باشد. همه فرش های تولید کارخانه کوروش از الیاف درجه یک اکریلیک هیت ست شده بافته شده اند. فرش های اکریلیک ویژگی های منحصر به فردی چون، عدم پرزدهی، مقاومت بالا در برابر حرارت و گرما، عدم جذب گرد و خاک و اسجاد حساسیت و آلرژی هستند. به همین دلیل این فرش ها طرفداران زیادی دارند و جزو فرش های رپفروش می باشند.

کارخانه فرش ستاره کوروش همیشه سعی دارد تولید فرش باکیفیت را با قیمت ارزان به مشتریان عرضه کند، به همین دلیل تولیدات این مجموعه خریداران زیادی دارد. قیمت فرش های کارخانه کوروش در حدود ۲۰ تا ۳۰ ٪ ارزان تر از بازار فرش است و دلیل این قیمت ارزان، عرضه مستقیم از کارخانه می باشد. فرش های‌ ماشینی این مجموعه فارغ از زیبایی ظاهری، دارای کیفیت مناسب و قیمت ارزان نیز می باشند.

خرید مستقیم از کارخانه فرش کوروش

تولیدات کارخانه فرش کوروش، به دلیل حذف واسطه و هزینه های اضافی از زمان پایان بافت تا رسیدن به بازار، با قیمت کارخانه و به صورت مستقیم به فروش می رسند. کارخانه فرش کاشان برای رفاه و رضایت مشتریان امکان خرید حضوری و غیر حضوری (آنلاین) را برای مشتریان فراهم کرده است.

با خرید مستقیم فرش از کارخانه کوروش می توانید فرش هایی با بهترین کیفیت و قیمت ارزان خریداری نمایید. قیمت فرش های تولید کارخانه فرش کوروش، از قیمت همان فرش در بازار فرش پایین تر است، به همین دلیل خریداران مایل به خرید فرش به صورت مستقیم از کارخانه کوروش می باشند.

مزایای خرید مستقیم از کارخانه فرش کوروش

از جمله مزیت های خرید مستقیم فرش از کارخانه، کیفیت بالای محصول، تنوع طرح و رنگ و قیمت ارزان و مناسب قابل اشاره است. کارخانه فرش کوروش با روش های خرید مستقیم (حضوری) و خرید آنلاین (غیر حضوری)، اقدام به فروش محصولات خود نموده است. در ادامه به تعدادی از مزایای خرید مستقیم فرش از کارخانه کوروش اشاره می کنیم:

با توجه به عرضه مستقیم از کارخانه، قیمت فرش ها بسیار مقرون به صرفه و ارزان تر از بازار خواهد بود. ایجاد ارتباط مستقیمی بین تولید کننده و خریدار، و آگاهی تولید کننده از سلیقه و نیاز مشتریان. در خرید مستقیم فرش ماشینی کاشان، می توان از کیفیت و اصالت فرش اطمینان داشت. و مشتری نگرانی از بابت تقلبی بودن فرش نخواهند داشت. با حذف واسطه و دلال در فرآیند خرید فروش، دیگر نگرانی برای تولید کننده جهت سواستفاده از نام و شهرت برند خود وجود ندارد.

از دیگر مزایای خرید مستقیم فرش از کارخانه، خرید جدید ترین فرش های ماشینی در ابعاد مختلف ۴ متری، ۶ متری، ۹ متری و ۱۲ متری با قیمت ارزان به طور مستقیم از کارخانه فرش می باشد. کارخانه فرش کوروش این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که در تمامی فرش های تولیدی، از بهترین متریال استفاده نموده است. و به دلیل حذف هزینه های اضافی، تبلیغات و حمل و نقل، قبوض و...، فرش ها را با پایین ترین قیمت به دست خریدار می رساند.

خرید حضوری فرش کاشان

فرش کوروش

افرادی که مایلند به صورت حضوری از تولیدات کارخانه فرش کوروش دیدن نمایند، می توانند به نمایشگاه این مجموعه واقع در تهران و کاشان مراجعه و از انواع فرش ماشینی دیدن نمایند. در نمایشگاه فرش کوروش انواع فرش های ماشینی ۵۰۰ شانه، ۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه، با طرح و رنگ های مختلف موجود می باشد، که افراد می توانند فرش مورد دلخواه خود را خریداری کنند. لازم به ذکر است که همه فرش های این نمایشگاه به قیمت کارخانه و ارزان تر از بازار فرش می باشد.

خرید اینترنتی فرش کاشان کورورش

با توجه به مدرن شدن سبک زندگی و کمبود وقت برای خرید حضوری، خیلی از افراد تمایل به خرید آنلاین دارند. این افراد می توانند در طول ساعات شبانه روز و از هر مکانی، با مراجعه به وبسایت کارخانه فرش کوروش طرح ها و مدل های متنوع موجود در سایت بررسی نموده و به آسانی فرش مورد نظر خود را سفارش دهند.

تمامی فرش های تولید کارخانه فرش کوروش از طرح و رنگ های متنوع و جدید ترین نقشه ها و بهترین کیفیت نخ و الیاف بافته می شوند گارانتی ۵ ساله همراه این محصولات، گواه بالا بودن کیفیت تولیدات کارخانه فرش کوروش می باشد. و در صورت نارضایتی مشتری و وجود ایراد از نظر رنگ و لطافت و کیفیت، مشتری بعد از خرید می تواند از ضمانت رفع مشکل یا تعویض فرش استفاده نماید. بنابراین از دیگر مزایای خرید مستقیم از کارخانه فرش کاشان می توان به اطمینان در خرید فرش و پیگیری راحت آن اشاره نمود.

فروشگاه آنلاین فرش کوروش دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و مردم با اطمینان می توانند برای خرید انواع فرش ماشینی ثبت سفارش نمایند. بنابراین بعد از ثبت سفارش مشتری در سایت فروشگاهی، سفارشات مستقیم وارد چرخه تولید می شود و بعد از بافت فرش، محصول به سرعت به مقصد خریدار ارسال خواهد شد.

خرید فرش ارزان قیمت از کارخانه فرش کوروش

فرش هالیدی فیلی

در خرید مستقیم فرش از کارخانه فرش کوروش، هیچ واسطه و دلالی وجود ندارد و فرش ها با قیمت تولیدی به خریداران ارائه خواهد شد. قیمت فرش با نرخ کارخانه در حدود ۲۰ ٪ تا ۳۰ ٪ ارزان تر از قیمت همان فرش در بازار می باشد. بنابراین خریداران عزیز می توانند بهترین فرش ماشینی را، با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزل خود، با مناسب ترین قیمت به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کنند.

کلام آخر

فرش کوروش

کارخانه فرش کاشان تولید کننده انواع متنوع فرش ماشینی در طرح و رنگ و ابعاد مختلف می باشد و تمامی تولیدات این مجموعه با قیمت کارخانه، و با ضمانت نامه ۵ ساله و گارانتی فروش به مشتریان سرتاسر کشور عرضه می شود. فرش کوروش این اطمینان را به مشتریان محترم خود می دهد که سفارشات خریداری شده خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و به سلامت درب منزل دریافت کنند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits