دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی بهترین و پرفروش ترین فیلم های 2021
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
در این نقد و بررسی 3 فیلم پرطرفدار 2021 را به شما معرفی میکنیم .

1-فیلم Wrath of Man یا خشم مردانه

گای ریچی سال گذشته با فیلم The Gentlemen بازگشتی به سبک و سیاق فیلم‌های خودش داشت و توانست یک اثر با کیفیت و جذاب را تقدیم طرفدارانش کند. حالا مدتی می‌شود که نسخه با کیفیت فیلم Wrath of Man، اثر جدید گای ریچی منتشر شده است؛ فیلمی که در آن شاهد همکاری دوباره این کارگردان بریتانیایی با جیسون استاتهام هستیم. خیلی خلاصه ریچی و استاتهام در فیلم‌هایی چون فیلم Lock, Stock and Two Smoking Barrels، فیلم Snatch و فیلم Revolver همکاری کرده بودند و فیلم خشم مردانه درواقع چهارمین فیلم مشترک این دو نفر است. این فیلم اکشن پیش از این با نام Cash Truck (کامیون حمل پول) شناخته می‌شد که درواقع بازسازی آمریکایی یک فیلم فرانسوی دلهره‌آور به‌نام فیلم Le Convoyeur است. در این فیلم استاتهام نقش شخصیتی به‌نام H را بر عهده دارد که وارد یک شرکت کامیون حمل پول برای اهدافی مرموز و نامشخص می‌شود.

مشاهده رایگان فیلم فیلم Wrath of Man یا خشم مردانه

2-فیلم conjuring 3 یا احضار 3

فیلم احضار ۳ نمی‌گذارد یک‌لحظه هم آرام و قرار داشته باشید. این هشتمین فیلم در کارنامۀ تهیه‌کنندگی جیمز وان و چهارمین فیلمی است که پاتریک ویلسون و ورا فرمیگا در آن همبازی می‌شوند؛ زوجی درباره پرونده‌ها و ماجراهای ماورائی تحقیق می‌کنند و با ارواح خبیث و نیروهای خطرناک و شیطانی سروکار دارند. این پرونده‌ها در مورد موضوعات مختلفی هستند، از خانه‌های جن‌زده گرفته تا عروسک‌های شیطانی و راهبه‌های ترسناک. در این فیلم جدید هم آنها سراغ یکی دیگر از همین ماجراها می‌روند، پس خودتان را آماده کنید که قرار است حسابی بترسید!

جیمز وان و دیوید لزلی جانسون مک‌گولدریک نمی‌گذارند یک‌لحظه هم آرام و قرار داشته باشید. شخصیت‌های فیلم وحشت‌زده هستند، اجسام و وسایل خانه روی هوا معلق می‌شوند و به اطراف حرکت می‌کنند! و در همین حین، لورن و اد سعی دارند روح خبیث را از وجود دیوید گلتزل ۱۱ ساله (با بازی جولیان هیلیارد) بیرون بکشند. چنین صحنه‌ای ما را به یاد فیلم‌های مختلفی می‌اندازد، مثل جن‌گیر (Exorcist)، روانی (Psycho) و درخشش (Shining)، اما سری فیلم‌های احضار امضای منحصربه‌فرد خودشان رادارند که آنها را به آثاری فراموش‌نشدنی تبدیل کرده است. مایکل چاوز، کارگردان این فیلم (و همچنین کارگردان فیلم نفرین لیورونا) از طریق کلوز‌آپ‌هایی که با لنز واید می‌گیرد ترس را آرام‌آرام به جان بیننده می‌اندازد و با صداهای مخوف و فضاهای تاریک و روشن، کاری می‌کند که از ترس در صندلی‌تان فروبروید.

مشاهده رایگان فیلم The Conjuring3 یا احضار 3

معرفی بهترین و پرفروش ترین فیلم های 2021

3- فیلم cruella

کاراکتر Cruella در انیمیشن یک زن میانسال بود که رذالت و بدجنسی از سرتاپایش می‌بارید و دو نوچه کودن هم داشت که بله قربان‌گوی او بودند. کروئلا در دیگر آثاری هم که سر و کله‌اش پیدا شد تقریبا چنین زنی بود و حتی در نسخه لایواکشن دهه نود که «گلن کلوز» نقش آفرینی این کاراکتر را برعهده داشت، همچنان خلق و خوی کاراکتر انیمیشنی حفظ شده بود و تغییرات اندکی به آن داده شده بود.

مشاهده رایگان فیلم کروئلا

واقعیت اینجاست که دیزنی اساسا چندان با «تغییر» میانه خوشی ندارد و دوست ندارد به فرمول‌های موفق آمیز پیشین دست بزند. این استودیو ترجیح می‌دهد که سنتی و محتاط رفتار کند و تا جای ممکن دست به برجی که آرام آرام طی ده‌ها سال چیده نزند. با این وجود فرمول تغییر شخصیت‌های منفی در فیلم Maleficent جواب داده بود و چراغ سبز Cruella هم از همینجا داده شد. دیزنی حالا دو سری لایواکشن بر اساس انیمیشن‌های کلاسیکش دارد: یکی بازسازی خود انیمیشن‌ها که معمولا واو به واو نسخه کلاسیک پیش می‌رود و یکی خلق یک داستان Origin (ریشه‌ای) از کاراکترهای منفی این انیمیشن‌ها که کمترین شخصیت پردازی را نسبت به قهرمانان داشتند.

معرفی بهترین و پرفروش ترین فیلم های 2021



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits