دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نکاتی که باید قبل از خرید روشویی بدانید
0
زمان مطالعه: 6 دقیقه
اگر تصمیم دارید یک روشویی جدید بخرید، ادامه این مطلب را از دست ندهید؛ چراکه در ادامه به مهم‌ترین نکاتی که لازم است قبل از خرید روشویی بدانید اشاره کرده‌ایم.

روشویی یکی از مهم‌ترین قسمت‌های سرویس بهداشتی است؛ بنابراین ارزش دارد که برای انتخاب یک روشویی خوب وقت بگذارید. طیف گسترده‌ای از روشویی‌ها با سبک‌ها و طرح‌های مختلف وجود دارند و شما می‌توانید آنها را به ‌راحتی به صورت آنلاین، برای خانه خود خریداری کنید. اما پیش از اقدام به خرید، نکاتی را باید در نظر بگیرید که پس از معرفی انواع روشویی به آنها خواهیم پرداخت. علاوه‌بر این شما را با بهترین فروشگاه در زمینه تولید و فروش انواع مدل‌های روشویی، فروشگاه آنلاین پخش تهران به آدرس www.pakhshetehran.com آشنا خواهیم کرد.

خرید روشویی بر اساس انواع سبک‌های موجود

روشویی دیواری

نکاتی که باید قبل از خرید روشویی بدانید

روشویی‌های دیواری، دارای اشکال و اندازه‌های مختلف و بهترین گزینه برای صرفه‌جویی در فضا هستند. از دیگر مزایای روشویی‌های دیواری این است که می‌توانند در هر ارتفاعی ثابت بمانند. انتخاب این مدل، زمانی که می خواهید برای خرید روشویی متناسب با قد کودکتان اقدام کنید، بسیار مفید است. در این حالت شما به یک روشویی کوچک نیاز دارید که در ارتفاع کمتر نصب شود.

روشویی روسنگی

نکاتی که باید قبل از خرید روشویی بدانید

این نوع روشویی در بالای پیشخوان حمام یا کابینت نصب شده است. به نظر می‌رسد که یک کاسه جداگانه در بالای پیشخوان است. این مدل، دارای ظاهری مدرن و لوکس و به سبک مد روز است. روشویی‌های روکار، دارای طیف گسترده‌ای از اشکال و اندازه‌ها، متناسب با سرویس بهداشتی شما هستند. در این نوع روشویی لوله‌ها در زیر پیشخوان یا در کابینت زیری، پنهان خواهند شد.

روشویی توکار و نیمه توکار

نکاتی که باید قبل از خرید روشویی بدانید

روشویی توکار نوع سنتی و کمتر متداول روشویی است که معمولاً به‌عنوان بخشی از یک کابینت یا میز به شمار می‌رود. روشویی فرورفته، به‌جای قرارگرفتن در بالای پیشخوان، زیر آن قرار می‌گیرد. این مدل، یک پیوستگی دلپذیر بین کانتر و روشویی را ارائه می‌دهد.

یک روشویی نیمه توکار، تا حدی در یک کابینت یا میز کار فرورفته است، به‌طوری که فقط لبه یا قسمت جلوی روشویی قابل‌ مشاهده است. این بدان معنی است که لوله‌کشی نیز پنهان است.

روشویی ایستاده

نکاتی که باید قبل از خرید روشویی بدانید

همان‌طور که از نام آن پیداست، این روشویی‌ها بدون هیچ پشتیبانی نصب شده و به طور مستقل ایستاده‌اند. از این روشویی‌ها می‌توان برای ایجاد ظاهری کاملاً مدرن و لوکس برای حمام و سرویس بهداشتی استفاده کرد. با خرید یک روشویی ایستاده، ظرافت‌های هنری بسیاری را می‌توانید در دکوراسیون سرویس بهداشتی خود اعمال کنید.

روشویی پایه‌دار و نیم پایه

نکاتی که باید قبل از خرید روشویی بدانید

اکثر ما سبک روشویی کلاسیک را می‌شناسیم و درواقع، اولین سبکی است که وقتی به روشویی فکر می‌کنیم به ذهن ما خطور می‌کند. در مدل پایه‌دار، پایه‌ای در زیر روشویی وجود دارد که تا کف سرویس بهداشتی می‌رود و تمام اتصالات لوله را پنهان می‌کند. روشویی پایه چینی کنار دیوار نصب می‌شود بنابراین پایه آن به طور کامل وزن روشویی را نمی‌گیرد. از مدل پایه‌دار می‌توان برای پنهان کردن لوله‌ها استفاده کرد. اگر لوله‌ها به داخل دیوار می‌رود، یک روشویی نیمه پایه یا دیواری نصب کنید.

روشویی نیم پایه نیز، به‌صورت دیواری نصب می‌شود. کاربرد پایه در روشویی یک روش عالی برای پنهان کردن لوله است و جلوه‌ای شیک و زیبا به سرویس بهداشتی می‌دهد.

نکاتی که باید در هنگام خرید روشویی در نظر بگیریم

طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی اهمیت بسزایی دارد، به همین دلیل روشویی که انتخاب می‌کنید، باید نیازهای خاص شما را برآورده کند. نکاتی کلی وجود دارد که به شما کمک می‌کند، پیش از خرید روشویی، مدل متناسب با سرویس بهداشتی و سلیقه خود را پیدا کنید. مواردی که باید در نظر گرفت به شرح زیر هستند:

  • اندازه: روشویی‌ها در اشکال و اندازه‌های مختلف متناسب با مکان‌های مختلف مانند اتاق رخت‌کن یا اتاق مجلسی هستند؛ بنابراین بهتر است، اندازه فضای خود را در نظر بگیرید. مثلاً حوضچه‌ای که در گوشه دیوار کار می‌شود، فضای کمتری را می‌گیرد و روشویی‌های پایه‌دار، به‌راحتی در فضاهای بزرگ به کار می‌روند.
  • نصب: روشویی‌های مختلف به روش‌های خاصی نصب می‌شوند؛ مانند روشویی‌‎های نصب شده روی دیوار، یا در بالای پیشخوان یا کابینت. مثلاً روشویی دیواری را در هرجایی نمی‌توان نصب کرد؛ بنابراین همیشه بررسی کنید که روشویی با مکان و سبک دلخواه شما متناسب باشد. همچنین باید توجه داشته باشید که به چه لوازم جانبی برای روشویی احتیاج دارید، و آنها را برای خرید در نظر بگیرید.
  • انتخاب شیر آب مناسب: شما به یک شیر آب متناسب با سبک روشویی و مکان موردنظر نیاز دارید. به ‌عنوان‌ مثال، بعضی از روشویی‌ها، فقط ۱ سوراخ شیر مرکزی دارند؛ بنابراین به یک شیر میکسر نیاز دارند، درحالی‌که در برخی دیگر ۲ شیر آب سرد وگرم جداگانه وجود دارد.

خرید روشویی در مجموعه پخش تهران

با توجه ‌به آنچه گفته شد، سبک‌ها و اشکال مختلفی از روشویی وجود دارند. شما می‌توانید انواع مدل‌های روشویی جدید را از مجموعه پخش تهران خریداری کنید. این مجموعه، پاسخگوی نیازهای شما در این زمینه خواهد بود و افراد با سلایق مختلف می‌توانند رضایت کاملی از خرید خود داشته باشند. قیمت روشویی در مجموعه پخش تهران، تابع عملکرد دلال‌ها نبوده و ثابت است. قیمت انواع روشویی در وب سایت مجموعه پخش تهران به نشانی www.pakhshetehran.com قرار داده شده است؛ با این وجود شما می‌توانید روشویی موردنظر خود را با توجه به قیمت آن از فروشگاه آنلاین پخش تهران به راحت‌ترین شکل ممکن خریداری کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits