دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سینک ظرفشویی ارزان و مدرن را از سیلوریراق خریداری کنید!
0
زمان مطالعه: 7 دقیقه
سینک ظرفشویی ارزان، به عنوان یکی از اصلی ترین و پرکاربردترین بخش های دکوراسیون آشپزخانه، ایفای نقش می کند.

سینک ظرفشویی ارزان این عضو جدانشدنی با کاربرد بالایی که دارد نمی توانید یک روز آن را در حال استراحت ببینید، مگر آنکه در خانه نباشید. به دلیل شستشوی چربی، آلودگی و مانده غذاها درون سینک ظرفشویی آشپزخانه انجام میشود، بنابراین جنس مرغوب و ابعاد مناسب آن می تواند آسودگی بیشتری برای شما داشته باشد و همچنین طول عمر بیشتری را برای خودش رقم بزند.

در واقع می توان گفت که سینک، یکی از مهم ترین وسایل در هر خانه و آشپزخانه ای می باشد. وسیله ای که تمامی افراد خانواده هر روز چندین بار از آن استفاده می کنند. در هنگام خرید سینک، انتخاب بهترین و مناسب ترین سینک ظرفشویی چه از لحاظ قیمت و چه از نظر ظاهر ضروری به نظر می رسد. اولین نکته ای که باید در هنگام خرید سینک ارزان، باید به آن توجه داشته باشید؛ اندازه مناسب آن است.

امروزه سینک های آشپزخانه در مدل های مختلفی طراحی و تولید میشوند، که برخی از آنها دارای یک بخش و برخی دیگر دارای دو بخش و تعداد دیگری از آنها با توجه به بزرگی خود از سه قسمت تشکیل شده اند. از دیگر موارد قابل توجه در هنگام تهیه سینک ظرف شویی، جنس آن و همچنین طریقه نصب کردن آن می باشد. زیرا برخی از انها به صورت روکار و بعضی دیگر در داخل کابینت نصب میشوند.

انواع سینک ظرفشویی ارزان:

سینک های ظرفشویی خارجی و ایرانی از لحاظ جنس به مدل های مختلفی تقسیم میشوند که شامل موارد زیر می باشد:

استیل گرانیتی شیشه ای سرامیکی

سینک استیل:

سنکهای استیل معمولی ترین مدل لگن ظرفشویی در آشپزخانه می باشد؛ که دارای مدل روکار، توکار و زیرکار است. استیلی که در ساخت این نوع محصولات به کار می رود بدون آلیاژ هستند تا در برابر رطوبت خاصیت ضدزنگ داشته باشند و تغییررنگ ندهند. ضخامت استیل به کار رفته در سینک بهتر است که بین 16-18 میلی متر باشد.

سینک ظرفشویی شیشه ای:

سینی این نوع از سینک های ظرفشوی، از جنس شیشه سکوریت نشکن است و لگن آن از جنس استیل است. این مدل محصول چندسالی است که در بازار رونق زیادی پیدا کرده است و به دلیل مشکلات فراوان خرید و فروش آن کاهش پیدا کرده است. این محصول معایب بسیار زیادی دارد به نمونه نشان دادن لکه آب و خط و خش بسیار زیاد است؛ زیرا این مدل سینک تنها برای زیبایی بیشتر است.

سینک ظرفشویی ارزان و مدرن را از سیلوریراق خریداری کنید!

سینک گرانیتی:

اسن محصول ساخته شده از سنگ گرانیت، رزین و مواد دیگر می باشد که در رنگ های مشکی، قهوه ای، دودی، کرم و بژ تولید می شوند. سینک ظرفشویی گرانیتی، از مواد پلیمری ساخته شده است. سینک گرانیتی را با نام سینک کورین هم می شناسند. اما این محصول هم مانند مدل های دیگر نیز عیب و ایرادهایی همچون شکسته شدن، ترک برداشتن دارد. اما بهتر است این نکته را یادآور شویم که اگر سینک گرانیتی باکیفیت باشد و از یک برند معتبر خریدای شود چنین مشکلاتی به وجود نمی آید.

سینک سرامیکی:

این نوع سینک از سرامیک ساخته شده است. افرادی که تمایل دارند تا این محصول را با سایر آشپزخانه خود هماهنگ کنند پیشنهاد میشود که از یک سینک ظرفشویی سرامیکی با رنگ سفید استفاده کنند. سینک سرامیکی، در مقابل ضربه و خش مقاومت خوبی دارد و تمیزکردن آن نیز ساده می باشد، اما با این وجود قیمت بالایی دارد.

راهنمای انتخاب مناسب ترین سینک ظرفشویی

به کمک راهنمای خرید سینک ظرفشویی و با در نظر گرفتن نکات زیر، می توانید محصولی را بخرید که سال ها بدون مشکل برای شما کار کند.

عمق لگن: اگر می خواهید بهترین سینک ظرفشویی خارجی و یا ایرانی را پیدا کنید، سعی کنید حتما به عمق آن توجه کنید. لگن های ظرفشویی عمق های متفاوتی دارند: 14، 18، 20 و 22 سانتی‌متر. هرچه عمق آن بیشتر باشد، کیفیت سینک بالاتر است.

ضخامت ورق: از دیگر نکات در هنگام خرید سینک در نظر گرفتن ضخامت آن می باشد. زیرا ضخامت بهترین مارک سینک ظرفشویی موجود در بازار 0.6، 0.8، 1 و 1.2 میلی‌متر است. ضخیم بودن ورق سینک با کیفیت آن رابطه مستقیم دارد.

نوع ورق: نکته دیگر در خرید انواع سینک ظرف شویی، نوع ورق است. جنس ورق یا استیل ساده است، یا استیل آجدار که در مقابل خط و خش مقاومت بیشتری دارد، اما تمیز کردن آن زحمت زیادی دارد.

بهترین سینک ظرفشویی ایرانی

تا اینجا درمورد مهم ترین نکات درمورد خرید سینک ظرفشویی صحبت کردیم، اما در این شرایط این سوال پیش می آید که بهترین مارک سینک کدام است؟

با وجود چندین برند ایرانی که محصولات بسیار شیک و باکیفیت تولید می کنند، نمی توان تنها یک مدل را به عنوان بهترین سینک ایرانی انتخاب کرد و یک برند را به عنوان برترین مارک سینک معرفی کرد. بهترین مارک های سینک ظرفشویی داخلی را می توانید بین انواع سینک ظرفشویی اخوان، استیل البرز، بیمکث، کن و ایلیا استیل پیدا کنید. البته کیفیت این برندها روز به روز در حال رشد می باشد.

سینک ظرفشویی ارزان و مدرن را از سیلوریراق خریداری کنید!

خرید و قیمت بهترین سینک ظرفشویی آشپزخانه

سینک ظرفشویی، از جمله ابزار و تجهیزاتی است که در تمامی خانه ها و آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و کیفیت و زیبایی آن هم نقش بسیار مهمی را در کیفیت محیط آشپزخانه ایفا میکند. سینک ظرفشویی، محلی برای شست و شوی ظروف و حتی برخی مواد غذایی می باشد و دقت در انتخاب سینک مقاوم با طراحی کارآمد و متیال مرغوب، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. انواع سینک ظرفشویی ارزان، در سه مدل توکار، روکار و زیرصفحه ای تولید میشود و افراد با توجه به سلیقه، بودجه و فضای آشپزخانه خود می توانند نسبت به خرید گزینه ی ایده آل برای منزل خود اقدام نماید.

طبیعتا هزینه و قیمت سینک با توجه به برند تولیدکننده آن، مزایای سینک ظرفشویی، جنس و نوع نصب آن قابل تغییر می باشد. به همین دلیل نمی توان قیمت مشخصی را برای سینک های ظرفشویی در نظر گرفت. پیش از خرید سینک بهتر است که بودجه خود را مشخص کنید و سپس با توجه به هزینه، میزان استفاده از سینک، نوع کابینت ها و ... با مشورت متخصصان و فروشندگان بهترین محصول را خریداری کنید.

در ادامه یکی از بزرگ ترین مراکز فروش انواع سینک های ایرانی و خارجی را به شما معرفی میکنیم...

خرید سینک ظرفشویی ارزان قیمت و باکیفیت در فروشگاه سیلور یراق

همانطور که گران ترین محصولات همیشه بهترین کیفیت را ندارند، سینک هایی هم وجود دارند که با قیمت مناسب دارای کیفیت مناسبی هستند و از مواد مرغوبی ساخته شده اند و پس از گذشت زمان نیز از بین نمی روند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که در صورت تمایل و وجود منابع مالی مناسب به سراغ سینک هایی بروید که هم با کیفیت هستند و هم اینکه از لحاظ بصری جلوه خاصی را به آشپزخانه شما می دهند. برای اینکه یک خرید راحت و مطمئن را تجربه کنید، می توانید خرید سینک ظرفشویی؛ را از فروشگاه silveryaragh تجربه کنید. انواع سینک ظرفشویی: سنگی، سینک گرانیتی، سینک اخوان، سینک استیل البرز و... و دیگر وسایل و تجهیزات خانه و آشپزخانه، توانسته است نیاز مشتریان خود را برای تهیه محصولات باکیفیت و مرغوب برطرف کند. از خدمات ارائه شده سایت سیلور یراق می توان به قیمت مناسب و ارسال سفارش در سریع ترین زمان ممکن اشاره کرد. به غیر از فروشگاه سیلوریراق، فروشگاه digikala نیز در فروش سینک ظرفشویی در داخل ایران فعالیت ویژه ایی دارد و در خارج از ایران می توانید از فروشگاه amazon بهره ببرید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

مهدی میبدی | ۲ سال پیش
واقعا یکی از دغدغه های امروز مردم اینه که بتونن وسایل خونشونو با قیمت کمتر و متناسب تر خریداری کنند. و خب فروشگاه اینترنتی وی نوین هم به خوبی این کار انجام داده! به خصوص که برای خرید سینک ظرفشویی امکان خیلی خوبی رو فراهم کرده. محتوای خیلی خوبی بود. ممنون از انتشار این محتوای مفید و کاربردی.
در پناه حق باشید.
0
0

hits