دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
برندهای ایتالیایی فعال و پرفروش تجهیزات ساختمانی در ایران کدامند؟
0
زمان مطالعه: 5 دقیقه
وقتی صحبت از خرید تجهیزات و لوازم خانگی می شود اولین چیزی که ذهن شما را درگیر می کند برند و کشور سازنده و کیفیت آن در برابر قیمت محصول می باشد.

این معیارهای مهم می تواند تاثیر مستقیم یک خرید موفق را به همراه استفاده خوب و راضی کننده از لوازم نام برده پدیدار کند.

کیفیت تنها مقوله ای است که بیش از هر معیار دیگری مورد توجه خریداران قرار می گیرد.این المان رابطه مستقیمی با نوع برند، و قیمت آن خواهد داشت.

تجهیزات آشپزخانه که این روزها بیش ازسایر کالاها مد نظر قرار گرفته به جهت کارایی و استفاده بیشتر و مداوم تر نسبت به سایرین باعث شده تا برندهای زیادی را به این عرصه بکشاند.

گاز صفحه ای، هود اشپزخانه،سینک ظرفشویی،فر و مایکرو و ها، شیرآلات آشپزخانه،یخچال و ماشین ظرفشویی، و ماشین لباسشویی از مهمترین این محصولات در فضای آشپزخانه ها می باشد.

برندهای ایتالیایی فعال و پرفروش تجهیزات ساختمانی در ایران کدامند؟

ایرانی بخریم یا خارجی

این سوالی است که 100 درصد مشتریان همیشه از فروشنده ها می پرسند. این به آن جهت است که احساس می کنند که فروشنده ها به دلیل کار مداوم و شناخت برندها در بازار می توانند راهنمای خوبی برایشان باشند.

اما بعضا بدانید که آنها همیشه خیرخواه شما نبوده و در اولویتشان سود حاصله از محصول خواهد بود.

خرید کالای ایرانی همانقدر که خرید کالای خارجی می تواند چالش برانگیز باشد برای شما اتفاق می افتد.

امروزه در بازار ایران برندهای ایرانی بزرگی همچون اسنوا،کلایبرگ،اخوان،استیل البرز و ... سهم زیادی را در این عرصه به خود اختصاص دادند.

کیفیت این برندها متاثر از فاکتورهای گونتگونی همچون تعداد تیراژ ماهیانه، قیمت نهایی کالا، خدمات و گارانتی محصول، و برندینگ و میزان فروش آنهاست.

قاعدتا برندی که در ماه 10000 تولید داشته تمرکز کمتری را روی کیفیت قرار داده و عمده فوکوس خود را بر روی تعداد می گذارد. از این رو می توان گفت برندهای اخوان و استیل البرز در این رده می گنجند.

در بازار برندهای خارجی اما تفاوت فاحش تری وجود خواهد داشته و شما با مشکلات بزرگتری روبرو می شوید.

در سال های اخیر به دلیل تمایش مشتریان به برندهای خارجی فروشندگان در کشورهایی نظیر چین و ترکیه اقدام به ثبت سفارش تجهیزات آشپزخانه با برندهایی مشابه ترندهای اروپایی کرده اند.

بزرگترین مشکل آنها عدم کیفیت محصول و خارج بودن از شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. از این گونه برندها می توان به لتو،آروما،اصیل،فرامکو،فررو و ... اشاره کرد.

برندهای ایتالیایی فعال و پرفروش تجهیزات ساختمانی در ایران کدامند؟

خارجی های معروف بازار

حتی اگر شما شناختی از برندهای قوی خارجی در بازار نداشته باشید، با یک جستجوی ساده در اینترنت و بازار برایتان محرز می گردد که رده بندی این برندها چگونه اتفاق می افتد. و تنها چالش شما فقط قیمتی است که قرار است برایش بپردازید.

  • بوش » این برند قدیمترین و با اصالت ترین برند در حوزه تجهیزات صنعتی و ساختمانی می باشد که در کشورهای زیادی تولید و بعضا با کالایی تقلبی به خریداران عرضه می شود. این برند در اصل آلمانی بوده و اگر قصد خرید محصولاتش را دارید فقط به شرط کشور آلمان آن را تهیه کنید.
  • آریستون » آریستون قدیمی ترین برند در حوزه تخصصی تجهیزات لوازم خانگی خصوصا آشپزخانه است. این برند ایتالیایی در سال های اخیر با نام هات پوینت نیز محصولات خود را عرضه کرده و جزء پرفروش ترین های سال های اخیر است. فر توکار آریستون بیشترین و پرمصرف ترین محصول در رده این برند است.
  • زیگما » زیگما برند ایتالیایی نوظهور بعدی است که با خلق کارهای جدید خود را در این بازار مطرح کرد و به سرعت جایگاه خوبی را برای خود به دست آورد.طراحان خاص و فوق العاده ایتالیایی این محصولات را با سلیقه ای منحصر به فرد روانه بازار کرده اند.کیفیت در زیگما همین بس که محصولات خود را بی قید و شرط 10 سال گارانتی کرده است. از پرفروش ترین محصولات این کمپانی می توان به گاز زیگما اشاره کرد
  • الیکا » الیکا تخصصی ترین و اولین تولید کننده هود آشپزخانه الیکا مدرن، کلاسیک ایتالیایی در بازار است که سابقه آن به بیش از 50 سال می رسد. Elica محصولات خود را در مدل های شومینه ای،مورب،جزیره و مخفی در رنگ بندی های متنوع به بازار عرضه کرده است.کیفیت مثال زدنی، موتور قدرتمند، مکش قوی و صدای کم از مزایای مهم آن است.
  • تکنوگاز » تکنوگاز نیز همانند سایر برندهای پیشرو در صنعت تجهیزات و لوازم خانگی در ایتالیا با بهترین کیفیت و ظریف ترین طراحی عرضه شده است. این برند در ایران بیشترین سابقه حضور را داشته و در حال حاضر در بیش از 100 کشور دنیا حضور فعال دارد. از تولیدات مطرح آن به انواع گاز صفحه ای،هود سینک و فر بوده و از گارانتی و خدمات پس از فروش قابل قبولی برخوردار است.

بهترین روش خرید ، اطمینان از قیمت و اصالت چگونه ممکن می شود؟

با گسترش روز افزون تکنولوژی ها در کنار رقابت سریع در بازار فروشگاه های اینترنتی به سرعت رشد کرده و به نوعی راه حل مناسبی برای فروشگاه های حضوری است.

مهمترین عیب در این فروشگاه ها عدم اعتبار سنجی و صحت اطلاعات اعلام شده در سایت می باشد. و با توجه به اینکه نظارت کمتری در این عرضه وجود دارد خرید از یک مرجع معتبر امری حیاطی محسوب می گردد.

نمایندگان فروش و عاملین رسمی شرکت ها به عنوان منابع رسمی برای خرید از طرف آنها به مشتریان معرفی شده و یک فروشگاه اینترنتی با دارا بودن مدارک هویتی می تواند اعتبار خود را به معرض نمایش بگذارد.

زرناز نام یک مجموعه فروش تجهیزات آشپزخانه است که بیش از 10 سال است با دو شعبه فعال در بورس بزرگ لوازم خانگی واقع در سهروردی و خیابان بنی هاشم واقع شده و با آدرس اینترنتی https://zarnaz.com در دسترس است



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits