دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بهترین راه برای تعمیر تلویزیون ال جی
0
زمان مطالعه: 9 دقیقه
شرکت ال جی از معتبرترین برندهای روز دنیا است که با تولید باکیفیت انواع دستگاه‌ها و وسایل مختلف، محبوبیت خاصی در بین کابران پیدا کرده است.

زندگی در کنار خانواده و دوستان فرصتی است برای آرامش داشتن و لذت بردن از زندگی! مهربانی و محبتی که در دورهمی‌های خانواده با تماشای تلویزیون سپری می‌شود، ماندگارترین لحظات را رقم می‌زند. با تماشای برنامه‌های مورد علاقه در تلویزیون‌های پیشرفته ال جی، خاطرات شیرین کانون گرم خانواده رقم می‌خورد و برای همیشه ماندنی خواهد بود. امروزه در صورت هرگونه خرابی و نوسانات، نگرانی بابت تعمیر تلویزیون ال جی وجود ندارد. اگر احیاناً به هر دلیلی نمایشگر تلویزیون که به نوعی به عنوان یکی از اعضای خانواده تلقی می‌شود دچار مشکلی شود، متخصصان تعمیر تلویزیون ال جی برای پشتیبانی مصرف کنندگان آماده خدمت‌گذاری می‌باشند.

بارها پیش آمده که پس از خاموش و روشن کردن تلویزیون ال جی، با عدم نمایش تصویر مواجه شده‌ایم، اما این مشکلی نیست که سایه نگرانی را به جمع خانواده بیفکند. زیرا با امکاناتی که وجود دارد، هر گونه دلیل قطع شدن تصویر تلویزیون ال جی عیب‌یابی شده و با برطرف کردن آن، شور و شعف و شادمانی مجدد در خانواده حکمفرما خواهد شد.

تعمیر تلویزیون ال جی

شرکت ال جی از معتبرترین برندهای روز دنیا است که با تولید باکیفیت انواع دستگاه‌ها و وسایل مختلف، محبوبیت خاصی در بین کابران پیدا کرده است. تلویزیون‌های ال جی نیز با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تکنوژی‌های بروز به یکی از پرطرفداران‌ترین تلویزیون‌های دنیا بدل شده است. در ساخت آن استانداردهای خاصی گنجانده شده است که در صورت بروز هر نوع مشکلی، تعمیر تلویزیون ال جی به دست تعمیرکاران حرفه ای و باتجربه‌ای که به تمام ساختار آن آشنایی کامل داشته و در تعمیر دستگاه با مدل‌های پیچیده تخصص کافی دارند.

هر دستگاه الکترونیکی با توجه به قطعات بکار رفته در آن امکان دارد که به علت نوسانات برقی که گاهاًعدم سازگاری قطعات استفاده شده و یا به مرور زمان پایان یافتن عمر قطعه الکترونیکی دچار ایراداتی شده و نیاز به تعمیر یا تعویض دستگاه باشد. تلویزیون های ال جی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و مثل هر دستگاه الکترونیکی دیگری این احتمال می‌رود که باکیفیت‌ترین مدل‌های آن نیز نیاز به تعمیر داشته باشند. در نگاه اولیه شاید گمان کنیم که ساختار ظاهری و فیزیکی تلویزیون چندان پیچیده نباشد اما در تعمیر تلویزیون ال جی ظرافت‌های خاص بکار رفته در آن قابل مشاهده خواهد بود که نیازمند استفاده از تجهیزات خاص و ویژه می‌باشد.

یکی از ویژگی‌هایی که هر شرکت معتبری می‌تواند داشته باشد خدمات پس از فروش آن می‌باشد. ال جی هم برای رضایت مشتریان و آسودگی خاطر آنان از خرید، خدمات پس از فروش ویژه‌ای داشته که در تعمیر تلویزیون ال جی توسط تعمیرکاران متخصص شامل این خدمات می‌شود. در این راستا نمایندگی‌های متعددی در اقصی نقاط کشور برای تعمیر تلویزیون ال جی وجود دارد که هر زمان نیاز باشد براحتی در دسترس خواهند بود.

به‌واسطه‌ی وجود نمایندگی‌های مختلف، خیال مشتری بابت تأمین قطعاتی که در حین تعمیر تلویزیون ال جی نیاز باشد آسوده خواهد شد تا مصرف کننده از خرید خود دلسرد نشود. وجود تعمیرکاران و حتی امکان تعمیر تلویزیون ال جی در منزل این دلگرمی را به خریدار می‌دهد که دغدغه استفاده از محصول خریداری شده را نداشته و همراه خانواده از خاموش و روشن کردن تلویزیون ال جی برای تماشا و ثبت خاطرات زیبا لذت ببرد.

خدمات پس از فروش تعمیر تلویزیون ال جی محدود به زمان گارانتی نبوده و پس از اتمام گارانتی نیز خریدار می‌تواند از تمامی خدمات نمایندگان با حضور متخصصین و با بالاترین کیفیت بهره برده و هر قطعه‌ای که مورد نیاز باشد را رفع ایراد تلویزیون تهیه نماید و این اطمینان را خواهد داشت که قطعات بکار رفته در تعمیر تلویزیون ال جی اورجینال بوده و تمامی خدمات با نرخ اتحادیه تعمیرکاران لوازم صوتی تصویری ارائه می‌شود.

بهترین راه برای تعمیر تلویزیون ال جی

مراحل تعمیر تلویزیون ال جی

اگر به هر دلیلی در حین تماشا و یا پس از خاموش و روشن کردن تلویزیون ال جی با ایرادی متوجه مصرف کننده گردید در اولین گام، اقداماتی که در زمان خرید از سوی فروشنده و یا نصاب و همچنین دفترچه راهنمای تلویزیون آموزش داده شده را امتحان می‌کند و اگر موفق به رفع ایراد نشد این قابلیت فراهم شده تا با نزدیک‌ترین شعبه نمایندگی در شهر و یا استان خود تماس بگیرد. پس از بیان نوع ایراد، متخصصین مربوطه نسبت به مراجعه حضوری در محل و یا جابجایی دستگاه به محل نمایندگی نسبت به عیب یابی و تعمیر تلویزیون ال جی اقدام خواهند کرد.

ما در ادامه این مقاله به علت پرش تصویر تلویزیون ال جی شود و اقداماتی که کاربر می‌تواند نسبت به رفع آن اقدام نماید در ادامه شرح داده خواهد شد.

1- امکان دارد تلویزیون ال جی روشن نشود. خیلی از مواقع عده‌ای گمان می‌کنند که برای رفع عیب و تعمیر تلویزیون ال جی به جهت روشن نشدن حتماً باید به متخصص مربوطه مراجعه نمایند ولی با اندکی آموزش‌های اولیه، خود می‌توانند عیب دستگاه را یافته و آن را رفع نمایند. ایراد ممکن است به خاطر مشکل در عملکرد برق به ودجود آمده باشد و یا در ایراد سخت افزاری وجود داشته باشد. در صورتی که ایراد مرتفع نشد، با تماس با متخصصین مربوطه، ادامه تعمیر به ایشان سپرده می‌شود.

2- پس از خاموش و روشن شدن تلویزیون ال جی با تصویر لحظه‌ای مواجه شده و سپس تلویزیون خاموش می‌شود. به این حالت ریپورت شدن دستگاه گفته می‌شود که احتمال دارد در این حالت مین برد دستگاه دچار ایراد شده باشد که نیاز به تعمیر تلویزیون ال جی وجود خواهد داشت. همچنین ممکن است برخی تنظیمات نرم افزاری و تنظیمات تلویزیون از حالت اولیه خارج شده و یا ایراد برقی مربوط به محافظ وجود داشته باشد.

3- در رفع ایراد و تعمیر تلویزیون ال جی که تصویر ندارد و یا با وجود تصویر، نور صفحه نمایش خیلی کم است، بررسی صفحه منو تلویزیون و بازگرداندن تنظیمات اولیه ممکن است مشکل را برطرف نماید. وجود تصویر را با چک نمودن سایر ورودی‌ها نظیر فلش و یا سی دی نیز می‌توان مورد بررسی قرار داد. برخی اوقات امکان دارد گزینه خاموشی نمایشگر تلویزیون برای صرفه جویی مصرف برق فعال شده باشد که با تنظیم، تصویر نمایش داده خواهد شد.

برای تعمیر تلویزیون بعضی از قطعات نیاز به تعویض دارند که برای صرفه جویی در هزینه‌ها باید به دست متخصصین مربوطه تعمیر و یا تعویض شوند. با هوشمند سازی و پیشرفته شدن تکنولوژی‌های به کار رفته در تلویزیون‌های ال جی جدید و تنوع مدل‌ها و نوع تلویزیون، برای بخش‌های مختلف آن نیاز به تربیت متخصصین مربوطه خواهد بود تا هر تعمیرکار در حوزه و بخش مربوط به خود وارد شده و نسبت به تعمیر تلویزیون ال جی اقدام نماید و کاربر می‌بایست ایراد مشاهده شده را بطور دقیق به نمایندگی گزارش نموده تا متخصص مربوطه برای آن در نظر گرفته شود.

هزینه‌هایی که برای تعمیر تلویزیون ال جی متحمل کاربر خواهد شد با توجه به تشخیص ایراد تلویزیون توسط متخصص مربوطه و تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض قطعات مورد ایراد واقع شده، متفاوت است. از جمله قطعاتی که معمولاً نیاز به تعمیر و یا تعویض احتمالی پیدا می‌کنند و برای صاحب دستگاه هزینه بوجود می‌آورند به شرح ذیل می‌باشند. هزینه قطعه مربوطه با توجه به مدل، سال ساخت تلویزیون، نحوه چیدمان وسایل داخلی تلویزیون و نیز میزان خرابی آن تفاوت خواهد داشت که برای مصون ماندن از صرف هزینه‌های گزافی که توسط عده‌ای سودجو و غیرمتخصص بوجود می‌آید بهتر است تعمیر گاه مجاز ال جی، حتماً با هماهنگی نمایندگی‌های خدمات پس از فروش به متخصص واقعی سپرده شود.

بهترین راه برای تعمیر تلویزیون ال جی

یکی از پرهزینه‌ترین قطعات در تعمیر تلویزیون ال جی مربوط به تعویض پنل یا صفحه نمایشگر آن است که بسیار ظریف بوده و نسبت به کوچک‌ترین ضربه‌ها، نفوذ رطوبت و ... حساسیت بالایی داشته و با مواجه شدن با آن‌ها مورد ایراد واقع می‌شود. هزینه تعویض آن بسیار گران بوده و شاید در حد قیمت تلویزیون نو، برای صاحب آن تمام شود. نشانه‌هایی که وجود ایراد در پنل در تعمیر تلویزیون ال جی را متصور می‌سازد بروز خطوط مختلف عمودی یا افقی بر روی آن، داشتن صدای بدون تصویر پس از یک مرحله خاموش و روشن کردن تلویزیون ال جی، تیره و تار بودن قسمت‌هایی از تصویر و یا وجود نقطه‌های پراکنده در سطح صفحه نمایشگر می‌توانند باشند.

یکی دیگر از بخش‌هایی که احتمال تعویض و یا تعمیر تلویزیون ال جی دارد مربوط به پاور دستگاه می‌شود. علت خاموش و روشن شدن تلویزیون ال جی می تواند از خرابی برد پاور تلویزیون باشد. برد پاور برق مورد نیاز برد مین و بک لایت را تامین می کند. معمولا برد پاور در منزل قابل تعمیر می باشد.

برای زمان‌هایی که تلویزیون ال جی به صورت ناگهانی خاموش می‌شود و دیگر روشن نمی‌شود، احتمال خرابی برد آن متصور است که موجب از کار افتادن تلویزیون خواهد شد و باید به دست متخصصین مربوطه عیب‌یابی و تعمیر و یا تعویض گردد.

بهترین راه برای تعمیر تلویزیون ال جی

شرکت ال جی سرویس با بیش از ۳۰ سال تجربه در زمینه‌ی تعمیر تلویزیون ال جی با بهره‌گیری از متخصصان تعمیر تلویزیون ال جی، آمادگی دارد تعمیرات تلویزیون‌های شما را در اسرع وقت و با قیمت مناسب در منزل یا محل کارتان به عهده بگیرد. وجه تمایزال جی سرویس با دیگر رقبا، به روز بودن و تسلط کامل کارشناسان به آخرین تکنولوژی ساخت و تعمیر تلویزیون‌های ال جی و شناخت تخصصی مدارها و تحلیل خرابی می‌باشد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits