دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بهترین تجهیزات ورزش در خانه در ایام کرونا
0
زمان مطالعه: 5 دقیقه
با توجه به شرایط کرونا و تعطیلی باشگاه ها و مراکز تفریحی ، یکی از دغدغه های والدین برای فرزندان خود، تخلیه انرژی آن ها است .

خرید ترامپولین سل سنتر یک اتفاق فوق العاده را می تواند در خانواده شما رقم بزند . با ترامپولین کودک فرزندان شما می توانند به راحتی در منزل انرژی خود را تخلیه کنند . در کنار این وسیله ، همچنین لوازمی مانند تی آر ایکس و مت یوگا نیز ، برای ورزش در خانه بسیار کاربردی است .

ترامپولین چیست و چه فوایدی دارد؟

ترامپولین یک وسیله مهیج است که تشکیل شده از بدنه فلزی اصلی ، یک صفحه و تعدادی کش یا فنر است . این صفحه به شکل های دایره ، 6 ضلعی با مستطیلی وجود دارد . کودکان با جامپینگ روی این وسیله (یا همون بپر بپر خودمون) یک حس مثبت و انرژی بخش دریافت می کنند . هنگام خرید ترامپولین کودک به این مسئله توجه کنید که استاندارد جهانی داشته باشد . زیرا اگر کش و فنر ها زیادی محکم یا شل باشند ، در طول زمان به زانو و کمر فرزندان آسیب می زند .

جالب است بدانید ترامپولین کودک فقط برای کودکان نیست و بسیاری از والدین نیز ، از این وسیله در منزل استفاده می کنند. قیمت ترامپولین متناسب با فنری یا کشی بودن و قطر آن ، متغیر است.

امروزه خیلی از پزشکان ترامپولین را برای کودکان بیش فعال تجویز می کنند . خرید ترامپولین این امکان را به کودکان می دهد تا برای بازی گوشی های خود ، از این وسیله بی دردسر استفاده کنند .

یکی از فواید چشمگیر ترامپولین ها ، افزایش قد است . شما با پرش یا جامپینگ بر روی آن ، صفحات رشد در زانو و مفصل را درگیر می کنید و این درگیری در اثر مداومت ،

اگر می خواهید فرزندان خود بدون خارج شدن از منزل ، انرژی شان را تخلیه کنند ، سل سنتر خرید این دستگاه را به شما پیشنهاد می کند . قیمت ترامپولین در مقایسه با سایر وسایل سرگرمی ، نسبتا بالا نیست و می توانید آن را خریداری کنید.

بهترین تجهیزات ورزش در خانه در ایام کرونا

مت یوگا چیست و برای ورزش در خانه چه کاربردی دارد؟

شاید برایتان سوال باشد که چرا امروزه با وجود شرایط فعلی ، خرید اینترنتی مت یوگا اینقدر رواج پیدا کرده است ؟ شما برای انجام تمامی تمرینات یوگا احتیاج به یک زیر انداز فومی دارید . این وسیله باعث می شود هنگام تماس بدن شما با زمین دچار آسیب دیدگی نشوید .

مت یوگا در واقع تکه فومی مستطیلی است . فوم ها انواع مختلفی مانند فوم سرد ، فوم گرم ، فوم TPE و ... دارند. شما متناسب با بودجه و کاربرد مت ، مشخض می کنید برای خرید اینترننی مت یوگا ، کدام فوم مناسب است .

مت یوگا این قابلیت را به شما می دهد که در هر مکان و فضایی بتوانید تمرینات یوگا خود را انجام دهید . اما اشتباه نکنید . مت یوگا فقط مخصوص تمرینات یوگا نیست ؛ بلکه در رشته های مختلف مانند پیلاتس ، بدنسازی و ... کاربرد دارد .

پس با این توضیحات حتما متوجه آن شده اید که خرید اینترنتی مت یوگا سل سنتر ، می تواند یک تجربه فوق العاده خوب برای کمک به شما در فرم دهی بدنتان باشد.

هنگام خرید اینترنتی مت یوگا باید به نکات زیر توجه کنید :

ضد حساسیت باشد . ضد تعریق و ضد باکتری باشد. قابل شستشو باشد. اگر می خواهید آن را به باشگاه ببرید ، سنگین نباشد.

تی آرایکس چیست و آیا می توان با خرید کش تی آر ایکس آن را در منزل استفاده کرد ؟

تی آر ایکس یک رشته ورزشی نوپا است که بر مقامت کل بدن موثر است . تی آر ایکس از بند چتر بازی ساخته شده است؛ استحکام بالایی دارد و غیر قابل کشسانی است .

این بند مانند عدد هشت فارسی و یا حرف v انگلیسی بر عکس است .دارای دو دسته برای گرفتن دستان و گیره‌ هایی برای بلند و کوتاه کردن بند است. البته که تی آر ایکس متعلقات بسیار دیگری دارد . هنگام خرید کش تی آر ایکس سل سنتر ، باید توجه کنید که آیا تولید داخل است یا خیر ؛ عموما تی آر ایکس ها ، دارای دفترچه تمرینی DVD تمرینات و بالشتک پشت درب هستند .

بالشتک مخصوص این وسیله ، این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به راحتی از تی آر ایکس در منزل استفاده کنید . البته تجهیزات دیگری مانند ایکس مانت نیز زوجود دارد که می توانید آن را بر روی دیوار نصب کنید و قلاب های تی آر ایکس را داخل آن ها بیاندازید.

امروزه تی آر ایکس های خانگی مختلفی وجود دارد که مخصوص هوم جیم ها هستند . ورزشکاران عزیز می توانند با هزینه کمتر ، خرید کش تی آر ایکس خود را داشته باشند و تمرینات آن را در منزل انجام دهند .

یکی از مزیت های اصلی ورزش تی آر ایکس ، آن است که تمرکز ویژه ای بر روی عضلات کور بدن دارد . این بدین معنا است که تغییرات بر روی اندام شما ، خیلی سریع تر نسبت به سایر رشته های ورزشی نمایان می شود .

خرید کش تی آر ایکس سل سنتر

با توجه به آنچه گفته شد ، 3 وسیله بسیار کاربردی برای ورزش در خانه را شناختید . اکنون زمان آن رسیده است که بررسی های ازم را انجام دهید و وسیله مورد نظر خود را خریداری کنید . سل سنتر در خدمت شماست.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits