دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شیشه های مات شونده چه کاربردی در محیط اداری دارند؟
0
زمان مطالعه: 5 دقیقه
یکی از این روش ها استفاده از شیشه های مات، برای پنجره و همینطور برای پارتیشن های اداری می باشد. شیشه های مات شونده چه کاربردی در محیط اداری دارند؟

یکی از موارد مهم در تمام محیط های اداری، استفاده از نور طبیعی و کافی می باشد. اما این نکته را هم باید مد نظر داشته باشید که نباید نور استفاده شده در محیط اداری کم و یا بسیار زیاد باشد. روش های مختلفی وجود دارد که می توان با استفاده از آن نور موجود در فضای اداری را به خوبی کنترل کرد.

با کارشناسان ما در مجموعه مبلمان اداری آفن همراه باشید تا با این گزارش شما عزیزان را با شیشه های مات در محیط اداری و کاربردهای آن آشنا کنند.

آشنایی با شیشه های مات شونده

امروزه در بیشتر نماهای ساختمان های بزرگ از نمایی مانند کرتین وال استفاده شده که تماما شیشه ای است و نور بسیار خوبی را به فضا می دهد. در برخی از ساعات روز این نور برای محیط اداری بسیار زیاد بوده و روند کار را برای افراد سخت خواهد کرد.

اما باید بگوییم جای نگرانی نیست، زیرا با پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان سازی، وسایل و متریال های جدید و کاربردی به وجود آمده که می تواند بسیار از مشکلات حاصل از ساختمان سازی را برطرف کند.

یکی از این متریال ها، استفاده از شیشه های مات شونده می باشد. شیشه های مات شونده یکی از کاربردی ترین متریال های امروزه ساختمان سازی است که با دارا بودن ویژگی منحصر به فرد خود می تواند قابلیت عبور نور و یا عدم عبور آن را تنها با فشردن یک دکمه میسر کند.از مزایای شیشه های مات شونده می توان به این مورد اشاره کرد که می توانید از آن برای پارتیشن ها هم استفاده کنید. در بیشتر محیط های اداری ممکن است از پارتیشن بعنوان جداکننده استفاده کرده باشند. در بیانی اصلی بهتر است بگوییم پارتیشن های اداری می توانند راهی ایده آل برای تقسیم فضای داخلی محیط کار شما باشند. آن ها روشی انعطاف پذیر و کم هزینه برای ایجاد دفاتر شخصی، تقسیم بندی محیط یا ایجاد اتاق های مجزا هستند که می توانند به زیباسازی و دکوراتیو بودن محیط شما نیز کمک کنند.

شیشه های مات شونده چه کاربردی در محیط اداری دارند؟

شیشه های مات شونده هوشمند

همانطور که قیمت پارتیشن به دلیل تنوع آن متفاوت می باشد، شیشه های مات شونده هم دارای تنوع هستند که قیمت هر یک از آنها بر اساس کاربرد متفاوت است. انواع شیشه های مات شونده شامل هر یک از موارد زیر می باشد:

  • شیشه های مات شونده الکتروکروماتیک
  • شیشه های مات شونده فتوکرومیک
  • شیشه های کریستال مایع
  • شیشه های ترموکرومیک

کاربردهای شیشه های مات شونده

از شیشه های مات شونده علاوه بر اینکه می توان در فضاهای اداری استفاده کرد، در مکان های دیگر نیز دارای کاربردهای متنوع بوده که می توان به هر یک از موارد زیر اشاره کرد:

  • مکان هایی با امنیت بالا نظیر: طلافروشی، صرافی و .. از کاربرد شیشه های هوشمند مات شونده برای پنهان کردن اشیاء گرانبها استفاده می شود. علاوه بر آن قابلیت عدم تبادل حرارتی نیز در این سازه ها از کاربرد شیشه های هوشمند مات شونده است.
  • استفاده از شیشه های هوشمند در حمام های مستر و یا قسمت های مختلف سازه ها با توجه به ایجاد حریم خصوصی
  • از دیگر کاربرد شیشه های هوشمند مات شونده استفاده از آن به عنوان پرده نمایش تصاویر در ادارات و یا مدارس است.
  • هتل ها و اتاق های کنفرانس و همچنین حریم خصوصی بالکن ها نیز از موارد استفاده از این شیشه ها است.
  • مراکز درمانی و بیمارستان ها نیز از این شیشه ها در درب هایی که برای محافظت از اشعه ایکس طراحی شده اند استفاده می کنند.

اما باید بگوییم از شیشه های مات شونده بیشتر در فضاهای اداری استفاده می شود. اگر به دنبال پارتیشن مناسب برای فضای اداری خود می باشید، ما به شما مجموعه آفن را معرفی می کنیم. شرکت آذران فضا نما (آفن) انواع مبلمان اداری ارزان که در فضای اداری استفاده می شود را با استفاده از بهترین و جدید ترین مدل ها طراحی و تولید می کند و محصولات اداری آفن در کنار زیبایی با استفاده از بهترین و مرغوب ترین متریال ها تولید می شوند که این امر زیبایی و دوام را برای محصولات اداری شما به ارمغان می آورد. محصولات آفن دارای گارانتی تضمین کیفیت هستند که این امر خاطر شما را از کیفیت و دوام محصول آسوده می کند.

شیشه های مات شونده چه کاربردی در محیط اداری دارند؟

کاربرد شیشه های مات شونده هوشمند

سخن پایانی

با مراجعه به وب سایت (آفن (www.afn-furniture.com)) می توانید انواع مبلمان اداری مانند میز اداری، صندلی و انواع پارتیشن اداری را با کیفیتی خوب و همینطور قیمتی مناسب تهیه بفرمایید. همچنین می توانید طرح های پیشنهادی خود را با کارشناسان این مجموعه به اشتراک گذاشته تا بهترین مدل از انواع مبلمان اداری را برای شما طراحی و تولید کنند.

آفن به عنوان برند مبلمان اداری گروه صنعتی آذران فضانما، یکی از مجموعه های پیشرو در حوزه مبلمـان اداری و طراحی داخـلی است که با بهره مندی از تیم هـای متخصص و خلاق، ایده هایی متمایز با آنچه تا کنون تجربه کرده اید و دستاوردهایی متنوع در حوزه مبلمان اداری و طراحی فضاهای داخلی مطابق با خواسته شما ارائه می نماید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits