دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
از کلاس زبان فراری ای ؟ برو آکادمی اکسیر
1
زمان مطالعه: 8 دقیقه
اگر تا اینجای کار از زبان خواندن بیزار و فراری شده اید حق با شماست! اما بعد از خواندن این مقاله و آشنا شدن با آکادمی زبان اکسیر، باید به دنبال ادامه یا شروع آموختن زبان انگلیسی تان باشید و فرصت اکسیری شدن را از دست ندهید!

سال هاست یادگرفتن زبان انگلیسی دغدغه عمیق و مهم بسیاری از ما شده است. طی این سال‌ها، آموزشگاه های زبان بیشماری در تهران و شهرستان ها به وجود آمدند و هر کدام به شیوه و روش مخصوص به خود، به آموزش زبان انگلیسی به متقاضیان پرداختند. بسیاری از این آموزشگاه ها راه و روش درست و استانداردی برای آموزش زبان نداشتند، به همین علت بیشتر ما نه تنها نتوانستیم به درستی زبان انگلیسی را یاد بگیریم، بلکه حتی از زبان بیزار هم شده ایم!

از کلاس زبان فراری ای ؟ برو آکادمی اکسیر

چرا برای کلاس زبان رفتن، آکادمی اکسیر را انتخاب کنیم؟

کیفیت آموزش برای ما در اکسیر اولویت است. برای ما بسیار مهم است که هزینه، وقت، انرژی و انگیزه زبان آموزان با متدهای آموزشی اشتباه به هدر نرود و آموزش های نامناسب حق آن ها را ضایع نکند. متاسفانه اغلب آموزشگاه ها و موسسات با هدف های مالی و اقتصادی تاسیس می شوند و دغدغه اصلی آن ها تجارت کردن است. اما فضای اکسیر فضایی آموزشی و فرهنگی است و دغدغه اصلی ما ارائه آموزشی با کیفیت و درجه یک است. علاوه بر این موضوعات، ما در اکسیر دائما این دغدغه را داریم که آموزش هایمان از پایه، به گونه ای باشد که زبان آموزان بعد از اتمام دوره های زبان عمومی و شرکت در کلاس زبان، با قدرت وارد دوره های تخصصی شوند. بنابراین همواره تلاش می کنیم هر مهارتی را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای به زبان آموزان بیاموزیم.

محتوای آموزشی کلاس های زبان در آکادمی اکسیر

کتاب اصلی‌ای در آکادمی اکسیر تدریس می شود، نسخه انگلیسی English File است. این کتاب محتواهای آموزشی را از سطح ابتدایی یعنی Beginner تا سطح پیشرفته در بر می گیرد. (یعنی طبق مرجع مشترک اروپایی از سطح A1 تا C1) علاوه بر این کتاب، چندین کتاب دیگر هم برای تمرین و تقویت بیشتر به شما ارائه می شود که مهارت های رایتینگ، اسپیکینگ، ریدینگ و لیسنینگ را پوشش می دهند.

اکسیر بر اساس چه متدی به شما زبان انگلیسی را می آموزد؟

همنطور که گفتیم در آکادمی زبان اکسیر کتب انگلیش فایل تدریس می شوند. اگر در هر قسمت از این کتب کمبود یا مغایرتی با روال آموزش زبان آموزان ایرانی یا فرهنگ ما وجود داشته باشد، با استفاده از متد ESA تمام این مشکلات مرتفع و مباحث درسی به شما آموزش داده می شود.

اما متد ESA چه متدی است!؟ ESA مخفف عبارت Engagement, Study, Activation و یکی از به روزترین متدهای آموزشی است. زبان آموز در این متد ابتدا با مطالب و محتوایی که قرار است آن را یاد بگیرد درگیر می شود (Engagement)، بعد از درگیر شدن با محتوای آموزشی، آن را دریافت می کند (Study). نهایتا هم باید بتواند چیزی را که یاد گرفته، تولید کند. یعنی (Activation).

بنابراین با طی کردن این روش مسیر آموزش موفقیت آمیز طی می شود و زبان آموز مطمئنا مطالب درسی را یاد می گیرد. اگر روال آموزشی به درستی طی شود و از این متد در طی آموزش استفاده شود، هنگاهی که زبان آموز در کلاس انگلیسی حاضر می شود دغدغه های دیگرش را فراموش می کند و تمام فکر و ذکرش مطالب و محتوای آموزشی خواهد بود. در این شرایط ایده آل، حضور زبان آموز در سر کلاس صرفا یک حضور فیزیکی و کوتاه مدت نیست بلکه کاملا با محتوای آموزشی درگیر خواهد شد.

از کلاس زبان فراری ای ؟ برو آکادمی اکسیر

مثالی از آموزش گرامر در کلاس های اکسیر

هر درسی که در کلاس های زبان اکسیر به شما آموزش داده می شود، موضوع مشخصی دارد و اهداف آموزشی در آن مشخص شده است. برای اینکه منظورمان را بهتر به شما برسانیم، به سراغ مثالی می رویم. در سطح Elementary کتاب انگلیش فایل، در صفحه سی و هشتم، عکس یک آپارتمان با چندین همسایه پر سر و صدا وجود دارد. این درس به مبحث گرامر حال استمرای می پردازد.

قبل از هر چیز زبان آموزان با واژگان مرتبط با موضوع اصلی درس آشنا می شوند. در این مرحله یاد می گیرند چگونه در رابطه با سر و صداهای متعدد، همسایه ها و طبقات مختلف صحبت کنند. مثلا می آموزند چگونه درباره اینکه صدای گریه بچه شنیده می شود، به انگلیسی صحبت کنند.

بعد از اینکه زبان آموز واژگان مختلف را یاد گرفت و ذهنش با موضوع درسی درگیر شد، این موضوع مطرح می شود که چطور می تواند با استفاده از گرامر مربوطه، اتفاقات و مسائلی را که در عکس نشان داده شده است، توصیف کند. برای مثال با دیدن عکس نوزادی که در حال گریه کردن است، می تواند بگوید: The baby is crying.

بعد از این مرحله هم تمرین های مختلفی به زبان آموز داده می شود تا بتواند آنچه را یاد گرفته، در قالب تمرین انجام بدهد.

آیا تمرین کردن در آموزشگاه زبان اکسیر واجب است!؟

قطعا! ما در اکسیر یک شعار مهم داریم: «توانا بُود هرکه تمرین کند» شما بعد از اینکه به اکسیر پیوستید و در کلاس های ما شرکت کردید، موظف هستید تمرین های مختلفی را که به شما ارائه می شود، انجام بدهید تا مطالب مختلف را به خوبی یاد بگیرید. هر سطح و هر مهارتی تمرین های مخصوص خودش را دارد. روال آموزش در اکسیر Demanding است؛ یعنی علاوه بر اینکه به شما تمرین و تکلیف ارائه می دهیم و از شما می خواهیم آن ها را انجام بدهید. ضمنا برای تمرین ها نمره هم در نظر گرفته شده است و زبان آموزان موظف هستند تمامی تمرین ها را انجام بدهند. تکالیف 20 نمره از 100 نمره را تشکیل می دهند.

در آکادمی اکسیر چند نوع کلاس زبان وجود دارد!؟

در آکادمی زبان اکسیر انواع مختلفی از کلاس زبان وجود دارد. کلاس زبان حضوری که موقتا به این علت که بیماری کووید 19 گسترش یافته، برگزار نمی شود و فقط به صورت آنلاین ارائه می شود. علاوه بر این، پکیج ها و بسته های آموزشی خودآموزی نیز در آکادمی اکسیر وجود دارند که تالیف خود اکسیر هستند.

الف) کلاس های زبان عمومی و مکالمه

در کلاس های زبان عمومی تمامی مهارت های لازم برای یادگیری زبان انگلیسی آموزش داده می شود. مهارت هایی مثل لیسنینگ، ریدینگ، رایتینگ، اسپیکینگ، گرامر، لغات تلفظ و... . این آموزش ها کاملا به صورت هدفمند و تخصصی ارائه می شوند. به طوری که در پایان این دوره ها زبان آموزان می توانند به راحتی وارد دوره های تخصصی مثل آیلتس یا تافل شوند.

ب) پکیج های ویدوئویی (دوره های آفلاین)

با استفاده از این دوره ها، شما به همان محتوا و کیفیتی که در کلاس های حضوری با آن مواجه می شوید، دست خواهید یافت با این تفاوت که محتوای این پکیج ها در استودیو برای شما ضبط شده است. یک نکته مهم در رابطه با این آموزش ها این است که شما هر زمانی که بخواهید، می توانید از محتواهای آموزشی آن استفاده کنید و هیچ محدودیت مکانی یا زمانی‌ای نخواهید داشت.

از کلاس زبان فراری ای ؟ برو آکادمی اکسیر

پ) کلاس های Free Discussion

در کلاس های بحث آزاد یا Free Discussion آکادمی اکسیر، زبان آموزان می توانند دانش زبان انگلیسی خود را به شکل مهارت گفتاری فعال کنند. در این کلاس ها زبان آموز حرف زدن در جمع و گروه را یاد می گیرد. حتی اگر خجالتی هستید و از حرف زدن در جمع می ترسید، با شرکت در این کلاس ها بعد از مدتی ترس و خجالتتان از بین می رود و کم کم مهارت صحبت کردن در جمع را می آموزید.

ت) کلاس های گرامر انگلیسی (اکسیر گرامر iGram)

در آکادمی زبان اکسیر هر چندوقت یکبار دوره گرامر انگلیسی برگزار می شود. این دوره بر پایه پکیج گرامر انگلیسی اکسیر یعنی iGram است. با استفاده از این پکیج مشکلات متعدد زبان آموزان در حوزه گرامر برای همیشه رفع می شود. دوره گرامر انگلیسی اکسیر با حضور اساتید مجرب اکسیر برگزار می شود تا شما بتوانید مهارت های گرامری خود را تقویت کنید.

کلاس های آیلتس در آکادمی اکسیر

اکسیر برای آموزش آیلتس دوره های منحصربفردی برگزار می کند و تاکنون به متقاضیان بسیاری کمک کرده است تا مسیر سخت آیلتس را در بهترین و استاندارد ترین حالت ممکن طی کنند. اکسیر آیلتس بین 4 تا 6 ماه طول می کشد و نمره ای از بازه ی 5 تا 8 در هر دو ماژول Academic و General Training را در بر می گیرد.

درست مثل دوره های زبان عمومی و آموزش تک تک مهارت های زبان انگلیسی در اکسیر، کلاس آیلتس هم به شکلی کاملا هدفمند و استاندارد برگزار می شود و طبق یک برنامه درست و اصولی برای هر شخص پیش می رود. نتیجه ای که شما از آموزش آیلتس در اکسیر می گیرید با توجه به تلاش، وقت و میزان تمرین تان متفاوت خواهد بود. تمامی نیازهای شما از سمت متخصصان آیلتس در اکسیر بررسی می شود. علاوه بر این، در اکسیر آزمون های آزمایشی یا ماک آیلتس نیز برگزار می شود تا هر چند وقت یکبار وضعیت درسی شما به طور دقیق بررسی شود و بتوانید به بهترین شکل ممکن به نتیجه دلخواهتان برسید.

با لبخند انتخاب می شویم؛ با عشق میزبانتانیم.

از کلاس زبان فراری ای ؟ برو آکادمی اکسیر



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits