دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
محبوب ترین فرهای توکار آشپزخانه در بازار کدام است؟
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
فرهای توکار آشپزخانه سابقا یکی از کالاهای غیر ضروری محسوب می شد اما با گذشت زمان این قلم نیز در فهرست اقلام آشپزخانه قرار گرفت و مصرف کنندگان زیادی رو به خرید آن آوردند.

وقتی قرار است که آشپزی را به صورت تخصصی تجربه کنیم و با توجه به شرایط محیطی و اقتصادی کمتر از بیرون غذا سفارش دهیم خرید یک دستگاه مکمل آشپزی همچون فرتوکار برایمان لازم می شود.

فرهای آشپزی به چند دسته تقسیم می شود

اصولا فرها به دسته متفاوتی چه از نوع کارکرد چه از نوع پخت و پز و همچنین تکنولوژی تقسیم بندی می شوند.

فرهای توکار » این فرهای آشپزی شامل سه دسته فر برقی ، فر گازی و فر برق و گاز بوده و طراحی بدنه آن ها به طوری است که باید در یونیت یا باکس مشخصی به ابعاد 60 سانتی قرار گیرند.

فرهای روکار » این فرها ساختاری ساده تر داشته و در مدل های برقی و گازی در بازار یافت می شود و نصب آن ها به سهولت و محل قرارگیریشان در هر فضایی خواهد بود.

فرهای کمبو » این فرها که نسل جدید فرهای توکار می باشند ترکیبی از فر برقی و مایکرو و یا بخار پز بوده و بسته به مدل آن می تواند پخت را در حالتی خاص تحویل دهد.

سولاردوم» سولاردوم کاکردش مشابه با مایکرو بوده و در اصل همان ماکروفر می باشد که علاوه بر کوچک شدن ابعادش از المنت های نوری برای پخت استفاده می کند.

مایکروویو» مایکروویو ها نسل جدید فرهای توکار بوده که به نوعی لاکچری محسوب می شود و می توانند علاوه بر گرم کردن غذا پخت و طبخ را نیز مشابه فر انجام دهند.

محبوب ترین فرهای توکار آشپزخانه در بازار کدام است؟

در انتخاب فرتوکار به چه عواملی می بایست توجه ویژه کرد

خرید یک فرتوکار مناسب نیازمند عواملی همچون نوع نیاز،سبک آشپزی،نوع کارکرد،قیمت،برند و ... می باشد.

وقتی قرار است یک فر بخریم باید بدانیم قرار است از آن به صورت تخصصی استفاده کنیم و انواع شیرینی و کیک های رسمی با آن درست کنیم یا قرار است غذاهای روزمره و عادی همچون مرغ،لازانیا و پیتزا و کباب و کیک را در آن بپذیم.

فرهای برقی اصولا چون بر پایه برنامه ریزی اتوماتیک بنا شده اند کارکرد راحت تری داشته و پخت در آنها ساده تر صورت می پذیرد. این در حالی است که در فرهای برق و گاز و گازی پخت به صورت تخصصی و دستی امکان پذیر است و پیشنهاد استفاده از آن برای آشپزها و سر آشپزهای حرفه ای می باشد.

قیمت المان دیگری است که در انتخاب یک فر نقش بسزایی دارد.یک ضرب المثل مناسب که هر چقدر پول بدی آش می خوری وجود دارد که دقیقا اینجا مصداق پیدا میکند.

فرهای ایتالیایی و خارجی در راس جد.ل قرار دارند.تکنولوژی ساخت ، امکانات تعبیه شده و بهره مندی از آپشن های متفاوت و البته قیمت گزاف تر همه نوید یک فر تمام عیار را به شما می دهد.

همانطور که می دانید فرتوکار آریستون در رده برترین تولیدات در این عرصه بوده و بیشترین تنوع را در مدل و نوع دارد.آپشن های فوق العاده کار آمد در کنار تکنولوژی ساخت بی نظیر باعث شده تا بهترین پخت برای غذا اتفاق افتد.

در رده بعد نیز از فر ویرپول می توان نام برد. این فر نیز مشابه فرهای آریستون از تکنولوژی بالایی بهره مند است و تجربه خرید موفق رابه مصرف کنندگان ارائه می دهد.

اما در فرهای توکار ایرانی نیز مدل های خوب را هم می توانید پیدا کنید، شرکت های ایرانی نیز همواره تلاش کرده اند تا مشتریان را از برندهای خارجی به سمت خود بکشانند که البته شرکت های معدودی توان انجام این کار را داشته اند.

شاید در نگاه اول برند اخوان، استی البرز، داتیس و ... به عنوان برترین برندها در چشم شما ظاهر شوند . در صورتی که این نگاه کاملا اشتباه بوده و این برندها بیشترین بهره را از برندینگ خود می برند تا از دانش و تکنولوژی مورد استفاده در محصول.

مسترپلاس نام یک شرکت تولید کننده تخصصی تجهیزات آشپزخانه با سابقه ای دیرینه است که از دیرباز نیز با نام ناب استیل سر زبان ها بود.فرهای مستر پلاس به عنوان برترین ، محبوب ترین و مهم ترین انتخاب برای خریداران توصیه می شود.اگر شما سری به بازار و فروشگاه های معتبر بزنید می بینید که مستر پلاس در برابر سایر برندها از برتری خیره کننده ای برخوردار بوده و آپشن ها و تکنولوژی هایش نسبت به سایر برندهای ایرانی از برتری بیشتری برخوردار است.

در انتها نیز به عنوان یک پیشنهاد می توانید برای مقایسه و بررسی بهتر فرهای توکار آشپزخانه سری به آشپزخانه سینا به آدرس sinakitchen.com بزنید تا علاوه بر بررسی دقیق جزئیات و قیمت از نکته نظر،راهنمایی بیشتر فروشندگان این مجموعه نیز بهره مند شوید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits