دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
همه چیز در مورد شیرآلات بهداشتی قهرمان
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
قهرمان با اصالت ترین و وفادارترین برند شیر در ایران و خانه های ایرانی است که به نمادی برای این صنعت تبدیل شده و سالیان درازی است که در صدر پرفروش ترین شیرآلات ساختمانی در ایران قرارگرفته است.

سابقه این برند مطرح در زمینه شیرآلات به بیش از 40 سال می رسد. در حال حاضر نیز این کمپانی با تمام توان و دانش مهندسین و ماشین آلات روزش اقدام به آخرین نسل از شیرآلات ساختمانی می کند.

راز کیفیت و ماندگاری قهرمان

قهرمان همواره از همان ابتدا کیفیت را به عنوان اصلی ترین هدف خود قرار داد، از همین رو تمام تلاشش را در این راستا انجام داد و به همین دلیل است که شیر قهرمان سرسخت ترین شیر آلات ساختمانی است.

طراحی به روز و مدرن مطابق با استانداردها و الگوهای جهانی دیگر معیاری بوده که برند قهرمان همیشه با آن حرکت کرده و گواهینامه های معتبری را نیز در این حوزه کسب کرده است.

تنوع در رنگ بندی، مدل و کارکرد ها مقوله ای دیگر است که قهرمان همیشه سعی در نوآوری و تامین تمام نیازها در سبد کالایی خود بوده و در حال حاضر بیشترین تنوع را در بحث شیرهای ساختمانی دارد.

قیمت اما آخرین و مهمترین دلیل انتخاب شیر قهرمان است.علی رغم کیفیت بالای این شیر ساختمانی، اما قیمت همیشه در رنج معقول و مناسب قرار داشته و این حاکی از این است که این شرکت در واقع مبلغی را بابت برندینگ از مشتری دریافت نمی کند و این باعث شده تا همه اقشار توانایی خرید این محصول را داشته باشند.

همه چیز در مورد شیرآلات بهداشتی قهرمان

قهرمان و محصولاتش

شیرآلات قهرمان دارای بیشترین تنوع تجهیزات ساختمانی نسبت به سایر برندهای ایرانی است.

این شرکت علاوه بر تولید شیر محصولات دیگر از قبیل سینک ظرفشویی،فلاش تانک، و تجهیزات بهداشتی دیگر را تولید و عرضه کرده است

از معروف ترین محصولات این برند می توان به موارد زیر اشاره کرد

شیرآلات سرویسی ( آفتابه، دوش، روشویی ) شیر آلات آشپزخانه،شیرآلات چشمی، شیرآلات توکار، انواع زیر آب ، شیرهای جانبی و تکی ( شیر پیسوال، ماشین لباسشویی و ساید بای ساید) ، شیر حیاطی، شیر های بیمارستانی، فلاش تانک ، انواع علم دوش حمام و متعلقاتش، انواع شلنگ های دوش و توالت و ....

رنگ بندی در محصولات قهرمان مطابق سایر المان ها متغیر بوده و رنگ هایی از قبیل کروم، طلایی، رزگلد، مشکی، سفید و ... نیز در محصولات یافت می شود.

قهرمان را از کجا و چگونه بخریم ؟

محصولات قهرمان به جهت فروش زیادش به راحتی در همه فروشگاه ها پیدا می شود اما نکته مهم قیمت و اصالت محصول بوده که صحت سنجی آن در صورتی که از عاملیت و نمایندگی فروش قهرمان تهیه نشده باشد کار دشواری خواهد بود.

به همین جهت این کمپانی به واسطه احترام به حقوق مصرف کنندگانش اقدام به فروش مستقیم محصول از طریق نمایندگی فروش اینترنتی خود در سراسر ایران کرده و مشتریان می توانند با مراجعه به سایت فروش قهرمان به آدرس gtapstore.com با بهترین قیمت و گارانتی اصلی و ارسال رایگان محصول محصول خود را خریداری نمایند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits