دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تفاوت شومیز با بلوز و تونیک چیست؟ راهنمای انتخاب درست لباس زنانه
0
زمان مطالعه: 5 دقیقه
این سوال را خیلی از خانم ها و آقایون میپرسند که تفاوت شومیز و بلوز و تونیک چیست؟ این مقاله را تا انتها بخوانید تا تفاوت این سه تصویر بالا را به صورت کامل متوجه شوید.

دانستن این تفاوت ها در هنگام انتخاب و خرید لباس زنانه می تواند به شما بسیار کمک کند.

معرفی بلوز زنانه:

بلوز زنانه یکی از رایج ترین و بیسک ترین پوشش بالاتنه محسوب میشود. بلوز لباسی گشاد برای پوشش بالاتنه می باشد. بلوزها معمولا زیاد بلند نیستند و داخل شلوار نمی رود. بلوز نخی زنانه بسیار در فصل تابستان طرفدار دارد. در انتخاب بلوز زنانه به فرم یقه بلوز و همچنین جنس ان بسیار توجه کنید. لازم به ذکر است اغلب بلوز های زنانه بدون یقه هستند یعنی یقه ساده گرد یا به صورت یقه هفت یا یقه اسکی میباشند. همچنین معمولا اکثر بلوز های زنانه بدون دکمه میباشند.

تفاوت شومیز با بلوز و تونیک چیست؟ راهنمای انتخاب درست لباس زنانه

معرفی تونیک زنانه :

تونیک همان بلوز است منتها طول ان بلند است. تونیک بلوزی ست که قد بلندتری دارد و گاها تا خط زیر باسن پیش می رود. تونیک ها در جنس و طرح های مختلفی در بازار وجود دارد فرم یقه و جنس پارچه مهمترین معیار برای انتخاب یک تونیک میباشد. در تصویر زیر یک نمونه از تونیک زنانه را مشاهده میکنید.

تفاوت شومیز با بلوز و تونیک چیست؟ راهنمای انتخاب درست لباس زنانه

شومیز زنانه

شومیز لباسی زنانه است که به طرزی نه چندان آشکار شبیه به پیراهن های قدیمی مردانه می باشد اما پارچه ی آن ظریف تر و معمولاً نازک تر است. شومیز زنانه در واقع همان پیراهن مردانه جلو باز است که مخصوص خانم ها دوخته می شود. اگر شومیز به عنوان زیرپوش زنانه طراحی شود لباسی نازک، آستین کوتاه یا بلند و تنگ خواهد بود که به راحتی می توان آن را زیر کت و شلوار و یا کت و دامن پوشید. در هنگام خرید سارافون زنانه هم می توانید به فکر یک شومیز ساده برای زیر آن باشید. با پوشیدن یک شومیز ساده در زیر این سارافون و ترکیب آن با دامن و یا شلوار استایلی خاص و متفاوت خواهید داشت. شومیز ها معمولا فرم های خاصی در یقه و آستین ها دارند و همچنین پشت شومیز نیز ساده نیست و یک طراحی خاصی دارد. شومیز ها در انواع مختلف اسپرت و مجلسی در جنس های مختلف در بازار وجود دارد.

تفاوت شومیز با بلوز و تونیک چیست؟ راهنمای انتخاب درست لباس زنانه

شومیز از کجا آمده است و چه تاریخچه ای دارد؟

شومیز حتی پانصد سال پس از ورود به صحنه لباس همچنان محبوب باقی مانده است. شومیزها از لباس هایی صرفا راحت به عضو اصلی مجموعه های لباس تبدیل شده اند که به راحتی در زنان احساس زیبایی و شیک بودن را ایجاد می کنند. با ظهور فیلم ها و به تصویر کشیدن شومیز از لحاظ بصری، وجهه این نوع لباس ارتقا پیدا کرده و جایگاه آن در صنعت فشن امروز بالاتر رفته است و از آنجایی که عشق زنان به زیبایی و تجمل هرگز از بین نخواهد رفت ، شومیز همیشه مد باقی خواهد ماند.

کلمه شومیز در فرانسه به معنای "پیراهن" است و در واقع شومیز پیش درآمدی بر پیراهن مدرن است. لباس خواب شومیز زنانه به هر نوع لباس شب شبیه پیراهن گفته می شود که آستین ها مستقیم از شانه آویزان باشند و لباس در ناحیه کمر گشاد باشد.

در گذشته شومیز یک پیراهن یا روپوش ساده بود که زیر لباس می پوشیدند. این لباس برای جلوگیری از لکه دار شدن ناشی از نفوذ عرق و چربی بدن در لباس های خارجی طراحی شده بود. شومیز در دوران قرون وسطی از تونیک رومی ساخته شد. شومیز در قرون وسطی اروپا میان زنان و مردان محبوب بود.

شومیز زنانه از چه جنسی ست؟

مخمل، ابریشم، ساتن، توری و مش انواع مختلف شومیز را در بر می گیرند. تصمیم گیری در مورد جنس پارچه در خرید شومیز زنانه بسیار سخت است، حتی ممکن است وسوسه شوید همه را بخرید، فقط به این دلیل که گزینه های زیادی وجود دارد! بنابراین، شما باید دوستی با خود داشته باشید که همیشه به شما در تصمیم گیری در مورد پوشیدن کمک کند. این کار به شما کمک می کند فقط لباسی را که نیاز دارید خریداری کنید و از وجود لباس های متعدد در کمد لباس خود پشیمان نخواهید شد.

آیا فرم بدن شما را زیبا می کند؟

یکی از اولین مواردی که خانم ها باید قبل از خرید شومیز به آن توجه کنند، شکل و اندازه بدن آنهاست. قبل از شروع خرید شومیز مناسب، مطمئن شوید که ابعاد مختلف بدن خود را اندازه بگیرید تا در اندازه گیری های خود مطمئن باشید. فراموش نکنید که در هنگام اندازه گیری حتما لباس زیری که می خواهید با شومیز بپوشید را به تن داشته باشید و اگر اندازه گیری برای شما مشکل است از یک دوست و یا از فروشنده کمک بخواهید.

رنگ مناسب من کدام است ؟

می دانیم برخی از رنگ ها مانند صورتی و قرمز از محبوب ترین رنگ های مورد علاقه خانم ها هستند. با این حال، هنگام خرید شومیز، باید به دنبال رنگی بروید که رنگ پوست شما را تحسین کند. رنگ هنگام انتخاب هر لباسی یک ویژگی بسیار حساس است و شومیز نیز نباید تفاوتی داشته باشد. یافتن رنگ مناسب برای شومیز نشان می دهد که شما به آنچه می پوشید افتخار می کنید. همه چیز در مورد یافتن سبک و رنگ مناسب است.

و در آخر همه و همه متفاوت هستند. اما همه لیاقت تجربه ی حس زیبایی، تجمل و خاص بودن را دارند. این همان چیزی است که شما باید با پوشیدن هر لباسی احساس کنید. شما می توانید در فروشگاه پوشاک زنانه برنس بهترین پوشاک زنانه را متناسب با فرم بدن و رنگ پوست تان بیابید و حتی از کارشناسان مجرب برنس مد برای انتخاب درست لباس زنانه کمک بگیرید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits