دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
7 روش کسب درآمد دلاری از ارزهای دیجیتال در سال 1400
1
زمان مطالعه: 9 دقیقه
واضح است که بدست آوردن ارزهای دیجیتال و کسب درآمد از آنها کار ساده‌ای نیست اما می‌توان با در نظر گرفتن یک‌سری آموزش، خیلی زود پا به این عرصه گذاشت.

امروزه آنقدر هزینه‌های زندگی و سرعت رشد تورم و گرانی ها افزایش یافته است که دیگر نمی‌توان فقط به یک حقوق مکفی آخر ماه اکتفا کرد و تقریباً اکثر افرادی که دغدغه‌‌ آرامش و آسایش بیشتر زندگی‌ خود در آینده را دارند، به فکر راه‌های تازه‌ای برای کسب درآمد بیشتر هستند. از این رو انتخاب بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که می خواهند کسب درآمد دلاری داشته باشند. دلیل مهم استقبال بسیار زیاد از این حوزه این است که دولت‌ها هیچ اختیاری در کنترل و مدیریت این‌گونه ارزها ندارند و همه افراد به صورت آزادانه می‌توانند آنها را بعد از کسب دانش کافی در مورد آنها خرید و فروش کنند و یا از طریق روش های مختلف از آنها کسب درآمد کنند.

البته می‌دانیم که به طور حتم برای درآمدهایی که از راه سخت بدست می‌آورید، ارزش قائل هستید و نمی‌خواهید به سادگی آنها را از دست بدهید، به همین دلیل ما در این مقاله ضمن توصیه به آموزش ارز دیجیتال شما را با روش‌هایی آشنا می‌کنیم تا به راحتی بتوانید از این‌گونه ارزها درآمد کسب کنید.

روش‌های کسب درآمد دلاری

احتمالاً در جریان هستید که تعداد ارزهای دیجیتال که در صرافی‌ها قابل معامله هستند به بیش از 5000 ارز می‌رسد که طبیعتاً عدد قابل توجهی است. البته باید در نظر گرفت که بسیاری از این ارزها فعالیت آنچنانی در بازار ندارند، پس در همان ابتدای مقاله عرض می‌کنیم که باید به سراغ ارزهایی برای کسب درآمد رفت که در بین تریدکنندگان، معتبر و محبوب باشد. برای مثال می‌توان از ارزهایی مانند بیت کوین، اتریوم، ترون، لایت کوین، بیت کوین کش، ریپل، استالر و هارمونی بعنوان ارزهای محبوب و معتبر نام برد.

اما به واقع چگونه می‌توان از ارز دیجیتال درآمد مستمر داشت؟ در پاسخ باید بگوییم که در وهله‌ی اول باید آموزش دید که در قالب فیلم آموزشی قابل انجام خواهد بود. به طور کلی آموزش ارز دیجیتال از مهمترین فاکتورهای موفقیت در این امر است که حتماً باید در نظر گرفته شود. حال اجازه دهید به روش‌هایی بپردازیم که با استفاده از آنها می‌توانید کسب درآمد دلاری داشته باشید.

1- ترید کردن

از جمله روش‌های کسب درآمد از کلیه ارزهای دیجیتال ترید کردن است. ترید استراتژی های مختلفی دارد که شما می توانید در آنها معاملات خرید و فروش خود را از چند دقیقه تا چند روز انجام دهید. به عنوان مثال در ترید اسکالپ (Scalping) تریدر پوزیشن های خود را در عرض چند دقیقه یا ساعت باز می کند و می بندد و با گرفتن سودهای کوچک اما با تعداد بالا کسب درآمد می کند. از روش های دیگر ترید می توان به Swing و Daily نیز اشاره کرد.

برای انجام ترید نیاز به یادگیری کامل نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال و نحوه کار با صرافی های ارز دیجیتال خواهید داشت که یک دوره ارز دیجیتال مناسب می تواند این مسائل را به خوبی به شما آموزش دهد. (در انتهای مقاله یکی از بهترین دوره های ارز دیجیتال ایرانی را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.)

7 روش کسب درآمد دلاری از ارزهای دیجیتال در سال 1400

2- سرمایه گذاری بلند مدت

روش دیگری که می‌توان از ارزهای دیجیتال کسب درآمد کرد، این است که به چشم یک سرمایه‌گذاری بلند مدت به ارزهای دیجیتال دیده شود. در واقع در این روش باید به یک صرافی ارز دیجیتال مراجعه کنید و ارز و یا ارزهای دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کنید و آنها را برای مدت طولانی اصطلاحا HOLD کنید و آنها را در کیف پول ارز دیجیتال خود نگهداری کنید. مزیت استفاده از این روش این است که برای مبتدیان بسیار عالی خواهد بود چرا که به هیچ دوره آموزشی ارز دیجیتال نیاز نخواهد داشت. البته ناگفته نماند که انتخاب هر یک از ارزهای عنوان شده به جهت خرید باید بر اساس یک‌سری المان‌ها انجام شود که می‌توان با پرس و جو و یا مشورت گرفتن به نتیجه‌ی مناسبی دست یافت.

در نظر داشته باشید که کمترین حد سرمایه گذاری بلند مدت در ارزهای دیجیتال 6 ماه است. بعنوان مثال افرادی که حداقل 2 الی 3 سال پیش ارز بیت کوین را خرید کرده بودند، در هر حال حاضر سرمایه‌شان چندین برابر شده است. گفتنی است که این روش بدون کمترین دردسر بوده و هیچ نیازی به آموزش ارز دیجیتال ندارد.

3- ماینینگ یا استخراج ارزهای دیجیتال

حتماً در شبکه‌های اجتماعی فیلم آموزشی استخراج ارزهای دیجیتال را مشاهده کرده‌اید و وسوسه شده‌اید که شما هم با استفاده از دستگاه‌های ماینینگ ارز، این کار را انجام دهید. اگر چه این روش بدست آوردن درآمد از ارزهای دیجیتال یکی از کم زحمت‌ترین روش‌هاست اما معمولاً توصیه به استفاده از آن نمی‌شود. این توصیه به چند دلیل انجام می‌شود:

استفاده از دستگاه‌های ماینینگ پر هزینه است. دستگاه‌های ماینینگ به فضای زیادی برای نگهداری نیاز دارند. مصرف برق در دستگاه‌های استخراج ارز سرسام‌آور است.

با این حال دستگاه‌های جدیدتری نیز تولید شده است که در صورت نیاز می‌توان از آنها استفاده کرد و مشکلات گفته شده را نیز ندارد. لذا اگر شرایطی که در سه بند بالا به آنها اشاره کرده‌ایم را دارید، استفاده از دستگاه‌های ماینینگ ارزهای دیجیتال بلامانع خواهد بود. از جمله مزیت استفاده از این روش برای کسب درآمد دلاری نیاز نداشتن به آموزش ارز دیجیتال است.

4- استیکینگ ارزهای دیجیتال

دریافت سود از نگهداری ارزهای دیجیتال در بعضی از صرافی‌ها یا حتی کیف پول‌ها استیکینگ ارزهای دیجیتال گفته می‌شود. اگر علاقه به این روش از کسب درآمد دلاری دارید، توصیه می‌کنیم از کیف پول‌هایی مانند تراست والت بهره ببرید چرا که این‌گونه کیف پول‌ها در ازای اینکه ارزهای‌تان را در آن نگهداری می‌کنید، به شما سود خواهد داد. همانطور که مشاهده می‌کنید این روش از کسب درآمد دلاری از ارزهای دیجیتال نیز نیاز به هیچ‌گونه دوره‌ی آموزشی برای یادگیری ارزهای دیجیتال نخواهد داشت.

7 روش کسب درآمد دلاری از ارزهای دیجیتال در سال 1400

5- استفاده از بعضی از بازی‌ها

بله درست است! حتی با بازی کردن نیز می‌توان به کسب درآمد دلاری رسید. البته نه همه‌ی بازی‌ها، ولی اگر یک جستجوی ساده در اینترنت داشته باشید، لیستی از بازی‌های مختلف استخراج خواهید کرد که در ازای بازی کردن و کسب مراحل بالاتر در آن به شما ارزهای مختلف مانند بیت کوین بعنوان پاداش داده می‌شود. این روش از کسب درآمد دلاری نیز آسان است و به هیچ‌گونه آموزش ارز دیجیتال نیاز ندارد.

خوشبختانه دست همه‌ی ما نیز یک گوشی هوشمند قرار دارد که با استفاده از آن می‌توانیم بازی‌های زیادی را در آن نصب و اجرا کنیم تا بدین صورت به کسب دلار روی آورده باشیم. پیش گرفتن این روش مزیت آسان بدست آوردن ارزهای دیجیتال را به ‌همراه دارد با این حال دارای معایبی نیز هست که وقت‌گیر بودن آن یکی از مهمترین آنهاست. همچنین ناگفته نماند که در این روش ارزهایی که بعنوان جایزه به شما داده می‌شود مقدار کمی دارند که شاید در نهایت شما را مأیوس کند. در هر حال این مورد را نیز می‌توانید بررسی کنید.

6- فروش NFT

یکی از جدیدترین ترندهای دنیای ارز دیجیتال NFT ها هستند. اگر شما دارای یک اثر هنری مانند یک نقاشی، موزیک، فیلم و... هستید می توانید برای اثر خود یک توکن اختصاصی تعریف کنید و آن را در وبسایت های فروش NFT به فروش برسانید. در این روش شما می توانید قیمت را به صورت ثابت و یا حراجی تعریف کنید و البته دریافتی شما با ارز دیجیتال ETH خواهد بود چرا که پلتفرم های Marketplace این حوزه روی شبکه اتریوم فعال هستند.

7- وام دهی در پلتفرم ها

یکی از داغ ترین بخش های حوزه Defi پلتفرم های وام دهی هستند. شما می توانید با عضویت در این پلتفرم ها و به اشتراک گذاری دارایی خود در فارم های این پلتفرم ها در ارائه نقدینگی به وام گیرندگان کمک کنید و با توجه به نوع ارز دیجیتالی که در اختیار قرار می دهید سودهای درصدی متفاوتی را بدون هیچگونه ریسکی دریافت نمایید.

چطور به طور عملی وارد بازار ارزهای دیجیتال و کسب درآمد از آن شویم؟

همانطور که در خلال این مقاله بارها اعلام کردیم، برای کسب درآمد دلاری از ارزهای دیجیتال، باید دانش کافی وجود داشته باشد و این مهم، جز با یادگیری حرفه ای محقق نخواهد شد. حال اگر اطلاعات این مقاله شما را برای استفاده از ارزهای دیجیتال قانع کرده است پس در اولین اقدام باید به فکر افزایش اطلاعات تخصصی خود از یک مرجع معتبر باشید.

برای این منظور توصیه می‌کنیم دوره ارز دیجیتال به نام پکیج جامع کهکشان ارز دیجیتال را از طریق وبسایت آموزش آنلاین داناپ تهیه و مشاهده نمایید تا بتوانید به صورت عملی از طریق تمامی این روش ها درآمد دلاری کسب نمایید. در این دوره به طور جامع و کاملا تخصصی تمامی روش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال آموزش داده شده و شما را از نقطه صفر یعنی آشنایی با این حوزه به نقطه 100 یعنی کسب درآمد عملی و واقعی از این حوزه می رساند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits