دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آشنایی با فروش اینترنتی دستگاه آب تصفیه کن خانگی
0
زمان مطالعه: 7 دقیقه
در این مقاله انواع دستگاه آب تصفیه کن خانگی و مزایای خرید آن را توضیح می دهیم و سپس نکاتی را در ارتباط با خرید اینترنتی از فروشگاه تصفیه آب معتبر به شما خواهیم گفت.

وجود دستگاه تصفیه آب در هر خانه امروزه امری بسیار مهم و ضروری می باشد. بسیاری از افراد برای خرید این دستگاه به دنبال بهترین فروشگاه و شرکت های معتبر می باشند. در حال حاضر برای صرفه جویی در وقت و هزینه ی افراد، بسیاری از شرکت ها خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب را برای مشتریان خود فراهم کرده اند. دستگاه های تصفیه آب خانگی انواع مختلفی دارند و بهتر است قبل از تهیه ی آن ها اطلاعتی راجع به کارکرد و تفاوت هایشان به دست آورید. در این مقاله انواع دستگاه آب تصفیه کن خانگی و مزایای خرید آن را توضیح می دهیم و سپس نکاتی را در ارتباط با خرید اینترنتی از فروشگاه تصفیه آب معتبر به شما خواهیم گفت.

انواع دستگاه آب تصفیه کن خانگی

دستگاه تصفیه آب خانگی به روش های مختلفی تصفیه آب را انجام می دهند. یکی از بهترین روش های تصفیه آب اسمز معکوس می باشد که اغلب دستگاه های تصفیه از آن استفاده می کنند. تصفیه آب اسمز معکوس با 5 فیلتر اصلی و یک فیلتر مینرال تمام مواد شیمیایی و سموم آب را از بین می برد و مواد معدنی مفید را به آب اضافه می کند. فیلتر ممبران در این دستگاه ها نقش بسیار مهمی دارد به دلیل آن که املاح و یون ها مضر آب در این فیلتر تا 99 درصد حذف می شوند. بنابراین دستگاه های (RO (reverse osmosis برای شیرین کردن آب نیز کاربرد دارند.

فروش اینترنتی آب تصفیه کن خانگی

اساس کار تصفیه آب اسمز معکوس با توجه به تعداد فیلتر های به کار رفته در آن متفاوت است. به عنوان مثال دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس قلیایی با 7 فیلتر علاوه بر این که آب را به طور کامل تصفیه می کند، آن را یونیزه یا قلیایی کرده و خواص آنتی اکسیدانی به آن می دهد. تصفیه آب اسمز معکوس فرا بنفش با قرار گرفتن فیلتر UV در مرحله ی آخر آن در از بین بردن باکتری ها و ویروس های موجود در آب بسیار موثر است. با توجه به نوع آلودگی آب و نیاز مشتری می توان از ترکیب این دو سیستم در دستگاه نیز استفاده کرد.

نوع دیگری از تصفیه آب های خانگی اولترا فیلتراسیون می باشد. تفاوت این دستگاه ها با اسمز معکوس در این است که نیازی به برق ندارند و بدون پمپ و مخزن هستند و تنها با چند فیلتر آب را تصفیه می کنند. تصفیه آب UF بهترین دستگاه برای از بین بردن ذرات معلق آب و رسوبات آن است. اگر سختی آب زیادی ندارید و میزان گل و لای و رسوبات آب لوله کشی شما زیاد است استفاده از این دستگاه به شما توصیه می شود چرا که هم قیمت کمتری نسبت به دیگر دستگاه ها دارد و هم اینکه آلودگی های آب را به خوبی از بین می برد اما نمی توان از آن برای شیرین کردن آب استفاده کرد و برای این کار حتما روش اسمز معکوس باید به کار گرفته شود.

دستگاه های تصفیه آب خانگی معمولا زیر سینکی هستند و نصف فضای زیر کابینت شما را اشغال می کند اما مدل های رومیزی و دیواری آن ها نیز وجود دارد که بر اساس طراحی و ساخت متفاوت آن قیمت بیشتری نسبت به مدل زیر سینکی دارند.

مزایای خرید تصفیه آب برای خانه

مواد شیمیایی، فلزات سنگین، نیترات و املاح مضر از جمله آلاینده هایی هستند که در آب های زیر زمینی وجود دارد. هنگامی که این آب به سیستم لوله کشی شهر وارد می شود تنها با استفاده از ماده ای به نام کلر ضد عفونی می شود. این ماده نه تنها آب را به خوبی تصفیه نمی کند بلکه خودش نیز در آب باقی می ماند که بسیار مضر می باشد. علاوه بر این، پوسیدگی ها و زنگ های آهن لوله های آب نیز در اثر تماس با آب به آن اضافه می شود. به همین دلیل است که وجود تصفیه آب در هر خانه ای لازم می باشد.

مزایایی خرید تصفیه آب

آب تصفیه کن خانگی با چند فیلتر و در چندین مرحله تمامی این مواد مضر را از آب جدا می کند و آب خروجی آن بسیار تمیز خواهد بود. شما با استفاده از دستگاه تصفیه آب از بیماری های ناشی از آب آلوده نیز جلوگیری خواهید کرد از جمله بیماری های عفونی، گوارشی، سنگ کلیه، مشکلات پوستی و ... . آب تصفیه شده توسط دستگاه به آبی سبک و نرم تبدیل خواهد شد که دارای طعمی متفاوت و بسیار گوارا نسبت به آب لوله کشی می باشد. شما از این آب در پخت غذا ها و شستن میوه و سبزیجات نیز می توانید استفاده کنید. صرفه جویی در هزینه ها از دیگر مزایای خرید تصفیه آب برای خانه می باشد. به این دلیل که از تهیه ی بطری های آب معدنی بی نیاز می شوید و به حفظ محیط زیست و پاکیزگی آن کمک خواهید کرد.

نمایندگی معتبر دستگاه تصفیه آب

بهترین دستگاه های تصفیه آب در حال حاضر برند های تایوانی می باشند که سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو از بهترین مارک دستگاه تصفیه آب هستند. برای خرید اینترنتی این برند ها باید به نمایندگی معتبر دستگاه تصفیه آب مراجعه نمایید. خوشبختانه در ایران این برند ها نمایندگی های بسیاری دارند. در هنگام خرید توجه داشته باشید که نمونه های فیک و مشابه دستگاه تصفیه آب تایوانی بسیار زیاد شده است. حتما به برند دستگاه و تمام قطعات آن دقت کنید تا همگی یک برند یکسان داشته باشند و علائم استانداد های جهانی بر روی آن ها حک شده باشد. خرید از نمایندگی معتبر خیال شما را از هر لحاظ آسوده خواهد کرد به دلیل این که هم با قیمت مناسبی این دستگاه ها را به فروش می رسانند و هم آن ها را ضمانت می کنند و خدمات پس از فروش به شما ارئه می دهند.

بنابراین قبل از خرید حتما اطلاعاتی در رابطه با فروشگاهی که می خواهید از آن خرید کنید کسب نمایید و از گارانتی و خدمات پس از فروش آن اطمینان حاصل کنید. به ویژه در ارتباط با خرید اینترنتی حتما توجه داشته باشید که شرکت معتبری باشد و قیمت های آن نیز در رنج قیمت های موجود در بازار باشد. دستگاه های تقلبی قیمت بسیار ارزان تری نسبت به برند های معتبر تایوانی دارند و در عمل هیچگونه کارایی نخواهند دشت.

فروشگاه آنلاین تصفیه آب

برای خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب، معتبر بودن شرکت بسیار مهم می باشد. راد گستر نوین مرکز خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل می باشد که سابقه ی بیش از دو دهه در زمینه ی واردات و فروش بزرگترین و بهترین برند های تایوانی از جمله سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو دارد و مناسب ترین قیمت دستگاه تصفیه آب را به مشتریان خود ارائه می دهد. شما با مراجعه به سایت راد گستر نوین به فروشگاه آنلاین تصفیه آب این شرکت دسترسی خواهید داشت و در هر زمان که بخواهید می توانید دستگاه مورد نظرتان را به صورت اینترتی خریداری نمایید و بدین صورت در وقت خود صرفه جویی کنید.

فروشگاه آنلاین تصفیه آب راد گستر نوین

"لازم به ذکر است که شرکت ایرانی رادگسترنوین چون وارد کننده، نمایندگی ، بورس و عرضه کننده مستقیم تصفیه آب و تصفیه هوا خانگی این دستگاه ها می باشد، برای تسهیل در خرید کردن و جلب اعتماد شما خریداران عزیز از کیفیت برتر دستگاههای تصفیه آب این شرکت، شرایط پرداخت نقد و اقساط را جهت خرید هر نوع دستگاه تصفیه آب برای شما هموطنان گرامی فراهم کرده است و پرداخت و تسویه حساب خرید هر محصول پس از ارسال و نصب رایگان و تحویل کارت گارانتی طلایی و فاکتور فروش معتبر رادگسترنوین و همچنین تست آب تصفیه شده از دستگاه توسط نماینده شرکت در حضور شما مشتری گرامی می باشد."

شما می توانید از طریق تلفن ها یشرکت با مشاوران و کارشناسان حرفه ای شرکت در ارتباط باشید و اطالاعات بیشتری در خرید دستگاه تصفیه آب کسب نمایید. کلیه محصولات این شرکت دارای کارت گارانتی طلایی یک ساله و خدمات پس از فروش می باشند و ارسال و نصب دستگاه نیز رایگان خواهد بود. اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل را دارید فرصت را از دست ندهید و همین حالا از طریق سایت شرکت راد گستر نوین دستگاه آب تصفیه کن خود را خریداری نمایید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits