دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
راهنمای خرید جاروبرقی و لوازم جانبی آن!
0
زمان مطالعه: 7 دقیقه
بدون شک جاروبرقی یکی از اصلی ترین وسایل برقی خانه است. توجه به برخی نکات به هنگام خرید به شما کمک کند تا یک جاروبرقی خوب با کارایی مناسب خریداری کنید و از خرید خود پشیمان نشوید.

در این مطلب که برگرفته شده از فروشگاه اینترنتی خاک انداز است همراه باشید تا نکات خرید حرفه ای جاروبرقی را با شما در میان بگذاریم. بدون شک جاروبرقی یکی از اصلی ترین وسایل برقی خانه است. برخی روز ها، حتی ممکن است چند بار از این وسیله استفاده کنید. برای نظافت، خانه تکانی، آماده کردن خانه برای مهمانی، جشن و ... بدون شک به یک جاروبرقی خوب و پر قدرت نیاز دارید. توجه به برخی نکات به هنگام خرید به شما کمک کند تا یک جاروبرقی خوب با کارایی مناسب خریداری کنید و از خرید خود پشیمان نشوید. با فروشگاه اینترنتی خاک انداز همراه باشید تا این نکات را با شما در میان بگذاریم.

جاروبرقی و نکات مهم در خرید آن

جارو کردن با جاروبرقی

1- قدرت مکش و توان موتور

یکی از اصلی ترین نکات در خرید جاروبرقی توجه به قدرت مکش و توان موتور آن است. در واقع توان موتور بر قدرت مکش تاثیر مستقیم دارد. قدرت مکش یک جارو اصلی ترین بخش تصور شما از کارایی یک جارو را شکل می دهد. تصور کنید که می خواهید کنج های خانه یا پشت رادیاتورها را جارو کنید، هر چه قدرت مکش بیشتر باشد، این کار راحت تر انجام می شود.

قدرت مکش بیشتر به معنای سهولت جاروکردن زباله های بسیار ریز لابه لای پرز فرش هاست. قدرت مکش بیشتر یعنی سرعت بیشتر در جارو کردن. پس قدرت مکش و توان موتور پارامتر های بسیار مهمی هستند. قبل از این که به فروشگاه مراجعه کنید بهتر است در این خصوص تصمیم بگیرید. البته توجه کنید جاروها با توان کمتر معمولا قدرت مکش کمتری داشته و سبک تر هستند. جارو های پرتوان تر، قدرت مکش بیشتر داشته و معمولا سنگین تر هستند.

بنابراین خرید یک جاروبرقی با توان و قدرت مکش بالا که وزن مناسبی هم دارد، می تواند یک امتیاز خوب محسوب شود. به تناسبی از این دو نکته به هنگام خرید توجه کنید. برای مصارف خانگی قدرت و توان 1700 تا 2000 وات کافی است. توان بیشتر از 2000 وات، در رده جاروهای بسیار قدرتمند قرار می گیرد. توجه کنید توان موتور از جمله موارد موثر بر قیمت جارو است. بنابراین توان متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید و هزینه ها را مدیریت کنید.

خرید جارو برقی

قدرت مکش جاروبرقی

راحتی استفاده از جاروبرقی

راحتی استفاده از جاروبرقی را حتما باید در نظر داشته باشید. راحتی استفاده می تواند نکات متعددی را شامل شود که در ادامه به برخی از مهم ترین این نکات می پردازیم:

- وزن جارو می تواند یک عامل مهم باشد. کار با جارو های سنگین و با دسته سنگین، می تواند بسیار خسته کننده باشد. جاروبرقی با وزن مناسب انتخاب کنید.

-لوله تلسکوپی جارو نیز یک جز مهم است. طول این لوله باید با قد کاربر تناسب داشته باشد. طویل بودن لوله تلسکوپی می توان قدرت مکش را کم کند. کوتاه بودن لوله تلسکوپی نیز می تواند برای کاربر اذیت کننده باشد. لوله های تلسکوپی با قابلیت تنظیم اندازه، بهترین گزینه ها هستند. میزان چرخش لوله نیز اهمیت زیادی دارد. جاروبرقی هایی که لوله تلسکوپی آنها با زاویه زیادی برای مثال 360 درجه میچرخد، جارو کردن را بسیار راحت می کنند.

-طول سیم هم اهمیت زیادی دارد. سیم بلند می تواند دست و پا گیر باشد اما طول سیم کوتاه ممکن است باعث دردسر شود و لازم باشد برای جارو کردن بخش های مختلف، پریز اتصال جارو را تغییر دهید. جارو های بی سیم نیز می توانند در فهرست خرید شما قرار بگیریند.

-چرخ ها و جا به جایی راحت جارو نیز یک عامل مهم است. جاروبرقی با چرخ های عقب بزرگتر معمولا جارو کردن را راحت تر می کنند. بر اساس نیاز و سلیقه می توانید جارو های ایستاده را نیز در اولویت بررسی قرار دهید.

-وجود لوازم جانبی نیز اهمیت زیادی دارد. خرید جارویی را در اولویت قرار دهید که لوازم جانبی مورد نیاز شما را داشته باشد تا بتوانید با استفاده از آنها فرایند تمیزکاری و نظافت را راحت تر انجام دهید.

جاروبرقی کم صدا و حتی بی صدا

جاروبرقی کم صدا یک نعمت است. اگر یک جارو کم صدا و حتی بی صدا خریداری کنید، خواهید توانست بدون محدودیت زمانی، هر زمان که به جارو نیاز داشتید، از آن استفاده کنید و صدای جارو مزاحم کسی نخواهد بود. برند های مختلف از تکنولوژی های مختلف برای کاهش صدای جاروبرقی استفاده می کنند. معمولا میزان صدای تولیدی جارو به عنوان یک مشخصه فنی توسط سازنده درج می شود. می توانید از فروشنده بخواهید تا جارو را روشن کند تا شما با قدرت مکش مختلف، میزان صدای آن را تست کنید.

راهنمای خرید جاروبرقی و لوازم جانبی آن!

کیسه جاروبرقی

جاروبرقی که خریداری می کنید می تواند بدون کیسه یا با کیسه باشد. هر کدام از این نوع طراحی ها، مزیت های خود را دارند. معمولا تصمیم گیری در این خصوص وابستگی زیادی به شرایط و نوع نیاز های شما دارد. جارو هایی که دارای کیسه هستند، قیمت مناسب تری دارند. هزینه نگهداری آنها کمتر است و کمتر نیاز به تعویض فیلتر هوا پیدا می کنند. این نوع جاروها برای افراد مبتلا به آلرژی مناسب ترند چون ذرات معلق در هوای کمتری ایجاد می کنند.

جاروبرقی با کیسه یا بدون کیسه

این نوع جارو ها نیاز به تعویض یا تخلیه کیسه پس از پر شدن دارند. کیسه ها می توانند دائمی یا یکبار مصرف باشند که امروز نوع یکبار مصرف رایج تر است. در صورتی که جاروبرقی دارای کیسه خریداری میکنید، دقت کنید که کیسه مدل منتخب شما در دسترس باشد و بتوانید به راحتی خرید کیسه جاروبرقی را بدون دردسر انجام دهید. بسیاری از طرفداران محیط زیست، کیسه های یکبار مصرف جارو را یک تهدید برای محیط زیست می دانند.

جاروهای بدون پاکت، طرفداران زیادی دارند. این جارو ها قدرت مکش زیادی داشته و نیازی به تعویض یا تخلیه کیسه ندارند. در این نوع جارو ها، زباله ها در مخزن جمع می شوند. مخزن این جارو ها شفاف است و به راحتی، پر شدن مخزن دیده می شود. این نوع جاروبرقی نیاز بیشتری به تعویض فیلتر های هوا دارند.

راهنمای خرید جاروبرقی و لوازم جانبی آن!

خدمات پس از فروش و اهمیت آن در خرید جاروبرقی

خدمات پس از فروش اهمیت زیادی دارد. خرید جاروبرقی را در اولویت قرار دهید که شرکت تولید کننده یا فروشنده خدمات پس از فروش مناسبی را ارائه می کند. قبل از خرید از قابل تامین بودن لوازم و قطعات مورد نیاز برای نگهداری و حتی تعمیر جارو اطمینان حاصل کنید.

خرید حرفه ای از فروشگاه اینترنتی خاک انداز

شما میتوانید بدون مراجعه به فروشگاه های متعدد، تنها با مراجعه به فروشگاه اینترنتی خاک اندازبه آدرس https://www.khakandazz.ir/ انواع جاروبرقی از برند های مختلف را با انواع امکانات و مشخصات به صورت یکجا ببینید ، بررسی کنید و خرید خود را انجام دهید. جاروی منتخب شما، بدون هزینه، در سریعترین زمان ممکن ارسال شده و در اختیار شما قرار می گیرد. سایت خاک انداز یک سایت تخصصی فروش جاروبرقی است. کارشناسان خاک انداز آمادگی دارند تا به تمامی سوالات شما پاسخ داده و شما را در یک خرید حرفه ای همراهی کنند.


فروشگاه اینترنتی خاک انداز

همچنین امکان خرید پاکت جاروبرقی با مدل های مختلف، فیلتر های هوا و قطعات مختلف انواع جاروبرقی نیز در این سایت وجود دارد.

علاوه بر مراجعه به سایت خاک انداز می توانید با شماره 021.66716513 یا شماره موبایل 09193265881 تماس حاصل نمایید.

سامانه خاک انداز پاسخگوی شما خواهد بود و امکان خرید را به سرعت برای شما فراهم می آورد. خاک انداز عرضه کننده با کیفیت ترین محصولات و ارائه کننده تخصصی ترین خدمات مرتبط با جاروبرقی در شهر تهران است.

separator line

بیشتر بخوانید:

قیمت روز جارو شارژی

قیمت روز انواع جاروبرقی در بازار

۱۰ تا از بهترین جاروبرقی های موجود در بازار



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits