دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دانستنی های جالب در رابطه با رمز ارز تتر
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تتر یک ارز رمز پایه مبتنی بر بلاکچین است که کوین ها و توکن های آن توسط تعداد مساوی ارز های فیات از جمله ین ژاپن، دلار یا یورو پشتیبانی می شود،در ادامه ما ویژگی هایی از تتر را که شاید از آن اطلاع نداشته باشید را شرح می دهیم.

حتما با ارزهای رمز پایه آشنا هستید از جمله بیت کوین که محبوب ترین ارز بین همه ارز های دیجیتال می باشد. غیر از آن چندین آلت کوین نیز وجود دارد که پس از موفقیت بیت کوین طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند. در ادامه ما ویژگی هایی از تتر را که شاید از آن اطلاع نداشته باشید را شرح می دهیم.

معرفی ارز دیجیتال تتر

تتر یک ارز رمز پایه مبتنی بر بلاکچین است که کوین ها و توکن های آن توسط تعداد مساوی ارز های فیات از جمله ین ژاپن، دلار یا یورو پشتیبانی می شود می توان گفت قیمت خرید تتر با دلار, برابری می کند. البته این در صورتی می باشد که کارمزد صرافی ها را در نظر نگیریم. تتر یک پول استوک است که از انواع جدید ارز های دیجیتال نیز محسوب می شود. بر خلاف اتریوم و بیت کوین که احتمال تغییر قیمت گسترده ای در آنها وجود دارد (هم اکنون شاهد افزایش قیمت نجومی بیت کوین هستیم)، تتر با داشتن هدف اصلی که یک نواخت بودن قیمت خود است و ایجاد ثبات در بازار ارز های رمزنگاری شده برعکس سایر ارز های دیجیتال عمل می کند.

دانستنی های جالب در رابطه با رمز ارز تتر

این باعث می شود که تتر به عنوان یک وسیله مبادله مناسب و مفید شناخته شود. هدف اصلی ابداع تتر ایجاد پیوند بین ارز های دیجیتال و ارزهای فیات بوده است، به طوری که کاربران هنگام خرید و فروش ارز دیجیتال هزینه زیادی بابت معاملات خارج از کشور نپردازند. این ارز رمزپایه وابسته به دلار آمریکا می باشد و سعی می کند نسبت یک به یک خود را با دلار ثابت نگه دارد.

اگر امروزه اخبار بیت کوین را دنبال می کنید ممکن است این واقعیت که 80% تجارت بیت کوین درتتر است را ندانید. این استیبل کوین به عنوان اصلی ترین منبع نقدینگی در بازار ارزهای رمزپایه در نظر گرفته می شود. واقعیت جالب دیگری که حتما در مورد تتر می دانید این است که ابتدا در زمان عرضه شدن آن در ژوئیه سال 2014 با نام رییل کوین شناخته شد. اما در نوامبر همان سال Tether Ltd نام جدیدی با عنوان تتر داد.

دانستنی های جالب در رابطه با رمز ارز تتر

کیف پول مناسب نگهداری از تتر

همانطور که می دانید برای نگهداری این ارز دیجیتال کاربردی به یک کیف پول مناسب احتیاج دارید، کیف پولی که بتواند نیاز ها و استفاده روزانه شما ارز تتر را برایتان آسان کند، در اینجا می توان به کیف پول اتمیک اشاره کرد که با پشتیبانی از تقریبا تمام ارز های دیجیتال و سهولت در استفاده با آن کار را برای تمام کاربران آسان کرده است. آموزش گام به گام کیف پول اتمیک در یادگیری ساخت حساب کاربری و استفاده از آن کمک بسیار بزرگی محسوب می شود. این کیف پول همچنین برای کسانی که مقدار معینی ارز دیجیتال خرید و نگهداری می کنند پاداش نیز در نظر می گیرد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits