دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
10 نکته مهم در خرید و انتخاب فرش ماشینی مناسب
1
زمان مطالعه: 8 دقیقه
از آنجا که فرش ماشینی در چیدمان و دکوراسیون کلی منازل تاثیر بسزایی دارد می‌بایست در زمان خرید دقت کافی را به خرج دهید خصوصاً اگر قصد خرید آنلاین فرش را داشته باشید. در ادامه اصلی‌ترین نکات برای خرید فرش به تفصیل بیان خواهد شد.

آیا تا به حال تجربه خرید آنلاین فرش را داشته‌اید؟ خرید فرش به عنوان یکی از ملزومات خانه‌های ایرانی در اولیت افراد قرار دارد، اما این روزها که فرش ماشینی از قیمت بالایی برخوردار است، خرید آنلاین فرش می‌تواند گزینه‌ی مقرون به صرفه‌تری محسوب شود. صرف نظر از مسئله‌ی قیمت، از آنجا که فرش ماشینی در چیدمان و دکوراسیون کلی منازل تاثیر بسزایی دارد می‌بایست در زمان خرید دقت کافی را به خرج دهید خصوصاً اگر قصد خرید آنلاین فرش را داشته باشید. در ادامه اصلی‌ترین نکات برای خرید فرش به تفصیل بیان خواهد شد.

فرش ماشینی، گرمابخش منازل شما

یک خانه هر مدل کفپوشی که داشته باشد، باز هم به یک فرش ماشینی برای پوشاندن کف نیاز خواهد بود. پهن کردن فرش بر روی زمین می‌تواند آثار مثبت زیادی برای جذاب کردن دکوراسیون داخلی داشته باشد. فرش ماشینی تا حد زیادی موجب ایجاد گرما شده و سرمای کف زمین را جبران می‌کند. البته فرش ماشینی از گذشته تا کنون تغییرات بسیار زیادی داشته است، اما این تغییرات موجب افزایش کیفیت و جذابیت بیشتر طرح و نقش فرش‌ها شد. بنابراین به وضوح روشن است که خرید فرش ماشینی برای هر خانه‌ای لازم و ضروری می‌باشد، پس می‌بایست نکات مهم برای خرید فرش ماشینی را بدانید تا بهترین آن را برای منزل خود خریداری کنید.

در هنگام خرید فرش ماشینی به نکات زیر توجه کنید!

  • برای خرید فرش ماشینی در ابتدا می‌بایست جنس آن را بررسی کنید، کیفیت جنس فرش‌ها را بسته به نوع نخی که برای بافت استفاده شده می‌توان مورد سنجش قرار داد. بهترین جنس نخی که برای بافت فرش ماشینی مورد استفاده قرار می‌گیرد، نخ اکریلیک می‌باشد؛ چراکه این نوع نخ‌ها کاملاً مقاوم هستند و با شستشوی مداوم فرش به هیچ وجه آسیبی به فرش وارد نخواهد شد.
  • از دیگر ویزگی‌های تعیین کننده‌ی کیفیت فرش، تعداد شانه‌ی فرش می‎‌باشد. عموماً فرش‌ها بر اساس تعداد شانه تقسیم‌بندی می‌شوند و این تقسیم بندی از 500 تا 1500 شانه وجود دارد. البته بالا رفتن تعداد شانه فرش نشانگر کیفیت و ضخامت آن نمی‌باشد؛ بلکه اتفاقاً فرش‌های 700 شانه از فرش‌های 1500 شانه مقاوم‌تر و باکیفیت‌تر هستند، به همین جهت طرفداران زیادی نیز دارند.
  • اگرچه نظر عموم افراد جامعه برای خرید فرش یا هر نوع کالایی برای منزل آن است که جنس خارجی باکیفت‌تر از ایرانی می‌باشد، اما امروزه تولید کنندگان قدر ایرانی در حوزه فرش، فرش ماشینی را باکیفیت بالاتر از فرش‌های خارجی تولید می‌کنند.
  • طراحی و تولید فرش ماشینی خود پروسه‌ای عظیم و بزرگ است که تولیدکنندگان و طراحان برای ایجاد تنوع در فرش آن را بسیار متفاوت و خاص طراحی می‌کنند. به همین جهت تنوع بالایی از طرح و رنگ فرش ماشینی در بازار وجود دارد و افراد با سلیقه‌های مختلف می‌توانند فرش مورد علاقه‌ی خود را پیدا کنند. انتخاب طرح مناسب برای خرید فرش ماشینی برای ایجاد هماهنگی و زیبایی با دکوراسیون منزل بسیار حائز اهمیت می‌باشد.
  • تولیدکنندگان فرش ماشینی معمولاً برای ایستایی و حرکت نکردن فرش برشی از چرم دو طرف فرش می‌دوزند که به عنوان مانع برای حرکت فرش عمل کند. این نوع دوخت بر زیبایی و شیک بودن فرش ماشینی نیز می‌افزاید.
  • نکته‌ی مهم دیگری که در هنگام خرید فرش باید مد نظر داشته باشید این است که متراژ فرش را بسته به متراژ منزل و فضای باز پذیرایی‌تان برای پهن کردن فرش انتخاب کنید. بهتراست متراژ فرش شما به گونه‌ای باشد که زیر مبلمان نرود تا زیبایی آن به طور کامل مشخص باشد.
  • از آنجا که امروزه قیمت فرش نیز بسیار بالا رفته، حتما از تولیدکنندگانی خرید کنید که به کیفیت دوخت و کار ایشان اطمینان کامل دارید. این تولید کنندگان که در ایران تقریبا شناخته شده هستند، معمولاً با تمامی فروشنده‌های فرش ماشینی کار می‌کنند.
  • توجه داشته باشید که قیمت فرش ماشینی از فرش دستباف بسیار ارزان‌تر است و فروشندگان اجازه فروش به قیمت نامتعارف را نخواهند داشت.
  • تولیدکنندگان فرش ماشینی در نهایت فرش‌های خود را ریشه دوزی می‌کنند تا زیبایی و جذابیت خاصی به خود بگیرد.
  • هر فرش باید به صورت لول شده و کاور شده به شما تحویل داده شود تا آسیبی در حین حمل و نقل به فرش وارد نشود.

10 نکته مهم در خرید و انتخاب فرش ماشینی مناسب

خرید آنلاین فرش، یک اتفاق شگفت انگیز

امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی موجب اینترنتی شدن خرید و فروش کالاهای بسیاری شد که فرش ماشینی نیز یکی از آن‌ها می‌باشد. خرید آنلاین فرش ماشینی از چندین منظر مختلف به نفع شما خواهد بود، کما این‌که نگرانی بابت کیفیت و اصالت فرش وجود نخواهد داشت، زیرا فروشنده معتبر فرش خود را تضمین می‌کند و عکس و فیلم‌های دقیقی از فرش ماشینی را برای مشتریان ارسال خواهد کرد تا با تحقیقات کامل خرید خود را انجام دهند. از طرفی خرید آنلاین فرش ماشینی هزینه‌های رفت و آمد و گشت و گذار در شهر را نیز کسر خواهد کرد.

بنابراین طبیعی است خرید آنلاین فرش طرفدار بسیاری پیدا کرده باشد، خصوصاً اگر سایتی که از آن خرید می‌کنید بستری امن و مطمئن را برای خرید فراهم کرده باشد. برای خرید از یک فروشگاه آنلاین کافی است که نحوه‌ی پشتیبانی و نظرات مشتریان آن را مطالعه کنبد تا با دید باز و اصولی انتخاب خرید خود را انجام دهید. اگر بررسی‌ها پیش از خرید به درستی انجام شود، هیچ نگرانی بابت خرید به صورت آنلاین وجود نخواهد داشت.

بهترین فروشگاه فرش آنلاین کدام است؟

زیلوکس نام فروشگاه فرش آنلاینی است که بخاطر داشتن مزیت‌های متعدد، طرفداران بسیار زیادی دارد. برای معرفی زیلوکس تنها دانستن این مزایای فوق‌العاده کافی خواهد بود، این مزایا عبارت‌اند از:

  1. فروشگاه فرش زیلوکس بزرگترین کلکسیون آنلاین فرش می‌باشد، که بیش از 700طح فرش و تابلو فرش را در ویترین خود به نمایش گذاشته است.
  2. با خرید از فروشگاه زیلوکس از یک بیمه نامه آتش سوزی با وسایل منزل تا سقف 500 میلیون تومان بهره‌مند خواهید شد.
  3. برای خرید فرش‌ متری و ابریشمی هم زیلوکس بهترین فروشگاه فرش محسوب می‌شود.
  4. ضمانت اصالت و سلامت فرش ماشینی هم از طرف زیلوکس در خرید آنلاین ارائه می‌شود.
  5. ارسال سریع و دقیق فرش به سراسر ایران هم از مزیت‌های فروشگاه فرش زیلوکس می‌باشد.

افزون بر این کادر مجرب و حرفه‌ای فروشگاه فرش زیلوکس مشاوره رایگان و غیرحضوری را به کاربران اینترنتی ارائه می‌کنند تا در بهترین شرایط خرید خود را انجام دهند. کاربران اینترنتی می‌توانند عکس دکوراسیون منزل خود برای کارشناسان زیلوکس بفرستند و مناسب با دکوراسیون خرید خود را انجام دهند. برای دسترسی آسان با کارشناسان فروشگاه فرش زیلوکس کافی است به وبسایت فروشگاه فرش زیلوکس مراجعه کنید و به آسانی به واتس‌آپ این مجموعه متصل شوید. با یک جستجوی ساده خواهید دانست که تاکنون همه‌ی مشتریان این فروشگاه فرش موفق به انجام خریدی رضایت‌بخش شده‌اند، به همین جهت زیلوکس پر طرفدارترین فروشگاه فرش آنلاین شناخته می‌شود. هر مدل طرح و نقشی که بخواهید به راحتی در زیلوکس خواهید یافت...

10 نکته مهم در خرید و انتخاب فرش ماشینی مناسب

کلام آخر

همیشه قرار نیست برای ایجاد یک دکوراسیون جذاب، کن فیکون کنید! گاهی با خرید یک فرش ماشینی می‌توانید دکور منزل خود را نو نوار سازید. خرید فرش ماشینی و جایگزین کردن آن به جای فرش‌های قدیمی می‌تواند به طور کلی رنگ دکور شما را تغییر دهد و روحی تازه به فضای منزل شما ببخشد. فرشی که زیر پای شما قرار می‌گیرد، موثرترین نقش را در دکوراسیون داخلی خواهد داشت. پس برای خرید از فروشگاه فرش زیلوکس همین حالا اقدام کنید، بهره‌مندی از خدمات پر سرعت و مطمئن زیلوکس شما را هم مشتری دائمی آن‌ها خواهد کرد.

شما میتوانید جهت استفاده از مشاوره رایگان و تخصصی در حوزه طراحی و دکوراسیون منزل متناسب با فرش خود با شماره ۴۷۶۲۴۷۴۲-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و یا برای ارسال تصاویر دکور منزل جهت دریافت طرح های متناسب با منزل خود از طریق شماره ۰۹۱۹۳۹۳۷۶۸۳ در واتساپ با ما در ارتباط باشید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

شایان | ۳ سال پیش
من دوبار از فروشگاه زیلوکس خرید کردم و فرش ماشینی خریدم ازشون، یک بار آنلاین و بار دوم فیزیکی واقعا تجربه عالی بود و راضیم
0
0

hits