دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
قیمت هود اخوان به چه عواملی بستگی دارد ؟
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
قیمت هود اخوان نسبت به ویژگی ها و عملکرد آن بسیار مناسب می باشد. قیمت هود اخوان نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است که یکی از دلایل آن افزایش قیمت مواد اولیه مصرفی در تهیه و تولید آن می باشد .

هود اخوان:

هود اخوان یکی از هود های مرغوب و با کیفیت می باشد. قیمت هود اخوان نسبت به کیفیت فوق العاده آن و همچنین کارایی بسیار مناسب می باشد. هود ها یکی از وسایل مکنده می باشند که بو، دود و ... ایجاد شده از پخت غذا و همچنین هر بو نامطبوع موجود در منزل را که به هر علتی به وجود آمده اند را مکیده و به بیرون هدایت می کند. در حقیقت هود یک تهویه کننده می باشد که مکان نصب آن خاص بوده و از تکنولوژی ویژه ای برخوردار می باشد. ناگفته نماند که یک هود خوب باید بتواند تهویه آشپزخانه را کنترل کند و بو های ایجاد شده در آشپزخانه را از بین ببرد.

هودهای اخوان با استفاده از بهترین تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید شده اند و همچنین قطعات به کار رفته در آن ها درجه یک می باشد که به کیفیت نهایی محصول کمک شایانی می کند. هود ها از دو نوع موتور پلاستیکی و موتور فلزی می باشند که موتور پلاستیکی جدیدتر از موتور فلزی می باشد. قیمت هود اخوان با موتور پلاستیکی نسبت به قیمت هود اخوان با موتور فلزی بالاتر می باشد، زیرا هود با موتور پلاستیکی عمر مفید بیشتری داشته و صدای بسیار کمی دارد. اما هود هایی که دارای موتور فلزی هستند عموما پر سر و صدا می باشند. ناگفته نماند که شرکت اخوان با کمک تکنولوژی پیشرفته و قطعات مرغوب هودهای موتور فلزی را تولید کرده است که صدای آن ها بسیار ناچیز می باشد.

هود اخوان

معرفی مختصر انواع هودهای اخوان که قیمت متفاوتی دارند:

هود اخوان علاوه بر این که از کیفیت فوق العاده بی نظیری برخوردار می باشد، بسیار متنوع بوده و در مدل های گوناگون طراحی و تولید شده است. از انواع آنها میتوان به هود های لمسی، هود زیر کابینتی، هود شیشه ای، هود شیشه ای لمسی، هود طرح پاردیک، هود ذغالی، هود شومینه ای، هود مورب و ... اشاره کرد که هر کدام ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی دارند. به عنوان مثال هود های شومینه ای نوعی هود می باشد که دارای دودکش های باریک و بلند می باشند و همچنین بدنه آن بسیار بزرگ و پهن می باشد. این نوع هود دارای سیستم پیچیده ای می باشد که قدرت مکش بسیار بالایی دارند. این نوع هود عموما روی برنه ام دی اف نصب می شوند و به دلیل جثه بزرگی دارند، فضای زیادی از آشپزخانه را فراهم می کنند. بنابراین برای آشپزخانه های بزرگ گزینه بسیار مناسبی می باشند. انتخاب هود های نامبرده به عوامل مختلفی مانند سلیقه افراد، توان مالی آنها، مساحت آشپزخانه، قدرت مکش موتور هود انتخابی، رنگ هود و ... بستگی دارد. ناگفته نماند که هود های نامبرده دارای قیمت های مختلف و متفاوت می باشند. لازم به ذکر است که قیمت هود اخوان نسبت به کیفیت عالی و عمر مفید آن بسیار مناسب می باشد.

هود اخوان

هود اخوان

قیمت هود اخوان:

قیمت هود اخوان نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است که یکی از دلایل اصلی آن افزایش قیمت مواد اولیه مصرفی در تهیه و تولید این محصول با کیفیت می باشد. همچنین این محصول از متریال های مختلف و گوناگون تولید می شود که افزایش قیمت آنها در قیمت هود اخوان بسیار موثر است. از متریال های به کار رفته در هودهای با کیفیت و درجه یک اخوان می توان به شیشه، فلز و ... اشاره کرد که افزایش قیمت چشمگیری داشته است. البته عوامل مختلف دیگری در قیمت نهایی هودهای اخوان موثر است که می توان به عوامل زیر اشاره کرد:

  1. نوع متریال به کار رفته در آن: نوع متریال به کار رفته در هود ها در قیمت هود اخوان موثر است، به عنوان مثال متریال فلز از متریال پلاستیک قیمت بالاتری خواهد داشت.
  2. کیفیت نهایی هود
  3. میزان صدا تولید شده توسط آن هنگام استفاده: در حقیقت هر چه صدای تولید شده توسط هود ها کمتر باشد، قیمت هود اخوان بیشتر خواهد بود.
  4. اندازه آن
  5. نوع هود
  6. توکار بودن و یا نبودن آن
  7. آپشن های موجود در آن: از دیگر عوامل موثر در قیمت هود اخوان آپشن های موجود در هود می باشد. به عنوان مثال هود های لمسی نسبت به هود های کلیدی از قیمت بالاتری برخوردار می باشند.
  8. قدرت و میزان مکش موتور مکنده آن : هر چه قدرت و توان هود در مکیدن هوا بالاتر باشد، قیمت بیشتری نیز دارد.
  9. نوع موتور تعبیه شده در آن

هود اخوان

هود اخوان کنترلی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits