دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بهترین مراکز خرید بندرعباس
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
امکان ندارد قصد سفر به بندرعباس داشته باشید و نخواهید چرخی در مراکز خرید این شهر بزنید. بندرعباس پر است از مراکز خرید سنتی و مدرنی که کوله باری از اجناس متعدد و متنوع را در خود جای داده اند.

امکان ندارد قصد سفر به بندرعباس داشته باشید و نخواهید چرخی در مراکز خرید این شهر بزنید. بندرعباس پر است از مراکز خرید سنتی و مدرنی که کوله باری از اجناس متعدد و متنوع را در خود جای داده اند.

شما می توانید علاوه بر دیدن کردن از جاذبه های دیدنی بندرعباس با بازدید از مراکز خرید و پاساژ های بندرعباس، چشمان خود را از اجناس گوناگون سیر کنید. از انواع وسایل الکترونیکی تا بهترین ماهی ها از جمله مواردی است که تهیه کردن آن ها از بازار های بندرعباس حال و هوای دیگری دارد.

امروز در این گزارش قصد داریم تا 3 مورد از بهترین مراکز خرید بندرعباس را معرفی کرده و شما را در جریان غرفه ها و اجناسی که در آن ها به فروش می رسد، بگذاریم. با ما همراه باشید.

بهترین مراکز خرید بندرعباس

مجتمع تجاری ستاره شهر

یکی از اصلی ترین فاکتور هایی که تعیین می کند که یک مرکز خرید تا چه اندازه خوب و کار آمد است، تنوع بالای اجناس و غرفه های آن است. مجتمع تجاری یا بازار ستاره شهر با مساحتی در حدود 25 هزار متر مربع و سه طبقه مجزا با 400 غرفه یکی از بهترین مراکز خرید شهر است.

با مراجعه به بازار ستاره شهر واقع در حوالی میدان 17 شهریور می توانید لیستی از کلیه وسایل و اجناسی که مدت ها در پی تهیه آن ها بودید را با بهترین قیمت و خیالی آسوده تهیه کنید. دسته بندی طبقات مجموعه به شرح زیر می باشد:

طبقه اول: بورس طلا و جواهر فروشی، سه غرفه آرایشی بهداشتی، یک غرفه کامپیوتری

طبقه دوم: بورس پوشاک مردانه و زنانه، یک غرفه کامپیوتری، دو غرفه آرایشی بهداشتی

طبقه سوم: بورس کامپیوتر و لوازم جانبی، یک غرفه لباس فروشی

همانطور که مشاهده کردید، ستاره شهر تمام تلاش خود را کرده تا یکی از بهترین خرید هایتان را به شما هدیه کند. با توجه به تنوع بالای ستاره شهر، انتظار می رود که بخواهید مدتی را به استراحت بپردازید.

وجود یک سالن سینما مجهز در طبقه سوم مجموعه و دو رستوران با منو های متفاوت این خبر خوش را می رسانند که بعد از یک خرید طولانی می توانید به استراحت بپردازید و غذایی نوش جان کنید.

نا گفته نماند که یکی از بهترین هتل های شهر یعنی هتل هما بندرعباس در فاصله 3 کیلومتری این مرکز خرید واقع شده است. این هتل با دیگر مراکز شهر فاصله کمی داشته و یکی از بهترین گزینه ها برای اقامتی استثنائی است.

مرکز خرید نخیل سنتر

نخیل سنتر را می توان یکی از شیک ترین و تک ترین مراکز خرید بندرعباس شمارد. نخیل سنتر در تاریخ یک بهمن ماه سال 1393 در منطقه دوهزار کوه بندرعباس ( چهارراه نخل ناخدا، رو به روی جهاد دانشگاهی ) افتتاح شد. ایده ساخت این مجموعه از جایی طهور کرد که مسئولین منطقه و سرمایه گذاران مجموعه به دنبال ساخت مرکز خریدی به دور از ترافیک همیشگی شهر بودند.

مرکز خرید نخیل مساحتی 5000 متر مربعی دارد که 3000 متر مربع آن استفاده تجاری داشته و دارای 60 مغازه مجزا می باشد. شما می توانید لیستی از بهترین اجناس و متنوع ترین وسایل را در این 60 غرفه بیابید. وجود یک کافه برای استراحت مهمانان و پارکینگ مناسب جزو مزایای نخیل سنتر محسوب می شوند.

بهترین مراکز خرید بندرعباس

بازار اوزی ها و لاری ها

آیا تا به حال خرید کردن از بازاری با بیش از یک قرن عمر را تجربه کرده اید؟ آیا هیچ وقت خواسته اید از یکی از کهن ترین بازار های ایران دیدن کنید؟

دو بازار اوزی ها و لاری ها در بندرعباس که در فاصله تقریبا 5 دقیقه ای از یکدیگر قرار گرفته عمری به طول 300 سال دارند. با وجود گذشت زمان طولانی و بافت قدیمی بازار، هنوز هم مشتریان عاشقانه در پی خرید از این دو بازار هستند.

بسیاری معتقدند دو بازار اوزی ها و لاری ها نقش به سزایی در طول تاریخ داشته اند و کمک شایانی به اقتصاد کرده اند. این دو بازار از تنوع بالایی در اجناس برخوردار بوده و قیمت های بسیار مناسبی را به مراجعه کنندگان ارائه می کنند.

سخن آخر

این سه مورد تنها گوشه ای از بهترین مراکز خرید بندرعباس بود که می توان ساعت ها در آن ها وقت صرف کرد و لذت برد. پیشنهاد به شما این است که سعی کنید با برنامه مشخصی برای خود بچینید تا بتوانید از همه جای این شهر زیبا دیدن کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits