دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به کدام عناصر به هنگام خرید خانه توجه نماییم ؟
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر به عنوان یک خریدار قصد خرید یک ملک را داشته باشید به چه عناصری توجه می کنید ؟ شاید اولین گزینه ای که به ذهنتان می رسد مکان جغرافیایی ساختمان باشد. حال که منطقه موردنظرتان را انتخاب کرده اید، گزینه های مهم تری هم وجود دارد که باید با دقت بررسی...

اولین نقطه ای که شما به هنگام بازدید مشاهده می کنید؛ درب ورودی و یا درب لابی دولنگه است. درب لابی باید گیرایی و تاثیرگذاری بالایی بر روی مخاطبان بگذارد. علاوه بر این، درب ورودی زیبایی نمای ساختمان را دو چندان می کند. بنابراین ضروری است که یک درب شکیل در ساختمان های لوکس نصب گردد. درب داخلی یکی از شیک ترین گزینه های موجود است که به شکل تک لنگه ، دو لنگه و یا همراه با کتیبه طراحی می گردند. بهره گیری از شیشه در کنار چوب از جمله ایده های لوکس برای درب لابی می باشد.

خرید خانه

کمد دیواری ام دی اف نیز از جمله موارد ضروری در هر خانه ای می باشد. بدون شک به هنگام بازدید از منازل مسکونی، در جست و جوی کمد دیواری هستید. کمد دیواری باید زیبا و کارآمد باشد. قفسه ها و کشوهای متعدد به شما فضای کافی برای نگهداری لباس ها و تجهیزات می دهد. کمد دیواری های چوبی و یا ام دی اف با روکش چوب و یا رنگ شده ( رنگ پوششی) از تنوع بالایی برخوردار هستند.

به کدام عناصر به هنگام خرید خانه توجه نماییم ؟

در یک واحد مسکونی، کابینت آشپزخانه از جمله عناصر مهم محسوب می گردد. کابینت علاوه بر زیبایی، باید کارآمد باشد. امروزه طراحی خانه به صورتی است که آشپزخانه فاقد دیوار می باشد. در نتیجه فضای داخل آشپزخانه در معرض دید قرار دارد. این فضا توسط کابینت و تجهیزات آشپزخانه آراسته می گردد. جدیدترین ترین طرح های کابینت آشپزخانه دارای ویژگی های زیر هستند:

مدل کابینت اشپزخانه : کابینت های چوبی ساده و یا قاب دار از جمله جدید ترین طرح های کابینت هستند. علاوه بر آن کابینت دارای قفسه رو باز و کابینت های فریم چوبی و قاب شیشه ای نیز جزو طرح های جدید کابینت هستند.

رنگ کابینت اشپزخانه : از جمله جدیدترین رنگ های کابینت می توان به آبی ، سفید ، طوسی و نقوش طبیعی چوب (روکش چوب) اشاره کرد.

جنس کابینت جدید : از جمله جدیدترین مدل های کابینت اشپزخانه، انواع کابینت چوبی ، کابینت های گلاس سفید و کابینت مات هستند.

از دیگر ویژگی های آشپزخانه های به روز می توان به بهره گیری از جزیره وسط اشاره نمود.

شرکت روماک تولید کننده محصولات چوبی لوکس و مرغوب از قبیل انواع درب داخلی چوبی ، کابینت و ... می باشد. برای مشاهده انواع کابینت چوبی و قیمت درب داخلی ساختمان Romak در سبک های متنوع به وبسایتromakcompany.com مراجعه نمایید.

موارد مذکور، از جمله مهم ترین عناصر برای انتخاب ملک مورد نظر می باشد. لازم به ذکر است این مطلب بصورت خلاصه گردآوری شده است و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت شرکت روماک مراجعه نمایید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits