دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
اینفوگرافیک: جام جهانی در مقابل زندگی!
5
زمان مطالعه: 1 دقیقه
اینفوگرافیک جام جهانی-اینفوگرافیک جام جهانی 2014-اینفوگرافیک جام جهانی برزیل-اینفوگرافیک جدید جام جهانی-اینفوگرافیک جالب جام جهانی

اینفوگرافیک جام جهانی:زمان زیادی تا آغاز مهم‌ترین رویداد ورزشی سال باقی نمانده است. حتما بسیاری از شما هم مثل من بی‌صبرانه منتظر آغاز بازی‌ها هستید. در این مطلب یک اینفوگرافیک را برای شما آماده کرده‌ایم که به ارائه آمارهای فوتبالی جالب توجهی می‌پردازد که احتمالا تاکنون درباره آنها چیزی نشنیده‌اید.

ستاره تیم ملی پرتغال، کریستیانو رونالدو و بازیکن تیم رئال مادرید اسپانیا، سالیانه مبلغ ۴۴ میلیون دلار از بابت حقوق برای بازی در باشگاهش و قراردادهای تشویقی، درآمد دارد. دوست دارید بدانید که درآمد یک کارمند عادی در پرتغال چقدر کمتر از رونالدو است؟ داستان برای سایر ستارگان جام‌جهانی مثل لیونل مسی، وین رونی، دیدیه دروگبا و... چطور است. درآمد این سوپراستارهای ورزشی چندصد برابر درآمد میانگین مردم ملت‌شان است؟

اینفوگرافیکی که در ادامه مشاهده می‌کنید، توسط وب‌سایت Sports Betting Online و استودیو NeoMam تهیه شده است. این اینفوگرافیک نگاهی انداخته به تفاوت‌های فاحش دنیای فوتبال با دنیای واقعی که آن را به یک ورزش زیبا و پرطرفدار تبدیل نموده است.

اینفوگرافیک جام جهانی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits