دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
اخبار ستارگان،با افراد مشهوری که روزی فقیر بودند آشنا شوید!
22
زمان مطالعه: 4 دقیقه
اخبار ستارگان افراد مشهوری که روزی فقیر بودند-اخبار ستارگان- افراد مشهوری که روزی فقیر بودند-اخبار ستارگان خارجی-اخبار ستارگان هالیوود-افراد مشهور-اخبار افراد مشهور-گذشته افراد مشهور-افراد مشهور فقیر-تصاویر افراد مشهور-تصاویر ستارگان

بسیاری از شما عکس های مختلفی از زندگی خصوصی افراد مشهور را دیده اید.عکس هایی که زندگی پر زرق و برق و اعیانی آن ها را نشان میدهد.معمولا اکثر مردم بر این باور هستند که افراد مشهور و ستارگان سینما و موسیقی و غیره،از ابتدا در زندگی خود از رفاه و پول بهره برده اند،اما بهتر است بدانید این موضوع راجع به خیلی از آن ها صادق نیست.این افراد مشهور با غنیمت شمردن فرصت ها و استفاده بهینه از استعداد خود و تلاش فراوان به شهرت و ثروت امروزه رسیده اند.با دلگرم همراه شوید تا با شناخت این ستارگان مشهور متعجب شوید:

اخبار ستارگان :افراد مشهوری که روزی فقیر بودند

افراد مشهوری که روزی فقیر بودند: دنیل کریگ

اخبار ستارگان افراد مشهوری که روزی فقیر بودند

شاید باور نکنید اما دنیل کریگ قبل از تبدیل شدن به مامور باهوش و جذابی به نام جیمز باند یک مرد جوان فقیر بوده است.او زمانی مجبور شده بود شب ها روی صندلی های پارک های لندن بخوابد!

افراد مشهوری که روزی فقیر بودند:استیو جابز

اخبار ستارگان افراد مشهوری که روزی فقیر بودند

استیو جابز،متحول کننده ی دنیای تکنولوژی همواره در شرایط دنیای پر از شهرت و محبوبیت خود نبوده است.قبل از معرفی محصولات خارق العاده و انقلابی اپل خود،استیو جابز مجبور بود در دوران کالج و تحصیل خود،در اتاق دوستش در یک خوابگاه زندگی کند و شب ها بر روی زمین بخوابد.

افراد مشهوری که روزی فقیر بودند:جیم کری

اخبار ستارگان افراد مشهوری که روزی فقیر بودند

این ستاره مشهور طنز دوست داشتنی،در یک خانواده گرم و صمیمی بزرگ شده است،اما در زمانی از زندگی اش به دلیل مشکلات زیادی که برای خانواده به وجود آمد مجبور شد همراه با خانواده اش در چادر زندگی کند.

افراد مشهوری که روزی فقیر بودند: هالی بری

اخبار ستارگان افراد مشهوری که روزی فقیر بودند

این ستاره ی جذاب هالیوود در مصاحبه ای درباره زندگی اش گفته است که بعد از مهاجرت به شیکاگو،زمان زیادی بی خانمان بوده و برای رسیدن به اهداف خود نا امید نشده و تمام تلاش خود ا کرده است.البته که تلاش هایش بسیار موفقیت آمیز بوده است!

افراد مشهوری که روزی فقیر بودند: تایلر پری

اخبار ستارگان افراد مشهوری که روزی فقیر بودند

تایلر پری قبل از اینکه کارگردان مشهور و موفقی شود و یکی از نزدیک ترین دوستان اپرا،دوران سیاهی را در زندگی سپری کرده است.او نزدیک به 6 سال شب ها در ماشین خود میخوابید!

افراد مشهوری که روزی فقیر بودند:کلی کلارکسون

اخبار ستارگان افراد مشهوری که روزی فقیر بودند

این خواننده ی خوش صدا و محبوب قبل از آمدن به برنامه ی "american idol" و شهرت پس از آن،در یک حادثه آپارتمانش در آتش میسوزد و او نیز مجبور بوده است که مدتی را در ماشین خود زندگی کند.

افراد مشهوری که روزی فقیر بودند: جنیفر لوپز

اخبار ستارگان افراد مشهوری که روزی فقیر بودند

شاید باور کردنی نباشد اما جی لو نیز همواره زندگی پر از شهرت و ثروت خود را نداشته به نحوی که شب در استودیوی آموزش رقص میخوابید تا از راه یادگیری رقص و خوانندگی به شکفتن استعداد خود کمک کند و روزی مشهور شود که شد!

افراد مشهوری که روزی فقیر بودند: لیتون میستر

اخبار ستارگان افراد مشهوری که روزی فقیر بودند

این دختر جوان و زیبا و پرطرفدار هالیوودی زندگی فوق العاده سختی را از کودکی شروع کرده است.غیر قابل باور است اما لیتون میستر در زندان به دنیا آمده است!مادرش او را در زندان به دنیا آورد و پس از به دنیا آمدن او را به مادربزرگش تحویل دادند تا سرپرستی لیتون را به عهده بگیرد

افراد مشهوری که روزی فقیر بودند:سلن دیون

اخبار ستارگان افراد مشهوری که روزی فقیر بودند

سلن دیون چهاردهمین فرزند یک خانواده ی کم درآمد فرانسوی-کانادایی بود.سلن دیون به کمک خانواده اش قطعه ای موسیقی ساخت خودش را ضبط و برای "Rene Angelil" تهیه کننده موسیقی میفرستد.او بسیار تحت تاثیر صدای سلن دیون قرار میگیرد و حتی خانه ی خود را برای ادامه ضبط و پخش کارهای سلن دیون گرو میگذارد و بعد از آن همواره در کنار اوست و او را حمایت میکند.سلن دیون بعدها با او ازدواج میکند.

افراد مشهوری که روزی فقیر بودند:لئوناردو دیکاپریو

اخبار ستارگان افراد مشهوری که روزی فقیر بودند

او زندگی سختی را در کودکی گذرانده است.او با مادرش زندگی میکرد و مادر او مجبور بود با کار کردن در چندین جای مختلف هزینه زندگیشان را تهیه کند.او از دوران نوجوانی برای تحقق رویای خود به کلا س های بازیگری رفت و با تلاش زیاد استعداد خود را به سوی شهرت خود شکوفا کرد.

ترجمه و تهیه:مجله اینترنتی دلگرم

نشاط رازانی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (22 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits