دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
گرانترین و زیباترین خودروی جهان + عکس
23
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گرانترین و زیباترین خودروی جهان + عکس-زیباترین خودروهای روز جهان(تصاویر )-عکسهایی از زیباترین و گرانترین نوع ماشین لامبورگینی-گرانترین وزیباترین ماشین عروس جهان دراصفهان تصاویر-گرانترین و زیباترین ماشین دنیا!+عکس-گرانترین خودروهای سال ۲۰۱2-گرانترین...

گرانترین و زیباترین خودروی جهان + عکس

گرانترین و زیباترین خودروی جهان

کارخانه خودروسازی مازراتی ایتالیا تولید را از خودروی مسابقه تا گرانترین خودروی جهان دارد و در آستانه صد سالگی قرار گرفته است.
به گزارش «پرشین خودرو» شرکت خودرو سازی مازراتی در سال ۱۹۱۴ توسط برادران مازراتی در بلوگنای ایتالیا تأسیس شد و اولین محصولات این شرکت را خودروهای مسابقه‌ای به خود اختصاص دادند.
در سال ۱۹۳۷ این شرکت به خانواده اورسی فروخته شد و سهامداران جدید آن دفتر مرکزی این شرکت را به شهر مودنا انتقال دادند که تا کنون در این شهر باقی مانده است.
پس از خانواده اورسی شرکت مازراتی صاحبان بسیاری داشته است که مهمترین آنها سیتروئن و فراری بوده اند. در سال ۲۰۰۵ شرکت فیات سهام مازراتی را خرید و تا امروز به عنوان مالک این شرکت باقی مانده است.

گرانترین و زیباترین خودروی جهان + عکس
محصولات مازراتی به عنوان یکی از گرانترین خودرو های جهان محسوب می شوند و در بین علاقه‌مندان به خودرو های اسپرت و لوکس طرفداران زیادی دارند.
در حال حاضر محصولات مازراتی ایتالیا از رقبای اصلی پورشه، بنز، بی ام و، فراری و دیگر خودرو سازان بین المللی در بازارهای جهانی بوده و به علت تمرکز بر دو محصول موفق تا کنون در این رقابت عملکرد قابل قبولی داشته است.
دو خودروی لوکس کواتروپورته و گرن توریسموی مازراتی جزو گرانترین خودروهای جهان در بازارهای بین المللی طی سال های اخیر به شمار می‌روند.

گرانترین و زیباترین خودروی جهان + عکس

گرداوری توسط : دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (23 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits