دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سری جدید عصر جدید کی شروع میشود ؟
83
زمان مطالعه: 3 دقیقه
سری جدید عصر جدید به شکلی متفاوت برای پخش ویژه ی نوروز 1401در راه است .

زمان پخش سری جدید عصر جدید در نوروز 1401

سری جدید عصر جدید بعد از کرونا

بازگشت «عصر جدید» از نوروز ۱۴۰۱ استعدادیابی احسان علیخانی و داوران در شهرهای ایران.

دلگرم به نقل از هفت صبح :«احسان علیخانی و تیمش این روزها مترصد هستند تا اوضاع کرونا بهبود یابد و بلافاصله فصل جدید عصر جدید را شروع کنند. اگر شرایط مهیا شود این برنامه نوروز 1401 به آنتن شبکه سه خواهد رسید .

زمان پخش عصر جدید 3

ایده آل احسان علیخانی و همکارانش رساندن برنامه به نوروز 1401 است . اگر این اتفاق رخ ندهد باید منتظر برنامه کمی بعد از نوروز باشیم. از یاد نبریم که شبکه سه برای پیشی گرفتن از رقبا و خود تلویزیون برای بالا بردن آمار مخاطباش، بیش از هر زمان دیگر به عصر جدید نیاز دارد.

سری دوم عصر جدید به خاطر کرونا بارها به تعویق افتاد. با این حال ابتدای امسال که اوضاع بهتر شد ، سازندگان به این فکر افتادند تا فصل جدید را شروع کنند.

حتی اواخر فروردین این ایده جدی شد که بار دیگر موج جدید کرونا معادلات را به هم ریخت. تجربه فصل قبل که تولید برنامه بیش از حد به درازا کشید ، سازندگان را به این نتیجه رساند که فعلا دست نگه دارند.

احسان علیخانی در فکر یافتن راهکاری است تا بتواند «عصر جدید 3» را آغاز کند. او امیدوار است شرایط کرونایی به حد معقول برسد.

شرایط شرکت در عصر جدید 3

چشم امید سازندگان عصر جدید ، سرعت گرفتن واکسیناسیون است. از یک طرف ، شرط تولید سری جدید ، واکسینه شدن عوامل سازنده برنامه است و از طرف دیگر شرکت کنندگان و تماشاچی ها هم باید کارت واکسن به همراه داشته باشند. ضمن آن که تجربه ناموفق نبودن تماشاگر در برخی قسمت ها ، سازندگان عصر جدید را به این نتیجه رسانده است که بدون تماشاچی برنامه را نسازند.

سری جدید عصر جدید در نوروز 1401 ، سری جدید عصر جدید بعد از کرونا، زمان پخش فصل جدید عصر جدید

ثبت نام در سری جدید عصر جدید

این بار تصمیم احسان علیخانی این است که گروه «عصر جدید» به شهرهای مختلف برود و در آن جا از متقاضیان راستی آزمایی انجام شود؛ درست مثل کاری که داوران گات تلنت با حضور در ایالت های مختلف انجام می دهد.

سفر به شهرستان ، امتیازی است که نصیب متقاضیان عصر جدید می شود و دیگر نیاز نیست مسیر تهران و شهرهای خود را چند بار بپیمایند.

ضمن آن که در شرایط کرونایی ، این شیوه معقول تر هم هست.

شرایط و نحوه ثبت نام در فصل جدید عصر جدید و زمان دقیق پخش این مسابقه اعلام خواهد شد.

عصر جدید 3 : زمان پخش فصل جدید عصر جدید+ نحوه ثبت نام

عصر جدید یک مسابقه تلویزیونی استعدادیابی است که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته و پخش می‌شود.

این برنامه با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی ساخته شده، از شبکه سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است که پخش فصل اول آن از ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ آغاز شد.

پخش فصل دوم این برنامه نیز از ۶ اسفند ۱۳۹۸ آغاز شد.

بیشتر بخوانید

مسابقه دورهمی: نحوه ثبت نام و زمان پخش مسابقه دورهمی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.6 از 5 (83 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits