دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سریال مجتمع مسکونی کلیله و دمنه کی پخش می شود

معرفی سریال مجتمع مسکونی کلیله و دمنه / زمان پخش و بازیگران

سریال مجتمع مسکونی کلیله و دمنه کی پخش می شود
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مرضیه برومند «مجتمع مسکونی کلیله و دمنه» را به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی می‌سازد.

سریال جدید مرضیه برومند

سریال مجتمع مسکونی کلیله و دمنه

مرضیه برومند به سراغ کار جدید عروسکی خود در نمایش خانگی رفت.

سریال عروسکی مرضیه برومند در شبکه خانگی کلید خورد. مرضیه برومند ساخت سریال عروسکی جدیدی را با نام «مجتمع مسکونی کلیله و دمنه» به تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی کلید زده است.

مرضیه برومند، کارگردان مجموعه‌های خاطره‌انگیزی چون «مدرسه موش‌ها»، «قصه‌های تا به تا» و «خونه مادر بزرگه» تولید سریال تازه عروسکیش با عنوان «مجتمع مسکونی کلیله و دمنه» را آغاز کرد.

چندی پیش در کنار همه گمانه‌زنی‌هایی که اتفاق افتاد نام مرضیه برومند هم به عنوان سریال‌ساز شبکه نمایش‌خانگی بیرون آمد. مرضیه برومند سازنده تعدادی از به‌ یادماندنی‌‌ترین سریال‌های کودک و عروسکی از جمله «مدرسه موش‌ها» «خونه مادربزرگه»، «قصه‌های تا به تا» و دو قسمت فیلم‌‌های سینمایی «شهر موش‌ها» امسال یک مجموعه عروسکی را برای یکی از سامانه‌های وی‌او‌دی جلوی دوربین می‌برد.

البته رامین ناصرنصیر به عنوان یکی از گوینده‌های عروسک‌های مرضیه برومند در این سریال با خبرنگار تسنیم گفت‌وگویی داشت و درباره این سریال صحبت کرد. او گفت ما فعلاً این اثر را به ساختمان کلیله و دمنه می‌شناسیم، در آن پروژه گویندگی می‌کنم.

سریال مجتمع مسکونی کلیله و دمنه

بازیگران سریال مجتمع مسکونی کلیله و دمنه

تاکنون مجموعه کامل بازیگران این سریال مشخص نشدند اما رامین ناصرنصیر به عنوان یکی از گوینده‌های عروسک‌های مرضیه برومند در این سریال درباره این سریال صحبت کرد. او گفت ما فعلاً این اثر را به ساختمان کلیله و دمنه می‌شناسیم، در آن پروژه گویندگی می‌کنم.

زمان پخش سریال مجتمع مسکونی کلیله و دمنه

این سریال با سرمایه‌گذاری فیلم‌نت ساخته و به صورت اختصاصی از این سامانه پخش می‌شود.

کلیله و دمنه کتابی پندآمیز است که در آن حکایت‌های گوناگون (بیشتر از زبان حیوانات) نقل شده‌است. نام آن از نام دو شغال با نام‌های کلیله و دمنه گرفته شده‌است. بخش بزرگی از کتاب اختصاص به داستان این دو شغال دارد. اصل داستان‌های آن در هند و در حدود سال‌های ۱۰۰ تا ۵۰۰ پیش از میلاد به‌وقوع می‌پیوندند.

مجتبی مینوی نویسنده و منتقد ادبی شناخته شده کشورمان درباره این کتاب گفته است: کتاب کلیله و دمنه از جمله آن مجموعه‌های دانش و حکمت است که مردمان خردمند قدیم گرد آوردند و «به هرگونه زبان» نوشتند و از برای فرزندان خویش به میراث گذاشتند و در اعصار و قرون متمادی گرامی می‌داشتند، می‌خواندند و از آن حکمت عملی و آداب زندگی و زبان می‌آموختند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits