دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سریال شاخ آفریقا کی پخش می شود ؟
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
سریال شاخ آفریقا از جدیدترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود که حاصل همکاری مهراب قاسم‌خانی و سعید آقاخانی است. داستان سریال شاخ آفریقا درباره چیست و چه زمانی منتشر می‌شود؟

سعید آقاخانی و مهراب قاسم‌خانی یک سریال کمدی با نام شاخ آفریقا می‌سازند

معرفی سریال شاخ آفریقا

مهراب قاسم‌خانی فیلمنامه نویس و نویسنده سرشناس ایرانی و سعید آقاخانی، کارگردان خوب سینما و تلویزیون کشور تصمیم به ساخت سریال جدیدی که قرار است از طریق شبکه خانگی منتشر شود، گرفته‌اند.

سریالی که با بودجه زیادی ساخته می‌شود و بخش‌هایی از آن در خارج از کشور فیلمبرداری خواهد شد و مخاطبان جهانی خواهد داشت.

سریال شاخ آفریقا محصول مشترک ایران و چند کشور آسیایی دیگر است و هنوز مراحل نگارش را سپری می‌کند.

این سریال علاوه بر انتشار در پلتفرم‌های داخل کشور قرار است در دسترس تماشاگران آسیایی دیگر کشورها نیز قرار بگیرد که این موضوع توجه‌ها را به آن دو چندان کرده است.

بازیگران سریال شاخ آفریقا

انتخاب بازیگران شاخ آفریقا بزودى آغاز میشود.

داستان سریال شاخ آفریقا ، به زودی اعلام خواهد شد

قاسم‌خانی پیش از این با نوشتن فیلمنامه‌های سریال‌های طنز مانند «شب‌های برره»، «باغ مظفر»، «گنج مظفر»، «مسافران»، «ساختمان پزشکان»، «شمعدونی»، «دزد و پلیس» و «پژمان» در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، نشان داده است که شناخت خوبی از مردم و شیوه‌های خنداندن آن‌ها دارد.

از سمت دیگر سعید آقاخانی نیز جزء کارگردانان موفق این روزهای تلویزیون است که سریال‌هایی نظیر «زن بابا»، «خوش‌نشین‌ها»، «راه دررو»، «نقطه سر خط»، «دزد و پلیس»، «خروس»، «روزهای بد به در» و اخیرا سریال «نون.خ» را در کارنامه خود دارد.

این اولین پروژه مشترک قاسم خانی و آقاخانی در شبکه خانگی است، اما این دو هنرمند پیش از این با هم در ساخت بسیاری از سریال‌های تلویزیونی همکاری داشتند. آخرین همکاری آنها به سال 91 و سریال دزد و پلیس بر می‌گردد که در مهر همان سال از شبکه سه سیما پخش شد و با استقبال خوبی از سمت مخاطبین رسانه ملی رو به رو شد و می‌توان آن را تا حدودی سریالی موفق و مخاطب پسند دانست.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits